Ktosik

Pasjonat
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Ktosik

    Informacje

    • Imię
      Sławek
    • Lokalizacja
      Silesia

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Witam. Mam pytanie odnośnie tarczy zabierakowej ( 059105323BG ) i koła dwumasowego w silnik 3.0TDI, oznaczenie CCWA, rocznik 20008, skrzynia KMU.Po wymianie kompletnego koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem ( firma LUK ) zauważyłem niepokojące "bicie" tarczy zabierakowej i koła dwumasowego. Prócz tego "bicia" brak innych niepokojących objawów, auto pali normalnie, nie trzęsie nim a nie drga, czy to na wolnych czy zwiększonych obrotach. Wszystko wydaję sie ok, tak jak przed wymianą. Pytanie czy takie "bicie" może wystepować? Bo przyznam szczerze że zwrociło to moją uwage, wydaję mi się ze nie powinno tak byc i trochę mam obawy wyjeżdżać samochodem z kanału. Dla lepszego zobrazowania sprawy przesylam link do filmiku. https://youtu.be/QOhXrXMzXVMI teraz rodzą sie pytania:-czy to jest normalne zjawisko? tarcza ma bicie na około 4mm-wydaje mi się że to dosyc sporo- jeśli nie, to gdzie leży przyczyna tego bicia?* źle ściagnieta/zalożona skrzynia biegów przez co pokrzywiło tarcze zabierakowa? o ile to w ogole możliwe* źle wyważone nowe koło dwumasowe?Najgorsze jest to, że nie zwróciłem uwagi czy to "bicie" miało miejsce przy starym kole dwumasowym. Mógłby ktoś zerknąć czy w jego samochodzie to "bicie" też występuje? Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.
    2. Witam klubowiczów. Czy ktoś z Was zna lub przeżył na własnej skórze przypadek padniętych łożysk w skrzyni biegów o oznaczeniu KMU? Jest to skrzynia manualna 6 biegowa w 3.0TDI.
    3. Ktosik

      To jest już nas pięciu