Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, mam problem z przeładowaniem vw t5 1.9 102km 2008r.

Problem już zaczął występować przed regeneracją turbiny, była zapieczona geometria i puszczała dużo oleju, po wymianie na regenerowaną auto mułowate i na wyższych obrotach zaczeła przeładowywać, wymienione przewody podciśnienia, n75, gruszka chodzi lekko góra dół, egr zaślepiony i usunięty, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony, próbując regulację sztangą zawsze przeładowuje na wyższych obrotach

Błąd 000564 regulacja ciśnienia doładowania

P0234 przekroczena granica regulacji

Włacza tryb awaryjny, macie może jakieś pomysły czy turbina do oddania?

Posted

Miałem podobny problem w swojej a4b6 1.9 awx dałem turbinę do regeneracji, problem przeładowania ustał ale była słaba, po czym się okazało ze przewody na n75 były zamienione 

Posted
1 godzinę temu, Renwick napisał(a):

Miałem podobny problem w swojej a4b6 1.9 awx dałem turbinę do regeneracji, problem przeładowania ustał ale była słaba, po czym się okazało ze przewody na n75 były zamienione 

Sprawdzałem, były dobrze powsadzane, dzięki

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...