Helaxinhoo Posted November 21 Posted November 21 Witam, mam problem z przeładowaniem vw t5 1.9 102km 2008r. Problem już zaczął występować przed regeneracją turbiny, była zapieczona geometria i puszczała dużo oleju, po wymianie na regenerowaną auto mułowate i na wyższych obrotach zaczeła przeładowywać, wymienione przewody podciśnienia, n75, gruszka chodzi lekko góra dół, egr zaślepiony i usunięty, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony, próbując regulację sztangą zawsze przeładowuje na wyższych obrotach Błąd 000564 regulacja ciśnienia doładowania P0234 przekroczena granica regulacji Włacza tryb awaryjny, macie może jakieś pomysły czy turbina do oddania?
Renwick Posted November 21 Posted November 21 Miałem podobny problem w swojej a4b6 1.9 awx dałem turbinę do regeneracji, problem przeładowania ustał ale była słaba, po czym się okazało ze przewody na n75 były zamienione
Helaxinhoo Posted November 21 Author Posted November 21 1 godzinę temu, Renwick napisał(a): Miałem podobny problem w swojej a4b6 1.9 awx dałem turbinę do regeneracji, problem przeładowania ustał ale była słaba, po czym się okazało ze przewody na n75 były zamienione Sprawdzałem, były dobrze powsadzane, dzięki
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now