Jump to content

Ktosik

Pasjonat
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Ktosik

Informacje

  • First name
    Sławek
  • Location
    Silesia

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Witam. Mam pytanie odnośnie tarczy zabierakowej ( 059105323BG ) i koła dwumasowego w silnik 3.0TDI, oznaczenie CCWA, rocznik 20008, skrzynia KMU.Po wymianie kompletnego koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem ( firma LUK ) zauważyłem niepokojące "bicie" tarczy zabierakowej i koła dwumasowego. Prócz tego "bicia" brak innych niepokojących objawów, auto pali normalnie, nie trzęsie nim a nie drga, czy to na wolnych czy zwiększonych obrotach. Wszystko wydaję sie ok, tak jak przed wymianą. Pytanie czy takie "bicie" może wystepować? Bo przyznam szczerze że zwrociło to moją uwage, wydaję mi się ze nie powinno tak byc i trochę mam obawy wyjeżdżać samochodem z kanału. Dla lepszego zobrazowania sprawy przesylam link do filmiku. https://youtu.be/QOhXrXMzXVMI teraz rodzą sie pytania:-czy to jest normalne zjawisko? tarcza ma bicie na około 4mm-wydaje mi się że to dosyc sporo- jeśli nie, to gdzie leży przyczyna tego bicia?* źle ściagnieta/zalożona skrzynia biegów przez co pokrzywiło tarcze zabierakowa? o ile to w ogole możliwe* źle wyważone nowe koło dwumasowe?Najgorsze jest to, że nie zwróciłem uwagi czy to "bicie" miało miejsce przy starym kole dwumasowym. Mógłby ktoś zerknąć czy w jego samochodzie to "bicie" też występuje? Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.
  2. Witam klubowiczów. Czy ktoś z Was zna lub przeżył na własnej skórze przypadek padniętych łożysk w skrzyni biegów o oznaczeniu KMU? Jest to skrzynia manualna 6 biegowa w 3.0TDI.
  3. To jest już nas pięciu
×
×
  • Create New...