mirq 0 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Wiec tak, jakis czas temu auto wskoczylo mi w tryb awaryjny, po ponownym rozruchu niby wrocilo do normy do czasu kiedy nie przekroczylem 120km/h. Postanowilem wyczyscic turbine, pomoglo poniewaz juz nie wchodzi w tryb awaryjny turbina ciagnie ladnie na trzecim, czwartm itd. biegu. Problem w tym ze na mniejszych biegach auto muli, czasami strasznie, wlasciwie to mam wrazenie ze nie dziala turbina na jedynce i dwojce, nie zawsze tak sie dzieje ale przewaznie nie ciagnie dobrze powyzej 2000 obrotow a ponizej mam wrazenie ze muli i przerywa. Postanowilem zrobic logi: Dynamiczne http://foto.otvk.pl/003-dyn.JPG http://foto.otvk.pl/008-DYN.JPG http://foto.otvk.pl/010-DYN.JPG http://foto.otvk.pl/011-DYN.JPG Statyczne BS http://foto.otvk.pl/000-BS.JPG http://foto.otvk.pl/011-BS.JPG grupy BS 003 nie udalo mi sie zrobic, silnik zgasl kiedy uruchomilem te grupe, boje sie ponownie uruchomic. Moze wygladac ze te logi sa w normie, ale robilem je na trzecim biegu ktory(teoretycznie) dziala OK. Prosze o analize. Pozdrawiam mipq Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 brak kompletu logow .. z tych co sa nic zlego nie wynika ... przyczyna moze byc EGR stad gasnie w BS-ach ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirq 0 Posted July 16, 2009 Author Share Posted July 16, 2009 Kilka razy staralem sie uruchomic grupe 003 BS, caly czas silnik gasnie po 2-3 sekundach wiec jesli problem tkwi w EGR to dodam jeszcze statyczne 003 http://foto.otvk.pl/stats-003.JPG ponizej 003 po przygazowaniu http://foto.otvk.pl/stats-po-przygazowanu-003.JPG a ten pomiar zostal zrobiony w czasie kiedy silnik pracowal, uslyszalem ze silnik zmienil obroty wiec podlaczylem ponownie vag i zrobilem grupe 003, w czasie logowania przygazowalem chwile(20 sekunda logowania). http://foto.otvk.pl/stats-przygazowanie-w-trakcie-003.JPG Z tych logow mozna wywnioskowac ze EGR nadaje sie do wymiany moze do czyszczenia ?. Bledow nie mialem a uszkodzony EGR chyba loguje bledy. [br]Dopisany: 14 Lipiec 2009, 20:33_________________________________________________Powinienem zrobic jeszcze jakies grupy ?[br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 11:25_________________________________________________UPS :gwizdanie: male sprostowanie, kod silnika to nie jest AWX jak to wczesniej opisalem, tylko AVF, sorki za zamieszanie Jesli to cos zmienia to prosze o uwagi .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now