miekawara
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O miekawara
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia miekawara
0
Reputacja
-
Witam. W sobotę wymieniałem olej (Motul 8100) i wszystkie filtry i po przejechaniu około 100m silnik zaczął buczeć (bas itp). Kiedy silnik pracuje przymykam klapę gaszącą to ewidentnie buczenie ustaje. Wcześniej tego zjawiska nie było.Na filmiku nie bardzo to słychać. https://youtu.be/VGCQPruniJo
-
Witam Wczoraj jadąc z pracy zapaliła sie kontrolka ESP i auto straciło moc. Dzisiaj rano podpiołem kompa i wyskoczył błąd 17569 Czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY. Czy to może być przepływka? Z góry dziękuje za pomoc.
-
Witam. Przyczyna zlokalizowana. W piątek były pomiary na hamowni a dzisiaj po raz kolejny przeglądanie węży. Za pierwszym razem nie zauważyłem tego pęknięcia. Musiało bym małe.
-
No to jest takie "szuranie po odpuszczeniu gazu". Logi będę mógł zrobić dopiero za kilka dni.
-
Zawór EGR wymieniony na nowy wszystkie przewody IC dzisiaj wyjmowałem i dokładnie sprawdzałem. Nie ma żadnego pęknięcia. Przejechałem się kawałek i wywaliło wąż od rezonatora ciśnienia. Nie wytrzymała już opaska. Wystrzał bym konkretny i wielkie syczenie. Opaska wymieniona na nowa , masywniejszą. Czy jest możliwe aby uszkodzeniu uległ rezonator? I dlatego to syczenie po puszczeniu gazu. Dodam że zimą wyskoczył błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -. Teraz błędu brak, nawet kiedy silnik jest kręcony pod czerwone pole.
-
Witam. Mam problem z silnikiem AVF kiedy jest zimny podczas jazdy i zmianie biegów po odpuszczeniu gazu jest dość mocno słyszalny syk (sysysysy) , kiedy się trochę zagrzeje około 5-10 minut syk ustępuje. Wczoraj zauważyłem ze zawór EGR jest zachlapany olejem. Czy jest możliwość że to przez ten zawór może być taki dźwięk? Ten dźwięk dochodzi jakby z tamtego miejsca i tylko podczas jazdy na biegu jałowym nic nie słychać nawet na wysokich obrotach , tylko przy obciążeniu.
-
Regeneracja alternatora. Była przerwa na wirniku.
-
Witam. Wczoraj wracając z pracy zapaliła się kontrolka ładowania. Dzisiaj rano sprawdziłem miernikiem napięcie akumulatora jest 12,6v natomiast po odpaleniu silnika jest 11,6v. Moje pytanie czy wymienić alternator czy tylko regulator napięcia? Alternator Valeo. Szczotki jeszcze są.
-
Witam czy mogę liczyć na waszą pomoc z odczytaniem błędów? 2 Faults Found: 01802 - Door Warning Lamp: Pass Side (W36) 57-00 - Electric Circuit Failure 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 820 043 H Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 4 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
-
Witam. Mam problem ze spryskiwaczami reflektorów. Około miesiąca temu lewy spryskiwacz(od kierowcy) przestał pryskać, wysuwa się ale ani kropli nie pryska. Byłem pewien ze sie skończył. Dzisiaj wymieniłem na nowy i jest to samo. Wysuwa się ale nic nie pryska. Prawy (od pasażera) pryska bardzo mocno. I po tym jak sie oba wysuną jest problem ze schowaniem sie , bardzo powoli sie chowaja , tak tez było kiedy był zamontowany poprzedni spryskiwacz. Czy to może być pompka do wymiany?