Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] kody błędów silnika


maroo
 Share

Recommended Posts

mam pytanie właśnie byłem na podłączeniu pod vaga i wyszły mi nastepujące błędy ,

nr 1266 mechanior powiedział że oznaczenie ma pusty,

nr1268 dostosowanie ilości N146

1262 zawór regulacji bajpasa przepustnicy do spalin N 75

0550 kontrola startu wtrysku

co mogą oznaczac te błędy i czy są groźne , oczywiście zostały skasowane ale silnik z nimi zachowywał sie narmalnie jak teraz. A ostatnio diagnpozowali mi Vagiem rok temu i wyszło że uszkodzonay przepływomierz błąd został wykasowany a dzisiaj ten błąd się nie powtórzył. [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2007, 12:38 _________________________________________________a dodaje ze oczywiście chodzi o silnik 1.9 TDI AHU

Link to comment
Share on other sites

właśnie chodzi że nie ,wręcz powiem że jest nad spodziewanie dobrze jak na 90 koni i kombi . Sprawdzałem do setki to mam 12-13 s lepiej niz katalogowo a samochodzik ma juz 10 lat , powyżej 2000 obrotów zbiera sie jak na 90 koników moim zdaniem dobrze ,nawet kiedys objechalem mazde xedos 1.6 110 koni az byłem zdziwiony że nie nadąza za mną a chciała . Nie widze tez zeby dymil czy brł olej a jestem zdziwiony faktem iż jak sprawdzałem rok temu to wyszedł przepływomierz i mechanik mówił mi ze jak sie ten bląd jeszcze raz pojawi to trzeba wymienic przepływkę a dzisiaj ten błąd nie wyszedł tak wiec nie wiem co o tym sądzić

Link to comment
Share on other sites

1268 :

-moze masz box'a (stad odczucia ze dobrze sie zbiera jak na 90-tke) :wink:

-albo masz syf w nastawniku.

1262 - prawdopodobnie zawieszajacy sie N75 (przdałyby sie logi z 010 i 011).

0550 - kat wtrysku do usatwienia ...

Link to comment
Share on other sites

a moje pytanko brzmi czy jest to w jakis sposób groźne dla motoru skoro jeździ dobrze czy jeśli wychodza takie błędy to trzeba ustawić wtrys wymienić N75 czy poczekać z miesiąc i jeszcze raz sprawdzic vagiem i wtedy zobaczyć czy sie powtórzą gdyż jak już wspomniałem wczesniej rok temu wyszedł mi przepływomierz a teraz chodz go nie wymieniałem to błąd się nie powtórzył

Link to comment
Share on other sites

a moje pytanko brzmi czy jest to w jakis sposób groźne dla motoru skoro jeździ dobrze czy jeśli wychodza takie błędy to trzeba ustawić wtrys wymienić N75 czy poczekać z miesiąc i jeszcze raz sprawdzic vagiem i wtedy zobaczyć czy sie powtórzą gdyż jak już wspomniałem wczesniej rok temu wyszedł mi przepływomierz a teraz chodz go nie wymieniałem to błąd się nie powtórzył

pwinienes zajac sie tematem .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

właśnie to jest mój temat jak takie błędy mogą wpływać na motor i czym są spowodowane bo co oznaczaja to napisałem w pierwszym poście

Link to comment
Share on other sites

właśnie to jest mój temat jak takie błędy mogą wpływać na motor i czym są spowodowane bo co oznaczaja to napisałem w pierwszym poście

przcieciez Ci napisałem co masz zrobic ....

kazda ustawienie niezgodne z zalecieniami producenta jest szkodliwe dla autka .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...