Skocz do zawartości

Grzechu31KF

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzechu31KF

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Miechów/Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Grzechu31KF

0

Reputacja

  1. Witam chciałbym zapytać o wasze zdanie (propozycje) jakie radio zakupić do 400-600zł ważne zeby miało dwie pary wyjśc na wzmaka+ odczyt z usb ... i do tego jakieś głosniki spasowac 160/165mm 3drożne żeby to jakoś grało a nie charczało oczywiscie na samym radiu bez wzmaka ... Mam monobloka Chrunch GPX-2200.1 z głosnikiem alphard 350rms 2x4 0hm i dokupie chyba drugi taki sam,oczywiscie zaprzęgne to do radia... Prosze o wasze propozycje : )
  2. Siema na wstepie powiem ze mam radio pioneer DEH-P4900IB z przodu oryginalne glosniki produkcji nokia te z tylu tez byly nokia zamienilem na wieksze boshmany bassowe i tweetery na tym rozdzielaczu ale odpiolem basowki i graja z tylu tylko tweetery do tego mam zalozona skrzynie basowa wlasnej roboty z glosnikiem alphard hannibal 350rms 2x4ohm i monoblok Chrunch GPX-2200.1 I teraz mam problem taki mianowicie jak odlacze wzmaka i puszcze glos na 4 glosniki nawet z tymi basowkami rozkrece radio na 80% to gra ladnie,jesli podlacze tube i przywale na 70%glosu soobwofer rozwala auto, bass niesamowity ale glosniki przerywaja... jak na radiu dam fader na sam przod to przerywaja mniej ale i tak przerywaja... Co moze byc nie tak ?? Dodam tylko jeszcze ze przy wzmaku mam kondensator 1F kabel minusowy 25mm2 spawalniczy i plusowy 16mm2 z jakiejs tam firmy ale niedlugo go zmienie... podpowiedzcie co moze byc nie tak ze jak wlacze tube i wszystkie cztery glosniki na radiu to glosniki przerywaja tuba gra dalej jak wlacze zeby grala tuba i dwa przednie to przerywaja mniej ale i tak slychac jak ucina jakies literki w slowach... Pierwsza mysl jaka mi sie nasunela to ze moze wzmak za duzo pobiera przez ten cienki + i natezenie spada przy maksymalnym basie do 12.8v i radio moze juz nie ma z czego pchnac tych glosnikow... jakie sa wasze przemyslenia ?? co sprawdzic ?
  3. Jak jest zimny i ma tak 70stopni to dym jest siwo bialy a jak sie rozgrzeje i mu dobrze depne to puszcza chmurki na czarno
  4. logi na 3 biegu : http://vaglog.pl/log_248668.html http://vaglog.pl/log_248666.html http://vaglog.pl/log_248665.html http://vaglog.pl/log_248664.html logi na 4 biegu http://vaglog.pl/log_248663.html turbo ciagnie do 2.5tys obr pozniej slabnie, geometria byla czyszczona dolot sprawdzany... nie wiem co moze byc pomozcie
  5. pamietam ze zaznaczalismy sobie na gwincie jak ma byc sztanga ale czy np delikatnie nam sie to nie przesunelo to nie wiem... zaraz ide palic auto i sprawdze plynnosc tej sztangi... Sztanga pracuje idealnie tak jak zaraz po czyszczeniu : ) plynnie idzie do gory po zdjeciu wezyka momentalnie spada... powiedz mi jakie powinno byc podcisnienie i czy badac je na wolnych obrotach czy go zakrecic ?? z tego co wiem vacuometrem chyba sie mierzy podcisnie tylko jakie ono powinno byc?? a jakie te logi zrobic ktorych blokow ?? i kazda osobno czy po 2 ?
  6. Dalej to samo przepatrzylem wszystkie weze jakie sa i nie ma juz nie szczelnosci mniejszy siwst ale turbo dalej przeladowywuje przy 2500tys obr a do 3tys za bardzo spada... Znacie kogos kto zna sie na logach ??
  7. chodzi mi o ten waz ktory idzie od turba do filtra powietrza i sie rozgalezia na taki maly idacy pod pokrywe ze znaczkiem audi... to widze ze na tym rozgalezieniu jest ten waz jakos spinany i tam jest przypocony...
