
sltcz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sltcz

Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
Tczew
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Przeglądałem i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, dlatego poprosiłem o pomoc.
-
sltcz obserwuje zawartość Regeneracja maglownicy i Wózek/sanki przód
-
Dzień dobry, Panowie muszę wymienić wózek/sanki przód do mojej Audi A4 B5 1.8T AEB 1998r. Czy pomoże ktoś zidentyfikować numer części? Czy część której szukam będzie jednakowa niezależnie od rodzaju silnika? Dzięki za pomoc
-
Liczyłem, że uda się wykonać wymianę wraz z regeneracja w jednym warsztacie, ale jeżeli nie znajdę nic w okolicy to faktycznie wysyłka nie powinna być problemem. Orientujesz się czy posiadają regenerowane maglownice na magazynie czy regeneracja odbywa się dopiero po dostarczeniu uszkodzonej przekładni? I z jakim kosztem musiałbym się liczyć?
-
Niestety trochę daleko Liczę, że uda się znaleźć coś bliżej.
-
Witam, wiem że tematów było już kilka na forum ale nie znalazłem w nich pomysłu na rozwiązanie mojego problemu stąd też proszę Was o pomoc/radę. Mam problem ze słabym ogrzewaniem tylnej szyby. Pomierzyłem napięcie na konektorach oraz poszczególnych ścieżkach i wychodzi na to, że na wejściu napięcie wynosi 10,8V, a na ścieżkach w zależności od odległości od konektorów od 10V do nawet 1,5V w najdalej odsuniętych punktach (środkowe ścieżki około 4,5V). Dodam również, że podczas uruchamiania ogrzewania szyby w głośnikach (nieoryginalne) słuchać wyraźny dźwięk włączanego przekaźnika, a następnie cały czas pisk/szum. Samochód mam już kilka ładnych lat i nigdy nie było takich problemów. Szyba zawsze grzała mocno i szybko radziła sobie z parą przez co widoczność była bardzo dobra. W ostatnim czasie pojawił się dodatkowo problem z grzanym fotelem kierowcy - przy ustawieniu 1-3 fotel parzy i nie da się na nim wysiedzieć. Wydaje mi się, że nie jest to ze sobą powiązane, ale zostawiam to Wam do oceny. Pozdrawiam
-
Witam, wielkimi krokami zbliżam się do momentu regeneracji maglownicy w moim Audi A4 B5 98r. Czy w okolicy Tczewa lub Gdańska znajduje się jakiś warsztat wart uwagi? Ewentualnie, które warsztaty lepiej omijać. Dzięki za pomoc.
-
Cena w ASO faktycznie w granicach 500-600zł. Co do linków to już pisze do sprzedawców. Dziękuję za pomoc
-
Faktycznie jest to całkiem inny numer. Niestety przeszukując serwisy aukcyjne nie spotkałem się z takim oznaczeniem.
-
Poszukuję manetki tempomatu do w/w auta. Spotykam się z różnymi oznaczeniami części. Poniżej przykładowe: 8L0953513S01C 8L0953513L01C 8L0953513K01C 8L0953513J01C 8L0953513H01C Czym różnią się poniższe części oraz jaki numer części będzie pasował do mojego Audi? W załączniku poglądowe zdjęcie.
-
A tak z innej beczki. Poleci ktoś jakiegoś magika z pomorza co zająłby się moim tempomatem? Chciałbym go wskrzesić - po włączeniu tempomatu zero reakcji. Wydaje mi się, że może być to problem z przełącznikami, gdyż jak próbuję "mrugnąć" światłami (dociągam do góry) to muszę użyć dużej siły, a i to nie zawsze skutkuje "mignięciem".
-
U mnie również problem z klamką. Wiadomo coś czy autor ma jeszcze jakieś sztuki?
-
Jeśli w weekend się wypowiedzi to zabieram się za sprawdzanie i wymianę. Mam jeszcze problem z cieknącą woda w upalne dni z klimatyzacji w okolicach schowka pasażera. Czy to normalne czy zapchane jakieś kanaliki odprowadzajace?
-
Panowie mam taki problem... W zeszłym roku przeprowadzalem odgrzybianie i napełniania klimatyzacji wraz z wymianą filtra. Niestety po tych czynnościach pojawił się strasznie nieprzyjemny zapach. Coś jakby bezdomny zamieszkał w moim samochodzie... Pojechałem do warsztatu w którym robiono mi klime po czym panowie ponownie ozonowali cały układ tyle że silniejsza dawka. Po odbiorze samochodu przez kilka dni z klimy czuć było zapach ozonowania. Po około tygodniu trafił się deszczowy, wilgotny dzień... Smród bezdomnego wrócił... Po lecie nieprzyjemne zapachy ustaly... Niestety w tym roku wszystko zaczęło się ponownie... Co zauważyłem: Śmierdzi z wentylacji przy WYLACZONEJ klimatyzacji. Śmierdzi głównie w dni deszczowe. Jeżdżę cały czas na kłamie by uniknąć smrodu. Proszę o pomoc
-
Czytam Wasze uwagi i szczerze powiem trochę mnie podbudowaliscie. Pisk jest irytujący... W poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem, który montował mi hamulce. Co do możliwości występowania piskow poprzez luzy w zawieszeniu... To odpada bo miesiąc po hamulcach robiłem zawieszenie. Stawiam na zacisk lewy... Stara tarcza z lewej strony była bardziej zurzuta... Na co zwróciłem uwagę mechaników... Miał to zweryfikować.... Przy okazji wspomnę że w zimę przy temperaturach poniżej 0 stopni słychać w samochodzie jednostronny pisk, którego nie udało się zlokalizować żadnemu mechanikowi. Wydaje mi się że może być to związane właśnie z lewym zaciskiem.
-
A więc klocki i tarcze wymienione z przodu. Postawiłem na komplet Ferodo. Niestety od samego początku po wymianie hamulce strasznie piszczą przy lekkim hamowaniu. Przy mocniejszym dociśnięciu pisk ustaje. Przejechane mam na nich 300km. Trochę jestem zawiedziony.