Jump to content
IGNORED

Szarpnięcie przy redukcji z 3 na 2 bieg w Audi A4 B7 3.0TDI Tiptronic


Recommended Posts

Posted

Witam, tak jak w tytule.. Któregoś dnia zauważyłem plamę pod audi i rzucił mi się w oczy dekiel pod skrzynią bo był delikatnie w oleju, na kanale zauważyłem że puszcza mi uszczelka pod miską olejową więc pojechałem do serwisu aby to ogarnęli + odrazu zalali oryginalny olej zf'a dedykowany przez producenta do danej skrzyni (filtr tak samo zf) i po odbiorze autka z serwisu pojawiło mi się szarpnięcie przy redukcji z 3 na 2bieg, jeździłem do nich aby powiedzieć jaki jest problem to kazali pojeździć 2tygodnie bo być może skrzynia musi się przyzwyczaić do oleju.. Pomyślałem no dobra,może faktycznie coś w tym jest (to mój pierwszy automat), po dwóch tygodniach dalej było to samo i szarpanie znika po przejechaniu paru kilometrów ale po jakimś czasie znowu powraca, dziś byłem na ponownej kontroli to sprawdzili pod komputerem i nie było żadnych błędów na skrzyni, ale stwierdzili że przegub jest do wymiany bo pojawiają się pierwsze oznaki zużycia, co o tym myślicie? Powiedzieli jeszcze że jeśli po wymianie przegubu problem nie zniknie to trzeba będzie zmieniać/robić skrzynie, z mojej strony dziwnie to wygląda bo autko oddałem w perfekt stanie to trochę dziwne aby przez chwilę nagle pojawiły się jakieś problemu i niewiadomo skąd wyskoczył zużyty przegub🤔

Posted

Bardzo bym prosił o drobną radę od czego zacząć

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...