mz-t 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Szczególnie często występuje taka sytuacja przy dodawaniu gazu na niskich obrotach. Występuje takie charakterystyczne, kilkakrotne duszenie się, zarówno na 1 jak i wyższym biegu. Jak może być tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 przede wszystkim to zapoznaj się z regulaminem. Co do problemu: - tradycyjnie wyczyść i zaadaptuj przepustnicę - wyczyść przepływomierz - sprawdź świece i przewody wys. napięcia - sprawdź błędy Vagiem itd itp Masz lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz-t 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 na razie audico przechodzi generalny przegląd i małe naprawy, jednak w/w problem nadal pozostał. Pozostaje mi na razie szukać problemu na forum. Thx za podpowiedzi. Masz lpg? - nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 na razie audico przechodzi generalny przegląd i małe naprawy, jednak w/w problem nadal pozostał A zrbiłeś to co napisał Kaziu_Wichura? Napisałeś małe naprawy ale nie napisałeś jakie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz-t 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Powinno być w czasie przeszłym "przeszedł". Chodziło mi konkretnie o drobne rzeczy, olej, paski, filtry. To co napisał Kaziu_Wichura jeszcze nie, w tym tyg. odstawiam go jeszcze raz, trzeba wymienić m.in. wahacze, z klimą jest coś nie tak itp. Ogólnie trochę usterek mi wykazało jak był prześwietlany;). Poczekamy zobaczymy. Wyjdzie w praniu. Jak nie, to będziemy działać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zrób w pierwszej klejności co radzi Kaziu_Wichura to będziesz miał pogląd na ten problem co napisałeś na początku z tym duszeniem i szarpaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz-t 0 Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Okazało się , że to czujnik Halla - przynajmniej po jego wymianie już jest ok. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Okazało się , że to czujnik Halla - przynajmniej po jego wymianie już jest ok. Pozdro a był błąd w pamięci sterownika? Nie pomyślałem o Hall'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz-t 0 Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 było tyle tych błędów, że już nie łapałem co i jak;) W każdym bądź razie do wymiany jeszcze mam aparat zapłonowy. A dzisiaj na domiar złego pojawiły się nowe objawy w postaci kilkakrotnych skoków obrotów na luzie, ale widze, że jest pare tematów na ten temat na forum, więc poczytam co i jak. Na razie chodzi jak igła:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 w postaci kilkakrotnych skoków obrotów na luzie, ale widze, że jest pare tematów na ten temat na forum na początek czyszczenie przepustnici adaptacja. Poczytaj na forum, znajdziesz dużo bardzo informacji na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się