maroo Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 mam pytanie właśnie byłem na podłączeniu pod vaga i wyszły mi nastepujące błędy , nr 1266 mechanior powiedział że oznaczenie ma pusty, nr1268 dostosowanie ilości N146 1262 zawór regulacji bajpasa przepustnicy do spalin N 75 0550 kontrola startu wtrysku co mogą oznaczac te błędy i czy są groźne , oczywiście zostały skasowane ale silnik z nimi zachowywał sie narmalnie jak teraz. A ostatnio diagnpozowali mi Vagiem rok temu i wyszło że uszkodzonay przepływomierz błąd został wykasowany a dzisiaj ten błąd się nie powtórzył. [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2007, 12:38 _________________________________________________a dodaje ze oczywiście chodzi o silnik 1.9 TDI AHU
yater1 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 N75 ? A jak tam z przyjemnością jazdy? Nie muli troszeczkę.
maroo Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2007 właśnie chodzi że nie ,wręcz powiem że jest nad spodziewanie dobrze jak na 90 koni i kombi . Sprawdzałem do setki to mam 12-13 s lepiej niz katalogowo a samochodzik ma juz 10 lat , powyżej 2000 obrotów zbiera sie jak na 90 koników moim zdaniem dobrze ,nawet kiedys objechalem mazde xedos 1.6 110 koni az byłem zdziwiony że nie nadąza za mną a chciała . Nie widze tez zeby dymil czy brł olej a jestem zdziwiony faktem iż jak sprawdzałem rok temu to wyszedł przepływomierz i mechanik mówił mi ze jak sie ten bląd jeszcze raz pojawi to trzeba wymienic przepływkę a dzisiaj ten błąd nie wyszedł tak wiec nie wiem co o tym sądzić
spanky Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 1268 : -moze masz box'a (stad odczucia ze dobrze sie zbiera jak na 90-tke) -albo masz syf w nastawniku. 1262 - prawdopodobnie zawieszajacy sie N75 (przdałyby sie logi z 010 i 011). 0550 - kat wtrysku do usatwienia ...
maroo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2007 a moje pytanko brzmi czy jest to w jakis sposób groźne dla motoru skoro jeździ dobrze czy jeśli wychodza takie błędy to trzeba ustawić wtrys wymienić N75 czy poczekać z miesiąc i jeszcze raz sprawdzic vagiem i wtedy zobaczyć czy sie powtórzą gdyż jak już wspomniałem wczesniej rok temu wyszedł mi przepływomierz a teraz chodz go nie wymieniałem to błąd się nie powtórzył
spanky Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 a moje pytanko brzmi czy jest to w jakis sposób groźne dla motoru skoro jeździ dobrze czy jeśli wychodza takie błędy to trzeba ustawić wtrys wymienić N75 czy poczekać z miesiąc i jeszcze raz sprawdzic vagiem i wtedy zobaczyć czy sie powtórzą gdyż jak już wspomniałem wczesniej rok temu wyszedł mi przepływomierz a teraz chodz go nie wymieniałem to błąd się nie powtórzył pwinienes zajac sie tematem ....
maroo Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2007 właśnie to jest mój temat jak takie błędy mogą wpływać na motor i czym są spowodowane bo co oznaczaja to napisałem w pierwszym poście
spanky Opublikowano 11 Czerwca 2007 Opublikowano 11 Czerwca 2007 właśnie to jest mój temat jak takie błędy mogą wpływać na motor i czym są spowodowane bo co oznaczaja to napisałem w pierwszym poście przcieciez Ci napisałem co masz zrobic .... kazda ustawienie niezgodne z zalecieniami producenta jest szkodliwe dla autka ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się