Jump to content

poloaudi

Pasjonat
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About poloaudi

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Częstochowa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    ASB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć.
  2. No właśnie kombinuję coś żeby nie rozwiercać jarzma, ale szukam i szukam i nie mogę znaleźć tulejki na m12x1,5. Bo jak bym wkręcił helicoil sprężynkę do zerwanych gwintów 12x1,5 to jaki gwint miał bym w środku?
  3. Koledzy zmieniam tył na 330 i będę kupować helicoil żeby zrobic w jarzmie 10mm. Czy to ma być z m12x1,5mm na m10x 1,25 Czy m12x1,25? Tych pierwszych nie mogę znaleźć a nie mam grzebienia do gwintów. Pytanie do osób które są pewne
  4. Nowa cena Zobacz ofertę Hamulce brembo czterotłoczkowe a4 b6 b7 320mm swap zimmermann ferrodo Do sprzedania zaciski czterotłoczkowe Brembo pomalowane proszkowo, tarcze zimmermany 320mm w bdb stanie (grubość 29,1mm czyli zużyte 0,9mm) idealnie proste, nie biją, oraz klocki ferrodo już zdarte ale można jeszcze je na kilka tys km założyć. Wszystko pasuje p&p do A4 b6 b7, nic nie trzeba przerabiać. Aluminiowy stały zacisk Brembo jest dużo lżejszy od seryjnego oraz posiada dużo większą powierzchnię klocka co poprawia siłę hamowania. Cena 1.100 zł Dodający poloaudi Wysłano 15.03.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  5. Do sprzedania zaciski czterotłoczkowe Brembo pomalowane proszkowo, tarcze zimmermany 320mm w bdb stanie (grubość 29,1mm czyli zużyte 0,9mm) idealnie proste, nie biją, oraz klocki ferrodo już zdarte ale można jeszcze je na kilka tys km założyć. Wszystko pasuje p&p do A4 b6 b7, nic nie trzeba przerabiać. Aluminiowy stały zacisk Brembo jest dużo lżejszy od seryjnego oraz posiada dużo większą powierzchnię klocka co poprawia siłę hamowania.
  6. Tylko w którym miejscu nadkola? Niby patrząc po pręcie który przyłożyłem (zdjęcie), u góry nadkola jest ok 1cm schowana felga. Czyli jak dojdzie opona 235 to pewnie będzie na równo ale u góry. Tylko czy nie będzie tarło
  7. Witam Po długich szukaniach znalazłem felgi które mi się podobają jednak mają ET 44 szer 8j. Minimalny dystans żeby nie tarło o zacisk to 12mm. Zdjęcie przedstawia z dystansem 12mm. Powiedzcie czy nie wystaje za mocno felga i czy opona 235/40/18 nie będzie tarła o nadkole np przy dobiciu? Z tyłu mogę dać 10mm czy powinno być tak jak z przodu?
  8. No 235 to jest szerokość jaka jest zalecana to musi pasowac. Bardziej mnie ciekawi rozmiar 245
  9. Koledzy ponawiam pytanie. Czy felga 8,5j 18" z oponą 245/40/18 będzie dobra do b7 (1be) czy będzie coś tarło? Jakby założyć 235 na tą felgę to będzie jakos to wyglądać (nie chce grama naciągu)
  10. Czyli nie powinna obcierać? Hamulce są 345 i 330 to i opony mogły by być trochę szersze
  11. Koledzy szukam jakiś fajnych felg 18 do B7 1be, dużo widzę z nowszych audi felg 7,5" i oponie 245/40/18. Będzie to jakos pasować czy będzie tarło?
  12. Cześć Jaka cena tarcz S4 B7 345 I 330 tył b8 ? Coś w miarę dobrego zimmerman itp?
×
×
  • Create New...