kellysbikee Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Witam Panowie i Panie , Posiadam Audi A4 B8 2010 rok. 2.0 tdi CAGC 120 km. Niestety jakis czas temu żona miała autem dzwona. Uderzyła w sarne i drzewo - rozbity przód i bok auta. Z racji że z Audi do tej pory byłem bardzo zadowolony zapadła decyzja o jego naprawie . Szukając cześci do kupna pojedyńczo natknąłem się na zakup całego auta ( w tym samym kolorze) z bardzo rozbitym tyłem jako dawce przodu dla mojej Audi. Dawca ogólnie był jezdny poduszki niewystrzeliły . Rozbity był tył zderzak, klapa , błotniki i dach. Po podłączeniu komputera nie miał też jakiś większych błędów jedynie jakieś głupoty typu zamek drzwi , jakieś światełko, czy jedna z klap nawiewów. Postanowiłem auto kupić i przełożyć przód do mnie. Moja Audi to wersja biedna zwykłe lampy, radio concerd, brak oświtnienia pod drzwiami , brak grzanych foteli ogólnie golas. Auto Dawca miało już lepsze wyposarzenie lampy bixenon , tylne lampy ledowe , spryskwiwacze w zderzaku , mmi, nawigacje , elektyczne lusterka kolorowy fis i wiele innych. Oba auta miały bardzo zbliżony przebieg więc wpadłem na ( wtedy tak myślałem ) genialny pomysł żeby przełożyć cały ten dobrobyt razem z wiązkami i modułami do mojej buty. Auta zostały rozebrane w środku do gołej blachy cała instalacja elktyczna, wszystkie moduły ( ECU, licznik, BCM1 BCM2 gateway, mmi wzmazniacze , stacyjka, rygiel, sterownik ESP, sterownik airbag wszystko ze środka i bagażnika ) zostały przełożone z auta dawcy do mojego . Po wielu godzinach pracy moje auto zostało złożone w całość. Wszystko z nowymi modułami ożyło i działa problem jakiego niestety nie mogę rozwiązać jest taki ,że po włączniu zapłonu jest komunikat : ignition lock defective i przekreślony kluczyk . Ogołnie auto adpala, ale starndardowo było tak że kluczyk klikało się sekunde w stacyjce i rozrusznik kręcił sam po czym silnik odpalał . Teraz jak kliknę kluczyk w stacyjce to ruzrusznik zakręci tylko troszke i dalej nie kręci dopiero jak przytrzymam palcem kluczyk wciśniety w stacyjce to auto odpala. Dodatkowo po włączeniu zapłonu zniknął komunikat żeby wsisąć sprzęgło aby uruchomić silnik. i jak chcę kluczyk wyjąć ze stacyjki to muszę kliknąć go dwa razy bo za pierwszym nie puszcza . moj silnik to 2.0 tdi CAGC, a auto dawcy to CAGA. ECU zostało zabrane do mojego auta z auta dawcy i teraz zastanawiam się czy ECU od CAGA będzie chciał gadać z moim silnikiem CAGC bez błedów w sterowniku ? czy wiązka i osprzet w komorze silnika w obydwu autach jest taka sama ?? ogolnie w tej puszczce na podszybiu gdzie jest ECU został zamieniony sam seterownik i podpięte z dwie kostki czerwona i biała z instalacji dawcy .wszystko pod maską zostało po staremu . teraz ECU ma kodowanie jak miał dawca , próbowałem zmienić kodowanie silnika na takie jakie miał mój sterownik ale niestety ECU dawcy go nie przyjmuje. błedy jakie są w całym aucie to : Engine 01 : 4799,7859, 5599 Auto HVAC 08 : 00256 - ale to pewnie przez brak czynnika w układzie Central Conc. 46 : 03279 Clutch Pedal Switch for Engine Start (F194) i ten błąd mnie najbardziej zastanawia skąd w komforcie bład od pedału sprzegła jutro dojedzie do mnie inna stacyjka i czujnik położeni sprzegła sprawdze czy ich zamiana coś pomoże. czy miałby ktoś jakiś pomysł czemu jest taki problem z odpaleniem auta ? stawiam flaszkę za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się