Skocz do zawartości

dreamweb

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dreamweb

Informacje

  • Imię
    arcadejust
  • Miasto
    Polska Łódź Podwodna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ACE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dreamweb

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich po długiej przerwie. Dużo osób do mnie pisze (przepraszam że nie mam kiedy odpowiadać). Tak jak sugeruje moderator jeśli będę miał możliwość to dam ogłoszenie w dziale "sprzedam". Na razie jest zima sroga - co jest chyba dobrym testem dla naszych sprężynek... Może osoby które zamontowały mają jakieś spostrzeżenia - trochę już czasu minęło i nikt się nie skarży... Moja w każdym razie jeszcze się trzyma. Pozdrawiam.
  2. Ten żółty bolec u mnie też się rozpadł (widać to na zdjęciach moich na pierwszej stronie wątku). Sprężynka powinna być ok, bo pan który ją dorabia ma zakład dłużej niż ja się kręcę po tym marnym świecie więc jeśli on się na tym nie zna to nie wiem kto... Z tego co widzę na zdjęciu to brakuje obu boków trzpienia i z nim nic mądrego nie zrobisz... więc obawiam się że sama sprężynka może Ci nie pomóc. Nie jest to cudowna broń na wszystkie przypadłości tylko na pękniętą starą sprężynkę A u Ciebie jest uszkodzona prowadnica Może spróbuj ją przez środek nadpiłować tak jak oryginał - wtedy sprężynka powinna pasować (chyba że będzie zbyt wysoka - musisz zmierzyć).
  3. Nie wiem, ale jak kupie sobie B6 to obiecuje że sprawdzę
  4. Spoko, ważne żeby się nie zepsuło. Ja też czekam na lusterko od Flyer'a... Pomijam fakt że moja oooo jest u Sztupeckiego i ze zmiany oleju zrobiło się: wymiana pompy oleju, przewodów od płynu przy chłodnicy oleju, przednich amorków, obu mandżet przy kole, podczas wymiany prawej rozjebania nowego (3 miesiące temu wkładałem półoś) przegubu albo półosi - nie dosłuchałem bo mnie zemdliło... koszt wszystkiego grubo powyżej 2k. Ale cieszę się, że sprężynki do was dotarły jak należy
  5. dreamweb

    DIAG-MECH

    Przykro mi słyszeć, że źle was obsłużyli w tym miejscu. Ja pojechałem tam jako ostatnia deska ratunku i nie zawiodłem się. Faktycznie wiedzieli dużo o moim silniku i od razu znaleźli usterkę, z którą trzy inne warsztaty sobie nie poradziły. Myślę, że można im zaufać w granicach rozsądku oczywiście Moją radą jest dobierać zadania powierzane mechanikom tak aby ich nie przerosły ale również nie zniechęcały, bo jeśli pojedziesz z wymianą filtra powietrza (co każdy dorosły człowiek jest w stanie samemu zrobić oglądając chociażby pdf z instrukcją) do mechanika, który naprawia silniki to wybacz mu że nie podchodzi z zapałem do tematu. Osobną sprawą jest kwestia pracowników "na przyuczeniu" jest to zmora wszystkich dobrych warsztatów: więcej zleceń = więcej pracowników a o dobrych pracowników trudno... W moim aucie udało się takim nie-fachowcom popsuć np. półoś, zawór turbiny, zaczep filtra powietrza, odmę+zawór kierunkowy, hokej - a auto zaledwie cztery lata mam. Sam dużo rzeczy naprawiam i przyznam że czasem uda mi się coś popsuć ale to tylko świadczy o tym że ci ludzie też pierwszy raz widzieli daną rzecz i się uczyli na własnych błędach - słabo co nie?
  6. Powiem tak: teoretycznie można wysyłać pieniądze ale wolę mieć już sprężynki w ręku - różnie w życiu bywa. Więc jak już je odbiorę (prawdopodobnie w połowie tygodnia) to napiszę do wszystkich. Przy okazji: osoby zainteresowane prawymi sprężynkami proszę składać zamówienia. Ceny się nie zmieniły (mimo że tym razem 3 razy więcej zamawiam, to nie dostałem żadnego upustu bynajmniej...). Za jedną sprężynkę trzeba szykować 10 pln za każdą dodatkową 5 pln. Nie wysyłam za pobraniem (bo z tym za dużo kłopotu). Listy są zwykłe - idą 5 dni, dość długo, ale nie opłaca mi się kombinować z priorytetami bo musiał bym je samemu nadawać na poczcie (blee). Z wysyłką czekam, aż pieniądze dojdą na konto. O fakcie wysłania listu ze sprężynkami powiadamiam na priv. Zaglądajcie więc na swoje skrzynki i jak dam znać to dopiero wysyłajcie kaskę. Dziękuję za uwagę
  7. Już zamówiłem, 20 sztuk na lewą stronę oraz 10 na prawą. Mamy wolne adekwatnie 2 i 8 szt.
  8. Zapomniałem wczoraj zabrać wzorcowej sprężynki więc dzisiaj jeszcze można składać zamówienia. Teraz już ją noszę w kieszeni więc na pewno zamówię
  9. Za sprężynki płacimy przelewem ale dopiero jak je zamówię i będę je miał. Dane do przelewu i kwotę prześlę do każdego osobno. Cena sprężynki nie zmieniła się przez ostatni tydzień 10 pln za 1 szt. za każdą kolejną 5 pln. Na chwilę obecną za mało jest chętnych na sprężynki prawe (od pasażera) jeśli się nie uzbiera 10 sztuk to zamówię tylko lewe (od strony kierowcy).
  10. Może jestem zbyt krótko na forum - nie wiem jak napisać coś na głównej stronie. To już chyba trzeba poprosić moderatora. Te osoby, które się zgłaszają to zapisuję, w poniedziałek składam zamówienie. Jeśli będzie dużo chętnych to zrobimy kolejne. Nic na siłę
  11. ok, uważam listę za wystarczająco długą
  12. To prawda, mam wystarczająco dużo postów już. Kwestia tylko, że ja wcale nie chcę niczego sprzedawać Jak się zbierzecie to dla was zamówię te sprężynki i je roześlę i to tyle nie mam aspiracji handlowych, bardziej mnie kręci naprawianie mojego oooo Tym bardziej, że musicie przyznać, iż czas jaki na to poświęcam (wysyłanie sprężynek) jest niewspółmierny do wagi tego przedsięwzięcia...
  13. W dziale zrób to sam jest odpowiedni temat i tam można się zapisywać na sprężynkę. W dziale sprzedaż nie mogłem - bo trzeba mieć 30 postów, a ja nie miałem tyle. Teraz sprężynki się skończyły i czekamy na więcej chętnych żeby je dorobić
  14. Warto sprawdzić, jutro jestem umówiony w warsztacie, jeśli to przepływomierz to mi wymienią... napisze jutro i już dzisiaj mamy jutro:) byłem w dobrym serwisie! Pierwszy Pan podłączył komputer, sprawdził pierwsze parę bloków pomiarowych, odłączył przepływomierz i mówi że jest dobry, drugi Pan odkręcił korek od wlewu oleju i obroty spadły do 850 winny jest zatkany zawór pod kolektorem dolotowym (obok odmy) wymienią mi jak odstawię autko.
  15. W niektórych egzemplarzach jest za długi wąs, w innych jest dobry - kwestia jak się panu ucięło w mojej był troszkę za długi (jakieś 5 mm). Oczywiście można to zostawić Ponowię jeszcze prośbę o opis tej prawostronnej sprężynki. Już dużo osób o nią pyta, może ktoś ma/zrobi zdjęcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...