Iverson Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Mój AFN był bardzo , bardzo chory więc trzeba było go uzdrowić hyhy!! Wszystkie pomiary były robione G-techem RR oczywiście razem z Vagiem na moich kolanach. 1. Padnięty N75 podmiana na EGRa z AJMa narazie chodzi chociaż na wykresie jest widoczny spadek mocy,czekam na nowy N75 wtedy powtórzę pomiar,ewentualnie lekka korekta softu. 2. Zapchany kolektor wydechowy i EGR-oj dało to bardzo dużo bo wreszcie dostaliśmy brakującego powietrza ale to nie było to, chociaż doszliśmy do serii czyli coś około 110 km i 230 Nm i sprincie do setki w 12,5 s 3. Zapchany kat-odkręcenie wydechu od turbiny bo na wybebeszanie kata nie było czasu i wreszcie zadziałało!! Z 12.5 zeszliśmy na 9,5 do setki i jakieś 135 KM i ponad 300 Nm!! Rano wybebeszenie kata i strojenie softu. Wyszło ok. Praktycznie zerowy dym, ciągnie ładnie i równo (bez klimy) , odczuwalny rezultat. Wykresy: 1. Dystans w czasie A4 110 zestawienie 2.Moc 3 bieg A4 110 zest 3.Moc w czasie 3 bieg 4.Moc w czasie zest 5.Obroty w czasie 3 bieg zest 6.Obroty w czasie zest 7.Prędkość w czasie 3 bieg zest 8.Prędkość zest A4 110 Jak macie jakieś uwagi to piszcie ,może dało by się coś jeszcze poprawić!? Powered by Mariusz "Strzelba" Strzelczyk
spanky Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 zrob normalny pomiar na hamowni to bedziemy rozmawiac .....
Iverson Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2007 Spanky pewnie że zrobię pomiar na hamowni ale narazie przedstawiam to co mam z g-techa. Zadałem pytanie w osobnym wątku jak g-tech różni się pomiarami z hamowni ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się