Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5] Standard Limuzyna


Adriano007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wielu pokazuje swoje Audi więc dziś i ja pokaże swoje A6 C5. Jest to moje trzecie już Audi. Wcześniej użytkowałem A4 B5 1.6 1996r Sedan, by później przesiąść się również do A4 B5 1,9 TDI 2001r ale w wersji Avant. Ta druga była na full wypasie prócz skóry i kubełków ale niestety po miesiącu użytkowania padł mi tiptronic. Koszt naprawy 3500 zł. Po naprawie wspólnie z żona zdecydowaliśmy się na zmianę samochodu i wybór padł na A6 C5. Szukaliśmy diesla ale w ręce padła mi właśnie ta sztuka tj. A6C5 1.8T sedan z 1998r. Pierwsza rejestracja w Niemczech to 17.10.2001r gdzie miał dwóch właścicieli I to salon AUDI, II to 70-cio letni mężczyzna. Samochód z przebiegiem 93000Km. Też nie wierzyłem wiec sprawdziłem w serwisie i miłe pozytywne zaskoczenie. Oczywiście dostałem też plik faktur, kart przeglądowych z przebiegami które potwierdzają informacje z serwisu. Jedno co wyszło to to, że w 2006r było uderzone w bok od kierowcy ale oprócz wymiany drzwi, nadkola i przedniego zderzaka nic poza tym. Rzecz jasna cała ta naprawa wykonana była w serwisie Audi. Biorąc pod uwagę powyższe fakty oraz wygląd samochodu z zewnątrz kilka małych rysek, wewnątrz praktycznie nówka zdecydowaliśmy się na jego zakup.

Co do wyposażenia to w sumie sama podstawa tzn.

ABS, 4 poduchy, elektr. przednie fotele, 4x elektr. szyby, elektr. podgrzewane lusterka, samo ściemniające lusterko wsteczne, podgrzewane dysze spryskiwaczy, antena radia w szybie tylniej, pakiet oświetlenie tzn. klamki, 4 drzwi x2, stopy i podsufitka, nagłośnienie z głośnikiem basowym w bagażniku ale nie Bose. To chyba tyle.

Mody jakie wykonałem do tej pory to wymiana ori radia na radio ALPINE CDE 102Ri- gra świetnie a i wizualnie ładnie współgra z całym kokpitem, założenie oblamówek na zegary, oraz wymiana Alu felg ori Audi 15” na felgi o wzorze Audi ala Sline 17”. Poza tym to standard oleje, filtry. Obecnie szykuje się do wymiany rozrządu. Co do planów to oczywiście mam kilka tzn. zderzaki w kolor nadwozia, ściema szybek, hidy 6000K, i wymiana tylnich lamp na cos nowszego nie koniecznie diodowe. Podobają się mi lampy przydymione. Jakby ktoś miał takowe do sprzedania to proszę o info na priv. Oczywiście to wszystko plany a co będzie to czas pokaże. Nie będę ukrywał że rozważam też sprzedaż tego samochodu by wymienić na cos innego młodszego i oszczędniejszego np. A4B6 w TDI ale z drugiej strony to żal sprzedawać tak zadbanego samochodu. Waham się nad instalacją gazową do niego ale troszkę żal silnika a i koszta jej też nie małe. Troche się rozpisałem – wybaczcie. Teraz pora na fotki:

iLPgr.jpg

b6HBi.jpg

b6P4J.jpg

iMaIJ.jpg

iMfI0.jpg

27IIr.jpg

iMxa0.jpg

yCiBA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dziwne ze po tej naprawie ( zderzak, blotnik przod, drzwi kierowcy ) serwis audi tak kiepsko to pomalowal i w dodatku bez przepylki.

pozatym fajna ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najwieksza wada srebrnego koloru...

Nieliczni potrafia dobrac taki sam kolor, a pewnie i tak zawsze widac w sloncu gdzie bylo takie auto malowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to samo usłyszałem u lakiernika w Krakowie- od razu powiedział że coś było robione z tej lewej strony. Ale też dodał że faktycznie dobrac odpowiednio lakier srebrny do już istniejącego i fachowo go nalożyc to wymaga to doświadczenia u lakiernika. Ogólnie mi to nie przeszkadza- nie wyglada to najgorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...