MartinTcV Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Witam serdecznie, Od niedawna posiadam Audi A4 B7 i niestety od początku trapi je problem dotyczący błędów świateł tylnych, z prawej strony. Mianowicie czasem pojawiają się błędy prawego światła cofania oraz prawego tylnego kierunkowskazu, ale jednak światła dobrze się palą i z reguły błędy po chwili gasną i jest czysto. Pojawia się też błąd Brems licht, czyli światła stopu. Czasem nie ma go wcale, czasem zapala się po 1, 2, 3km. Czasem jak się zapali to po ponownym uruchomieniu auta już się nie pali. Jedyne co udało mi się zaobserwować to słabiej palące się prawe światło pozycyjne od lewego z tyłu. Miałem wyciągnięta prawa lampę i styki w oprawce wydają się okej. W pierwszej kolejności chce jeszcze żarówki podmienić z lewej na prawa stronę. Jeśli to nie pomoże to podegnę lekko do góry blaszki od pozycyjnego światła. Jeśli to nie przyniesie skutku to gdzie dalej szukać rozwiązania? Masa słaba - wymiana całej oprawy żarówek? Czy może styki w kostce? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki. Załączam zdjęcia, które wykonałem: Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4
Chmieluc Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Najprawdopodobniej wypaliła Ci się masa w kostce i wielce prawdopodobne, że pociągnęła za sobą oprawę. Odepnij kostkę i sprawdź jak wyglądają piny w oprawie. Kostkę za śmieszne pieniądze kupisz w ASO, oprawę lampy kup nową i oryginalną. Będziesz potrzebował "kluczyka" do wypięcia pinów z kostki ( bez problemów do dostania na allegro, ale polecam kupić cały zestaw z ściągaczami do tapicerki itp. różnica w cenie niewielka a będziesz miał na przyszłość . Ja kupiłem zestaw Falon-Tech FT9153 i jestem zadowolony). Wypinanie pinów z kostki może na początku być irytujące, ale jak załapiesz jak się to robi to wychodzą bez problemu. W moim przypadku same piny były okej i po ich oczyszczeniu wsadziłem je do nowej kostki 1
MartinTcV Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2023 (edytowane) Czyściłeś te piny, które zaciska się na przewodzie? Drobny papierek ścierny i potem contact spray? Czy może da się je jakimś sposobem rozpiąć i potem na nowo zacisnąć zaciskarką? A jakby piny były w kiepskim stanie to jest szansa, że w ASO też dostanę? Wtedy nie wiem, czy lepiej nie byłoby kupić ewentualnie kawałków przewodów z zarobionymi pinami i polutować po obcięciu starych pinów? A co do kupna w ASO to tylko osobista wizyta, czy jakoś przez telefon, Internet jest też szansa cokolwiek zamówić? Do najbliższego ASO mam ponad 30km i niezbyt uśmiecha mi się jechać, tym bardziej, że zawsze są korki. Dowiedziałem się, że można złożyć zamówienie przez Internet. Oprawa 207zl, kostka 30zl. Edytowane 27 Sierpnia 2023 przez MartinTcV Dodanie informacji
MartinTcV Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2023 (edytowane) Ostatnio pokazało błąd prawego światła pozycyjnego z tyłu i kierunkowskazu prawego tył i faktycznie żarówki się nie palą. Okazuje się, że żarówki są sprawne, ale faktycznie masa jest wypalona i to konkretnie. Załączam zdjęcia wtyczki i pinów w oprawie. Czy to w miarę normalne, że masa aż tak się wypaliła? Czy gdzieś musi być też jakiś inny problem? Tak sobie nawet myślę, że wpływ na to mogły mieć tanie żarówki marketowe, które chwilę wcześniej zamontowałem. Edytowane 3 Września 2023 przez MartinTcV Dodatkowe informacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się