Skocz do zawartości

k4rm3l

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k4rm3l

Osiągnięcia k4rm3l

0

Reputacja

  1. Na pasie przednim mam wbitą wymianę rozrządu na poprzednim silniku przy 156 tys(162tys pokazuje na zegarach). Kupiłem auto bezpośrednio od Niemca i powiedział, że jemu się posypał poprzedni silnik, wymienił go po czym przejechał około 2tys km i przeskoczył rozrząd. Nie znam rocznika silnika ale facet mówił, że ma przejechane 70 tys i za silnik z przerzuceniem zapłacił prawie 5 tys euro. Nie kłócę się w tej kwestii bo i tak nie dojdziemy do tego jak było naprawdę. Powracając do tematu u mnie jest wymieniony prawie cały układ wydechowy, a błąd sondy pokazuje na jednym katalizatorze z tego co mówił mechanik. W tym tygodniu postaram się tym zając, oczywiście napisze od razu co było nie tak. Takie małe porównanie, proszę o wasze opinie: Mój silnik: po remoncie głowic ponieważ przeskoczył pasek rozrządu, przebieg niby 70 tys, wymienione filtry, oleje, rozrząd. Silnik, który mam w angliku: nie wygląda aby było coś przy nim robione, przebieg 160tys mil (ok. 255tys km), do wymiany oleje, filtry, rozrząd, posiada sekwencje. W remont swojego włożyłem ponad 5 tys. zł, a teraz wchodziłyby koszty przekładki. Nie wiem czy przerzucić cały silnik czy tylko gaz. Dodam jeszcze, że znajduję się tam manualna skrzynia biegów, która nie ukrywajmy bardziej mnie kręci niż tiptronic. Podpinam oczywiście pytanko dotyczące komputera, a mianowicie czym różnią się oznaczenia, czy można odpalić auto na komputerze z innym oznaczeniem niż był oryginalny? Oba komputery pochodzą od silnika 3.0 ASN. Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
  2. Błąd sondy za katalizatorem, ostatnio znów przez chwilę silnik nierówno pracował do momentu ponownego odpalenia. Płukanie silnika mam już za sobą, jest różnica, hmm musiałbym sprawdzić tą odmę bo znów wywaliło jakąś uszczelkę przy prawej głowicy. Takie pytanie poza tematem, kupiłem anglika z tym samym silnikiem i sekwencją, ma przejechane 160tys mil. Mój silnik ma przejechane 70tys km ale co chwile muszę przy nim grzebać. Opłaca się przekładka czy tylko przełożyć gaz? Czym różni się sterownik silnika jeśli przy oznaczeniu cyfry są takie same ale jeden z nich ma na końcu literkę "M"?
  3. A więc kontrolka oleju już nie wyskakuje. Czujnik który założyli był na inne ciśnienie. A propos drożności odm, nie sprawdzałem tego aczkolwiek zrobię to na dniach. Jeśli chodzi o katalizatory to wyskoczył błąd czujnika za katem. Z tym, że problem klekotania nie pojawił się już ani razu podczas jazdy, jedynie przy odpalaniu raz na jakiś czas przez chwile słychać klekot. Z tego co mi wiadomo to moment w którym olej dopływa do kielichów, zgadza się?
  4. powaguspisz takie pytanko, kiedy odpalili auto u mechanika zaczął wywalać zapłony na wolnych obrotach, wymieniliśmy paliwo i bylo ok. I wtedy on chodził jak czołg, na filmiku zamieszczonym wyżej on pracuje równo ale jak klekot, czy to może być spowodowane brakiem oleju w kielichach? Czy to bankowo katy?
  5. Z tego co mówił mechanik ciśnienie na wolnych i na wysokich było ok, jedno z kół przeciekało ale została wymieniona uszczelka czy oring i jest ok. Nie wiem jak z tym smokiem, a przewody od podciśnienia mogą mieć na to jakiś wpływ? Ponieważ u mnie są takie troszke zużyte, jutro wstawię zdjęcie. Poza tym dziś zauważyłem świecącą kontrolkę rozrządu, kiedy jeżdżę spokojnie gaśnie i się nie zaświeca, gdy mu depne po chwili wyskakuje i znów świeci przez kilkadziesiąt kilometrów.
  6. Witam wszystkich serdecznie, jestem nowy na forum i myślę, że podpinam się pod odpowiedni temat, a mianowicie są tutaj oba problemy jakie mnie dotyczą(tak przynajmniej myślę). Posiadam silnik 3.0 asn, niedawno sprowadziłem auto jako uszkodzone i zostały wymienione zawory, prawa głowica i podstawowe rzeczy tj.: rozrządy, oleje, filtry i tak dalej. Problem jest taki, że wyskakuje mi kontrolka oleju na czerwono z wyciekiem, wycieku nie ma bo było to sprawdzane, czujnik oleju został wymieniony, a ciśnienie i stan jest w porządku(ciśnienie nawet wyższe niż powinien mieć). Na wolnych obrotach może chodzić do wyczerpania paliwa i nic nie pokaże, jak tylko dodam gazu wyskakuje w.w kontrolka. Jeśli ktoś ma takie auto to wie, że przewody odmy nie są tanie więc założyłem zamienniki-może gdzieś w tym leży błąd? Dodam, że przed wymianą czujnika kontrolka zapalała się na pomarańczowo. Drugi problem to praca silnika, wszystko jest ok do momentu aż porządnie nie depnę, jeśli od startu go przykręcę na obrotach to silnik zaczyna chodzić jak diesel do momentu ponownego odpalenia auta, na niżej zamieszczonym filmiku jest to pokazane. Jeśli ktokolwiek może mi jakoś pomóc to byłbym wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...