Roper Posted November 10 Posted November 10 Cześć, swoje Audi mam już od 5 lat i ostatnio zacząłem odczuwać problem z subiektywnym odczuciem braku mocy. Parę razy miałem taką sytuację że nastąpiło odcięcie mocy na autostradzie w trakcie jazdy. Po wyłączeniu i uruchomieniu problem znikał. W tym momencie się to już nie zdarza. Następnie podczas jazdy usłyszałem przy odpuszczaniu świst, który okazał się nieszczelnym przewodem pomiędzy turbiną i intercoolerem. Przewód wymieniłem, natomiast notorycznie spadał z rury. Dopiero po przyklejeniu i zaciśnięciu dwóch opasek pozostał na swoim miejscu. Układ dolotowy jest zmodyfikowany przez któregoś z poprzednich właścicieli. Założony został intercooler centralny oraz turbina KKK 5303 970 0109. W planach mam zrobić porządek z przewodami doładowania, bo jest to złożone dosyć amatorsko oraz podjechać na hamowanie sprawdzić czy nie było nic robione z softem. W tym momencie przewody wydają się szczelne natomiast świst pozostał czasami przy odpuszczaniu gazu. Obstawiałem uszkodzony zawór sterujący turbiną. Włączyłem nastawę podstawową 011 i w trakcie obserwacji cięgna zaworu widać jego ruch ( log w załączniku ). Przy okazji dzisiaj zrobiłem parę logów grup 011-003-008 zarówno na 3 i 4 biegu i statyczny log 013. Z tego co zauważyłem trochę brakuje mu na dołach. W tym momencie zastanawiam się czy oddać turbinę do regeneracji. Ewentualnie czy nieszczelny układ doładowania może dawać takie objawy ? Dzięki za pomoc. LOG-01-011-xxx-xxx Nastawy podstawowe.csvLOG-01-013.CSVLOG-01-011-008-003 bieg 4 pomiar 2.csvLOG-01-011-008-003 bieg 4 pomiar 1.csvLOG-01-011-008-003 bieg 3 pomiar 1.csvLOG-01-011-008-003 bieg 3 pomiar 2.csv
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now