Skocz do zawartości

adamm666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamm666

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Cieszyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia adamm666

0

Reputacja

  1. Ciekawa sprawa, spróbuj tutaj [email protected] Pozdrawiam
  2. Witam jest też opcja dostać schemat? Mój e-mail [email protected] Pozdrawiam
  3. Mam ten sam problem powiedz mi czy coś znalazłeś? Masz może jakieś opisy kolorów cokolwiek? Pozdrawiam
  4. Witam ! sprawa okazała sie odwlec, mianowicie byłem u mechanika ( do którego jeżdże gdy nie daje rady) i okazało sie że płyn wywaliło bo musiało zamarznać (mimo płynu regularnie wymie nianego ) i wszytsko po dolaniu gra auto jeździ nie ma objawów awarii. Czas pokaże Pozdrawiam
  5. Witam piszę może nie zupełnie w temacie, by zapytać czy jest ktoś z Cieszyna lub okolic kto miałbym czas i chęć pomóc mi przy wymianie uszczelki. Mam ogrzewany garaż z kanałem i praktycznie wiekszość potrzebnyh narzędzi, tylko tego jeszcze nie robiłem. W zamian za pomoc mogę udostępnić garaż komuś kto nie ma gdzie naprawiać, bądź jakoś inaczej sie rozliczyć W aucie nie dawno robiłem rozrząd, więc w sumie najwiekszym problemem dla mnie było by samo odkręcenie głowiy i potem jej montaż Pozdrawiam wszystkich
  6. niestety nie trzeba bedzie na elektrodzie opisać problem
  7. Witam mam problem z brakiem oświetlenia nie działa w ogole ( 2 lampki na nogi 4 w drzwiach) wygląda jak by w ogóle nie miało zasilania. Oświetlenie na górze działa właściwie gaśnie i zapala sie reaguje na drzwi, przekręcenie stacyjki lub zamkniecie zamka centralnego. Brzęczyk od świateł rownież działa poprawnie, nie wiem gdzie szukać tej awarii. Centralny zamek jest na kluczyk nie ma pilota. Pozdrawiam
  8. Witam w moim samochodzie pojawił się problem, mianowicie mam wyciek z moich obserwacji wygląda na to że cieknie właśnie z pod tego zaworka. Raczej nie spod tłokorodzielacza. Rozebrałem to już i mam problem do jednej śrubki dojdę i potem czy da rade go wyjąć czy ktoś to już robił na aucie, czy nie ma innej możliwości jak pompa na stół ? Pozdrawiam
  9. Witam tak w bliskiej przyszłości czyszczenie turbo jest nieuniknione, wężyki wymieniłem na początku gruszka jest nowa. Powiedzcie mi jakie mogą być różnice miedzy tymi ciśnieniami. Pozdrawiam
  10. Witam Teraz logi wyglądają tak, trochę za wysokie to ciśnienie na początku? potem jak ma wysokie obroty jest już dobrze co sądzicie? Log (0 - 011) Pozdrawiam
  11. Witam problem rozwiązany i gruszka i geometria się zacinały. Gruszka wymieniona geometria przeczyszczona lecz tylko bez rozbierania sposobem ze strony passata, zobaczymy na jak długo. Po pierwszych testach chodzi leciutko bez zacinania wraca na dół bardzo szybko. Teraz opiszę metodę, cytuję z forum "vw-passat.pl" : "Zastosowałem środek, który używa się do mycia wewnętrznych części turbiny - zwykłej nafty!!! Potrzebna jest jeszcze strzykawka i kawałek wężyka z rozpylaczem - jak pokazałem na fotce: dysza.jpgzestaw.jpg Dysza została mi po środku od odgrzybiana klimatyzacji - jest to wężyk z dyszą, która wypycha medium na boki (kilka dziurek na obwodzie). Dysza łatwo przechodzi przez łopatki wirnika i zatrzymuje się dokładnie w części, gdzie jest zmienna geometria. Już po 1 strzykawce dźwigienka pracowała płynnie w całym swoim zakresie. Zaaplikowałem jeszcze jedną i poruszałem kilkadziesiąt razy dźwigienką palcami. Na koniec chodziła tak lekko, że sama opadała pod swoim ciężarem. Żadnych zacięć i oporów!!! Poniżej log wykonany po tym zabiegu. po.jpg Podsumowując. Odkręcenie rury wydechowej jest dużo szybsze i mniej kosztowne od demontażu turbiny z kolektorem. Cała operacja zajęła mi 40 minut na świeżym powietrzu (bez dostępu do kanału). Widać, że nafta za 7zł poradziła sobie lepiej niż specjalny środek za 30zł. Polecam wszystkim taki zabieg. Zapewne są przypadki, że niewiele on pomoże, ale zawsze można spróbować." Wiem że nie jest to tak dokładne czyszczenie jak przez rozebranie przeczyszczenie turbiny na stole ale efekt jest na prawdę zadowalający. Ja wykonałem to tak: -odłączyłem węzę i wydech -zdjąłem gruszkę - włożyłem przewód podłączany do strzykawki - lałem nafta i ruszałem geometrią tak kilka razy -następnie poskładałem wszystko do kupy oprócz gruszki. -odpaliłem silnik i ruszałem geometrią -poczekałem aż się dobrze nagrzeje ( aby wszytskie elementy zmiennej geometrii się nagrzały i rozszerzyły ) -poruszałem kilkanaście razy aż wszystko chodziło bez oporu ( pod cieżarem klucza m10 samo spadało na dół) -poskładałem do kupy i cieszyłem się działającym autem. Pozdrawiam!
  12. Problem prawdopodobnie rozwiązany, czekam na nową gruszkę w starej była pęknieta spreżyna i zacinała sie czasem wracając. Gdy wymienię dam znać czy to. Pozdrawiam
  13. Wężyki już wymienione profilaktycznie. Spróbuję zamienić zaworki n75 na n18 jeżeli w moim silniku będą takie same, ale z tego co czytałem powinny pasować.
  14. Witam Pacjent to silniczek afn błąd pojawia się przy kręceniu na wyższych obrotach, lub przy redukcji (czasem). 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Sztagna chodzi płynnie i dochodzi do końca. Po zrobieniu logów dynamicznych widzę że auto przekracza ciśnienie bądź czujnik źle pokazuje, lub przepływomierz bo na biegu jałowym w grupie 3 widać znaczne różnice w ciśnieniu. Log (0 - n/a) Log (0 - 011) Pozdrawiam i czekam na wasze pomysły rozwiązania problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...