Skocz do zawartości

www.12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O www.12

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Gdów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Wielkie dzięki za pomoc
  2. Niestety na podmiankę nie mam szansy. Sprawdziłem za to węże (kompresorem, są szczelne) i zmostkowałem turbo i gruszkę z pominięciem zaworu (dla pewności nowym wężykiem). I faktycznie na całym zakresie mam lekkie niedoładowanie ale autko ładnie ciągnie bez wpadania w awaryjny. Poniżej log: http://vaglog.pl/log_261830.html W takim razie do wymiany n75 i po problemie?
  3. Witam. Niedawno podczas wyprzedzania na 3 biegu obrotomierz zatrzymał się około 3000 obr./min i auto osłabło. Po podpięciu do kompa odczytałem następujący błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Skasowałem błąd, silnikowi wróciła moc i zrobiłem log dynamiczny na kanale 011. Po dojściu do 4000 obr./min znów to samo, autko nie idzie. Poniżej wrzucam log: http://vaglog.pl/log_261579.html Zwracam się z prośbą o analizę i podanie prawdopodobnej przyczyny, bo nie mam pojęcia co się dokładnie dzieje (wiem tylko, że coś z doładowaniem ).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...