  8. objemaka na wezu od turba do IC byla lozna poskrecalem kazda objemke swist trwa krocej ale jednak jest i oslabniecie tez czuc nie za kazdym razem ale czuc... da sie jakas uszczelnic waz idacy z turba do filtra powietrza i rozcho0dzi sie tez do bloku i na tym przejsciu malym jest upocony tylko ze tam zadnej objemki nie ma ; /////
  9. Sory ze nic nie pisalem nie mialem dostepu do neta tu macie logi z vaglog dynamiczne na 2 biegu: http://vaglog.pl/log_248114.html http://vaglog.pl/log_248115.html http://vaglog.pl/log_248116.html http://vaglog.pl/log_248117.html http://vaglog.pl/log_248113.html przyblizy mi ktos ktory dokladnie to waz od IC ?? A mozliwe jest ze to przez egr ??
  10. Oglądalem węża tego ktory idzie z turbo do filtra i pozniej do bloku, i nie widze zeby było z nim cos nie tak...dajcie jakies wskazowki zeby jakos dokladnie sprawdzic dolot ??
  11. Czesc, mam maly problem z moim Afn otoz kiedys wrzucalo mi notlauf bo wezyk od czujnika G71 poprostu sie zsunol (wyciekal z niego olej) wezyk zalozylem ale zanim dotarlem ze to wezyk to przeczyscilismy z bratem turbo i czyscilem n75 krecilem go ladnie nie odcinalo turba az do teraz juz 3 razy wylaczylo mi turbo nawet nie przekraczajac 120km/h... podpiolem sie vcds i znalazlem taki blad 00519-intake manifold pressure sensor (G71) 28-00-short to plus, wykasowalem go i juz sie nie pojawil dzisiaj jadac z szwagrem na robienie logow i zagrzanie auta odlaczylo turbo wyskoczyl taki blad : 00575- Intake Manifold Pressure 17-00- Control Difference. Nie mam pojecia co moze byc a na dodatek slysze dziwny swist dobiegajacy z lewej strony za kierwonica przy obciazeniu pod gorke i zakresie od 2000-2500obr i ogolem jak odpale auto i ono sie troche zagrzeje to glosno slychac gwizdanie szczegolnie z tlumika.Dodam ze sztanga turba pracuje idealnie tak samo jak zaraz po czyszczeniu, prosze o pomoc i przeanalizowanie tych logow bo wgl sie na tym nie znam. Pozdrawiam Zrobilem logi dynamiczne nie wiem czy dobrze instrukcje bralem z neta oto one: 003 http://www.fotosik.pl/zdjecie/8f0640c84440037c 008 http://www.fotosik.pl/zdjecie/6da0cbcb34164ac2 010 http://www.fotosik.pl/zdjecie/715685e0fac205b1 011 http://www.fotosik.pl/zdjecie/dd1452532a202a6d oraz log 011 008 010 zrobione jednym logiem http://www.fotosik.pl/zdjecie/b78e03105a327d5f
  12. Budżet to max 350-400zl jeszcze zobacze jak to zagra na dwoch cewka ch i w innym pudeleczku bo zrobilem troche wieksze, czekam tylko na terminal i skladam
  13. Fajnie ze mi to wytlumaczyles podepne to na tym rozdzielaczu tylko pytanie takie czy jak bede mial rozdzielony sygnal i wzmak nie bedzie pchal tak jak powinien to nie musze sie martwic o suba ?? a i czy da to lepszy bass niz na jednej cewce jak mam teraz ? Byl bym wstanie kupic ten monoblok tylko ze to dosc droga zabawka, mogl bys mi podsunac cos niedrogiego co by porzadnie ruszylo tym glosnikiem ?
  14. Czyli mam kupic rozdzielacz sygnalu i np. prawy kanal idacy z radia rozdzielic i podlaczyc pod dwa kanaly na wzmaku?? i pozniej podlaczyc kazda cewke do osobnego kanalu wyjsciowego z wzmaka i bedzie gralo ?? dobrze zrozumialem ?? A i oczywiscie czy da to lepsza sile niz tak jak mam teraz podlaczony czyli na jednej cewce pod jeden kanal ??
  15. Co to znaczy ze sygnal musi byc mono ?? jak mam to sprawdzic ?? A tak wgl to dzieki ze ktos odpisal bo szukalem po necie i naprawde ciezko znajsc cos na ten temat i ogolem moj wzmak juz chyba staroc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...