Nesio Opublikowano 22 Października Udostępnij Opublikowano 22 Października (edytowane) VID20241022084858.mp4 Witam, Mam pytanko, co do braku mocy w samochodzie. Pacjent: Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 143 Konie 221000tys km przejechane. Otóż wczoraj odebrałem od mechanika samochód, po wymianie rozrządu, olejów, filtrów i rolek od alternatora itp. Dzisiaj wsiadłem pojechałem kilka metrow do sklepu i auto straciło moc, zaczęła mrugać dioda od świec żarowych. Zgasiłem samochód i odpaliłem ponownie i zniknęło, ale po czasie się znowu pojawiło. Przyjechałem pod dom, zgasiłem i odpaliłem samochód zostawiłem na 5 min odpalonego, przytrzymałem na 2 tys obrotów, i ponownie się przejechałem i auto odzyskało moc, i dioda się nie zapaliła. Ale po dłuższym staniu samochodu, znowu to samo. Dzisiaj jadę do tego mechanika żeby podłączył pod komputer, i się dowiedział co i jak. Ale z góry moje pytanie co to może być. Może być tak że rozrząd przeskoczył lub mechanik cóż zj***ł ? (Mówił że po wymianie podpinali kompa i się przejechał samochodem i było wszystko okey) Dodam jeszcze że auto, jeździło normalnie przed wymianą. Edytowane 22 Października przez Nesio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 22 Października Udostępnij Opublikowano 22 Października Sprawdz błedy bo rozumiem wszystko tylko to jest wrózenie z fusów 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 23 Października Udostępnij Opublikowano 23 Października (edytowane) Polecam sprawdzic czy pompa nie opiłkuję odkrec czujnik na pompie CR lub sprawdz filtr paliwa. Rozumiem że ten bład podczas jazdy bo obroty wysokię 🤣 Edytowane 23 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nesio Opublikowano 23 Października Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października Jednak nic groźnego się nie wydarzyło, mechanik nie podłączył wężyka od powietrza/ciśnienia, który znajduje się koło obudowy filtra powietrza, i przez to samochód wchodził w tryb awaryjny 🤣👍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 23 Października Udostępnij Opublikowano 23 Października (edytowane) 2 godziny temu, Nesio napisał(a): Jednak nic groźnego się nie wydarzyło, mechanik nie podłączył wężyka od powietrza/ciśnienia, który znajduje się koło obudowy filtra powietrza, i przez to samochód wchodził w tryb awaryjny 🤣👍 Wazne że problem rozwiązany 👍 bo z tego co pisałes odrazu było wiadomo że rozrząd nie mogł być przestawiony 😉 Edytowane 23 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się