Roper Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Cześć, swoje Audi mam już od 5 lat i ostatnio zacząłem odczuwać problem z subiektywnym odczuciem braku mocy. Parę razy miałem taką sytuację że nastąpiło odcięcie mocy na autostradzie w trakcie jazdy. Po wyłączeniu i uruchomieniu problem znikał. W tym momencie się to już nie zdarza. Następnie podczas jazdy usłyszałem przy odpuszczaniu świst, który okazał się nieszczelnym przewodem pomiędzy turbiną i intercoolerem. Przewód wymieniłem, natomiast notorycznie spadał z rury. Dopiero po przyklejeniu i zaciśnięciu dwóch opasek pozostał na swoim miejscu. Układ dolotowy jest zmodyfikowany przez któregoś z poprzednich właścicieli. Założony został intercooler centralny oraz turbina KKK 5303 970 0109. W planach mam zrobić porządek z przewodami doładowania, bo jest to złożone dosyć amatorsko oraz podjechać na hamowanie sprawdzić czy nie było nic robione z softem. W tym momencie przewody wydają się szczelne natomiast świst pozostał czasami przy odpuszczaniu gazu. Obstawiałem uszkodzony zawór sterujący turbiną. Włączyłem nastawę podstawową 011 i w trakcie obserwacji cięgna zaworu widać jego ruch ( log w załączniku ). Przy okazji dzisiaj zrobiłem parę logów grup 011-003-008 zarówno na 3 i 4 biegu i statyczny log 013. Z tego co zauważyłem trochę brakuje mu na dołach. W tym momencie zastanawiam się czy oddać turbinę do regeneracji. Ewentualnie czy nieszczelny układ doładowania może dawać takie objawy ? Dzięki za pomoc. LOG-01-011-xxx-xxx Nastawy podstawowe.csvLOG-01-013.CSVLOG-01-011-008-003 bieg 4 pomiar 2.csvLOG-01-011-008-003 bieg 4 pomiar 1.csvLOG-01-011-008-003 bieg 3 pomiar 1.csvLOG-01-011-008-003 bieg 3 pomiar 2.csv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się