Skocz do zawartości

zbyn2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zbyn2

Informacje

  • Imię
    Zbigniew
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam, czy ktoś z forum przerabiał w audi a4 b6 avant 1.9tdi avb 101km układ wydechowy z rury 50mm na 55 mm? Chodzi o to że tłumiki mam oryginalne i niestety są już dość mocno skorodowane. Szukałem zamienników układu wydechowego do avanta avb i niestety jest ich niewiele bo produkuje je np bosal na intercarsie tłumik środkowy koszt ok 350zł + koncowy 670zł tego samego producenta bosala, daje to ponad 1000zł jest to najtansza opcja dedykowana do silnika avb. Producent polskich tłumików płociennik produkuje do avb 101km tylko tłumiki koncowe https://www.polmostrow.pl/katalog-osobowe.php?os=osobowe&marka=AUDI&model=A4&wersja=1.9_D&Menu=fromMenu, ale do wersji 130 km produkuje caly układ (środkowy i koncowy) i jego cena wynosi np alledrogo ok 450zł https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-1-9-tdi-2000-2004-uklad-wydechowy-7699129863 Czy ktoś z forum orientuje się czy można przerobić układ wydechowy na wiekszy od 130km jednostki, i nie bedzie to miało wpływu na prace silnika i hałas? Pozdrawiam
  2. Ja w Pl jestem jego trzecim właścicielem poprzedni dwaj właściciele pracowali razem w jednej firmie w Holandii z reszta ja też. Jeden od drugiego go odkupywał. Zrobione po Pl - Nl (z nas trzech 7 lat) *** 130 000km. Ja zrobiłem w sumie 40 tyś/3 lata (przez 2 ostatnie lata 18tys km po samej PL, reszt ok 22tys Nl-Pl). Jak go kupiłem to tuleje wyglądały już na zmęczone, ale teraz po zimie ewidentnie są do wymiany, no i zaczynają się stuki.
  3. Witam, chciałbym się dowiedzieć czy górne wahacze pasują do modelu b5 i b6, b7. Chodzi mi o aukcji z alledrogo np: http://allegro.pl/lemforder-wahacze-gorne-komplet-audi-a4-b5-b6-i5812496812.html http://allegro.pl/4-wahacze-wahacz-gorne-audi-a4-b5-b6-b7-a6-c5-lemf-i6102858148.html Mam audi a4 b6 z 2002r 1.9 AVB (101kM) przebieg 330 000 na liczniku, wahacze założone są jeszcze oryginalne. Przy wymianie ogumienia zobaczyłem że gumy na wahaczach są całe spękane, więc chciałbym je wymienić. Uważam że górne wahacze Lemfordera w cenie 500 zł są bardzo dobrym wyborem jeżeli są oryginalne. Tym bardziej że górę jest kłopotliwa w wymianie (trzeba odkrecać całą kolumnę). Raz zrobiona może wystarczyć na lata. Dół jest mniej problemowy w wymianie i zastanawiam się nad regeneracją dołu. Czy któś z was regenerował wahacze? gdzie? jaki koszt? Albo namiary na pewne w dobrej cenie wahacze Lemfordera. Koszt na allegro kompletu LMI to min 2000 zł chociaż dziwią mnie rozbieżności w cenach bo na jednej aukcji można kupic za 2000 na innej za 2500 zł a cena kompletu w intercarsie to prawie 4000zł na dole link http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216201714350-LMI31913-O16601-zestaw-wahaczy-zawieszenia-przod.html Z góry dziękuję za sugesstie
  4. zbyn2

    Sprawdzenie logów

    Przestawiłem kąt synchronizacji rozrządu na silniku o temp ok 40*C i wahał się od 0 do +0,6. Przejechałem się autem, auto jak by lepiej przyśpiesza, ale logi zrobię jutro.
  5. zbyn2

    Sprawdzenie logów

    Zamieszczam jeszcze raz logi każde w osobnym pliku: statyczne: http://vaglog.pl/log_244374.html http://vaglog.pl/log_244375.html http://vaglog.pl/log_244376.html http://vaglog.pl/log_244377.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_244366.html http://vaglog.pl/log_244367.html http://vaglog.pl/log_244368.html http://vaglog.pl/log_244369.html
  6. zbyn2

    Sprawdzenie logów

    Jakiej firmy przepływomierz kupić w razie wymiany boscha? Czy można zamiennik. Oryginalny ma numery 0 281 002 531 lub 038 906 461B.
  7. zbyn2

    Sprawdzenie logów

    Kolego a czy na pewno? Sprawdzałem logi statyczne i mieścił się w normie egr tak samo. Czy wnioskujesz to po logach? Pozdro
  8. zbyn2

    Sprawdzenie logów

    Witam, posiadam a4 b6 avant 2002r 1.9tdi AVB (101km bez programu) od dwóch lat. Mam pytanie dotyczące sprawności silnika tj. Mam wrażenie że audi jest słabe prędkość max na autostradzie to ok 170km/h na piatym biegu. Jeżdżąc przez niemcy na większych górkach prędkość spada nawet do 100km i zmiana biegu na 4-ty. Na prostej do 140 w miarę ok obrotomierz ma ok 3000obr/min na 5-tym biegu. Spalanie przy 140km/h ok 7L ON, do 120km/h ok 6L ON. W styczniu tego roku wymieniałem świece żarowe i przy okazji była sprawdzana kompresja wyszło: 31,32,31,32 bara. Turbina była regenerowana w NL rok temu, egr cieknie, nie jest zaślepiony ale jest sprawny (pomiary z vcds czyściłem go jakieś 6 miesiecy temu) . Dziś robiłem logi dynamiczne i mam prośbę czy może je ktoś przeanalizować? http://vaglog.pl/log_244296.html Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...