
Pixel18
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pixel18

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Krasnystaw
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Po naprawie byki dobrze z 5 tys km. I nagle zaczęło jak uruchomiłem tano auto.
-
Wypalone zawory, auto bylo zaprowadzone na naprawę głowicy i uważają ze te wypadanie nir ma nic wspólnego . Mówię mam dość szukam jakieś porady lub warsztatu lub osoby która zajmuje się 1 8t. Jak będzie trzeba to kupie 2 silnik a jeśli problem tkwi w osprzęcie?
-
Wyrzuca migający check. I czasami juz świeci ciagle ale go kasuje.Właśnie na tyle co tato potrafi to próbował. Zaznaczę ze głowica była robiona z 5 tys km temu.
-
Przemo masz kogoś do polecenia ? Aby ogarnąć temat ? Logi mogę zrobić. Wolałbym zaprowadzić aby ktoś to ogarnął raz a porządnie. Muszę zapytać mechanika ile miał kompresji. Wiem że po równo.wiem że na zimno było inaczej a na ciepło inaczej.
-
Dzięki za info ale jeśli nie mam gazu w butli jeżdżę na Pb to padnięty wtrysk gazu będzie miał jakieś znaczenie ?. Jakie ciśnienie powinien mieć 1.8t na zimno czy ciepło?
-
Właśnie to jest straszne ze zaprowadzisz auto do warsztatu np który współpracuje z Bosch i Oni również nie potrafią zdiagnozować problemu. Kazdy z tych warsztatów sprawdzał to samo i nic nowego nie powodzian. Czyli świece cewki głowica za spr usunięcie błędów min 400/500 plus jakieś części. Przerastają mnie powoli te koszta i szukam kogoś gdzie mógłbym zaprowadzić auto I odebrać dobre. Dziś zamowie jeszcze raz nowy orginslny odpowietrznik odmy.
-
Korek oleju podskakuje a później ale zdarza się ze później go zasysa. Nie ma znaczenia czy z gazem auto jest czy bez. Nie ma różnicy. Od razu po odpaleniu cały czas chodzi jakby na 3 cylindry. Na wysokich obrotach pracuje dużo lepiej. Może tak jakby się zalewał albo coś. Nie wiem już czego się czepić.
-
Tak, kupiłem beru i ngk cewki . Nowe świece ngk . Nawet przewód z nową kostka co cewki został zarobiony. Byłem już w 4 warsztatach i 1 takim pseudo mechanik z neta. Zamierzam kupić 2 silnik tylko jeśli problem tkwi w osprzęcie... dlatego chwytam się wszystkiego jeśli ktoś ma sprawdzonego mechanika od 1.8t proszę o namiar.
-
Dzień dobry! Piszę ponieważ potrzebuje pomocy w znalezieniu ogarniętego warsztatu w woj.lubelskim jeśli jest który byłby w stanie naprawić czy też postawić diagnozę mojego auta Audi A4 B7 1.8t BFB. Nie mam już siły wydawajac pieniążki w pseudo warsztatach którzy nie potrafią zdiagnozować usterki. Objawy auta to wypadanie zapłonu cyl 2. Nierówna praca silnika. Silnik zaczyna równiej pracować na wyższych obrotach. Głowica była sprawdzana Niby jest ok. Ciśnienie równo na 4. Wymienione zostały świecie, cewki, kable do cewki. Wymieniony zaworek odpowietrzający skrzyni 035103245G. Zostawiłem już sporo pieniążków mógłbym kupic 2 silnik za tą kwotę.... I nikt nie jest w stanie mi ogarnąć. Czy ktoś może kogoś polecić albo jakoś nakierować?
-
Z dziś Log wiem że duża temperatura w dolocie była ale nadal nie wiem skąd jest wyrzucanie zapłonów oraz brak doładowania późniejszym czasie. http://vaglog.pl/log-115_118_020_2hP4Rdg.html Czasami pojawia się przy mniej ostrym przyśpieszaniu falbanka doładowania tak odczuwalna w aucie, pomoże ktoś ?
-
Logi Przed Softem Nowa Turbina z dnia 7 Luty. Grupa 002 -115 -120 http://vaglog.pl/log-002_120_115_tCD6ZiG.html Grupa 002- 020-118 http://vaglog.pl/log-002_118_020_6w78CG6.html Grupa 033-115 http://vaglog.pl/log-033_115_WB52DL.html Grupa 002-120 http://vaglog.pl/log-002_120_x38n6.html
-
Przeplywka oryginalna, mam logi przed wymianą turbiny i przed softem.
-
Właśnie,problem z zapłonem mam od samego początku ale co może być tego przyczyną?. TURBO HYBRYDA, WTRYSKI BEX, DOWNPIPE,SOFT.
-
Proszę o ocenę moich logów Auto to A4 b7 1.8T Quattro po Sofcie ale ostatnio po podłączeniu mi VCDS znalazłem błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Zaznaczę od razu że turbo 2 miesiące temu przeszło całkowitą regenerację i zostało przerobione na Hybrydę oraz nowy zabór N75 . Chciałbym dowiedzieć się dla czego auto raz lepiej się zbiera raz gorzej co może być przyczyną ? Logi dynamiczne Grupa 120-033 http://vaglog.pl/log-120_033_sArojw.html Grupa 003-020 http://vaglog.pl/log-003_020_JoelxB.html Grupa 115-118 http://vaglog.pl/log-115_118_U13gRne.html , http://vaglog.pl/log-115_118_N2Wc6pm.html Grupa 002-011 http://vaglog.pl/log-011_002_pY2I7Bn.html Grupa 020-033-120 http://vaglog.pl/log-020_120_033_vVaoT3C.html Logi statyczne Grupa 001-002-003 http://vaglog.pl/log-001_002_003_y47PG.html Grupa 003-004 http://vaglog.pl/log-003_004_w1609q.html Grupa 003-011 http://vaglog.pl/log-003_011_45c0r.html