Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Lampy dzielone od S4 wiązka


patry(m)k(3)

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie wszędzie jest opisywany montaż zespolonych lamp po II lifcie ewentualnie dzielonych lecz na h7. Czy dużo problemy jest ze zrobieniem przejściówki z lamp bosha (ze zintegrowanymi halogenami w lampie) na D2S i H7 :hi: Jak było to wybaczcie ale przeglądałem i nie znalazłem oraz proszę o powstrzymanie się od komentarzy typu "szukaj dalej"

Pozdrawiam i dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam przerabiałem ten temat (zmiana lamp Bosch na lampy od S4). Nie ma żadnych problemów. Kostka jest plug&play. Trzeba tylko pamiętać o wypięciu pinu od przeciwmgielnych. Jeżeli tego nie zrobisz cały czas będzie się paliła kontrolka od przeciwmgielnych. Druga rzecz trzeba zamienić miejscami pin pozycyjne-przeciwmgielne w kostce.

Zerknij na ten schemat

http://img297.imageshack.us/img297/5729/valeo2valeo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pyta o lampy dzielone a tam nie trzeba nic zamieniac tylko wyciagnac kabelek od przeciwmgielnych... kostka jest plug & play, nie jak w poliftach. Wlasnie wlozylem HIDy 5000K, z zewnatrz barwa idealnie biala... nie rzuca sie w oczy ze to xenon a widocznosc pierwsza klasa i niebo do ziemi porownujac do zwyklej H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na wtyczce będzie oznaczone które są od przeciwmgielnych ( nie ma ich w schemacie) i pozycji. Trzeba zmieniać coś w skrzynce bezpieczników przy D2S (bezpiecznik czy coś innego)

Wtyczka kwadratowa wogóle Cię nie interesuje, bo lampy dzielone od S4 mają wtyczkę okrągłą. Na moim schemacie przeciwmgielnych nie ma zaznaczonych bo jest to schemat dla lamp Valeo, a one takowych nie mają. W przypadku lamp Boscha czyli takich jakie masz musisz wypiąć (patrząc na mój schemat) z okrągłej wtyczki pin numer 3, bo on odpowiada za przeciwmgielne. I to wszystko :wink4: Z bezpiecznikami nic nie robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuja... od czego pasuja narazie nie napisze bo nie wiem ale niestety ori silniczki/regulacja jest sporo dluzsza od tych w zamiennikach wzor S4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pomoże mi bo próbuję zdemontować lampę od swojego S4 właśnie model przed liftem, bo jakiś %#@@# założył niebieskie postoje i zamieniałem na zwykłe i ten niebieski wpadł mi do środka lampy i nie mogę go wyciągnąć :(

Dość pilna sprawa bo nie mogę jeździć:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Vito masz problem z wymontowaniem jej z auta czy rozebraniem w celu wyjęcia postojówki

PS Orientujecie się może czy przetwornica Koito zmieści się w ori miejsce na to przygotowane ? Czy pozostaje jedynie Slim HID, nie ukrywa że jest za opcją Koito + Philips 4300 ( Tak OT to w poprzednim aucie miałem HID'y tam były cyrki co nie miara przez rok wymieniłem 3 palniki i 2 przetwornice :polew: na szczęście zapłaciłem tylko za jeden palnik reszta w ramach gwarancji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patryk, ja nie mam slimow tylko zwykle HIDy i wlasnie pod nie jest zrobione miejsce w lampie a raczej dekielku... pasuje zwykla przetwornica, nawet miejsce na kable jest idelanie zrobione. Co do HIDow, to trzecie auto ktorym jezdze z HIDami. W BMW nic nie dzieje sie od 2 lat. Xedosa sprzedalem i tez nie bylo problemu ani z zarnikami ani z przetwornica. Moze ciulowo trafiles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam przerabiałem ten temat (zmiana lamp Bosch na lampy od S4). Nie ma żadnych problemów. Kostka jest plug&play. Trzeba tylko pamiętać o wypięciu pinu od przeciwmgielnych. Jeżeli tego nie zrobisz cały czas będzie się paliła kontrolka od przeciwmgielnych. Druga rzecz trzeba zamienić miejscami pin pozycyjne-przeciwmgielne w kostce.

Zerknij na ten schemat

ja zmienialem z Bosha na dzielone soczewki i zadnych pinow nie zmienialem. Jedyne co zrobilem to przedluzylem przewody w starej wiazce bo nie dosiegaly do zarowek.

Kontrolka od przeciwmgieknych sie nie swieci.

Ktoś pomoże mi bo próbuję zdemontować lampę od swojego S4 właśnie model przed liftem, bo jakiś %#@@# założył niebieskie postoje i zamieniałem na zwykłe i ten niebieski wpadł mi do środka lampy i nie mogę go wyciągnąć

Dość pilna sprawa bo nie mogę jeździć:(

Po otwarciu mask masz widoczne dwie sruby trzymajace lampe od gory. trzecia jest schowana z boku za kierunkowskazem.

Od gory widac zatrzask na ktorym kierunek trzyma sie lampy. Trzeba go docisnac i kierunek wysunac do przodu. po tym masz na wierzchu trzecia srube po ktorej odkreceniu zdejmiesz lampe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna jezdzic z ta kontrolka od przeciwmgielnych?No i mam troche inna barwe prawa lewa -ledowa postoj biala i ksenon d2s czy moze to miec zwiazek z tymi przeciwmgielnymi?Lampy boscha zmienione na dzielone s4 d2s +h7 kierunki:wink:

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 08:38 ----------

Nie pasuja... od czego pasuja narazie nie napisze bo nie wiem ale niestety ori silniczki/regulacja jest sporo dluzsza od tych w zamiennikach wzor S4.

Kolego pasuja tylko trzeba miec w zestawie taka przedluzke plastikowa pod silniczek mialem 2 rodzaje w komplecie:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...