krzychuj Opublikowano Wtorek o 12:20 Opublikowano Wtorek o 12:20 (edytowane) Cześć! Mam świeżo zakupione a4b7 2.0 tfsi quattro z podniesioną mocą do 250-270km. Dokonane modyfikacje: -Zestaw pompy oleju z 1.8T – modyfikacja zapobiegawcza (oryginalna pompa 2.0 TFSI ma tendencję do awarii) -Strojenie silnika (chip tuning) – wykonane przez TCC Kraków -Większy intercooler FMIC -Duży downpipe Zauważyłem że przy agresywniejszym starcie, sprzęgło się ślizga na pierwszych 3 biegach (przy normalnej jeździe się tak nie dzieje). W mieście 3 pierwsze biegi są najważniejsze - czy ktoś byłby w stanie polecić mi sprzęgło pasujące do obecnej sytuacji? + zaufany warsztat na terenie trójmiasta? Edytowane Wtorek o 12:21 przez krzychuj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się