Skocz do zawartości

Wasyl622

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wasyl622

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wasyl622

0

Reputacja

  1. ToTo Awx nie ma podgrzewacze. Filtrek kupowałem pierwszy jak mialem te objawy filt paliwa ma przejechane dokladnie 50km oringi jasno niebieski czarny nowy. A vacum pompa nie bedzie dawać takich objawów. Klyczykem przekraczając 10 razy trochę lepiej poprawia odpalenie ale dalej to samo. Denerwujące jest to auto wsadzilem 2500 tysiąca a problem jak jest tak jest dalej jutro będę sprawdzał szczelność ukladu oraz jak kolega piszę cisnienie pompy paliwa. Bartosz a vacum pompa nie daje takich objawów powiedzmy dostaje się powietrze i kilka sekund jak.auto napompuje ciesnienia tak właśnie sie dzieje
  2. To Awx nie ma podgrzewacze. Filtrek kupowałem pierwszy jak mialem te objawy filt paliwa ma przejechane dokladnie 50km oringi jasno niebieski czarny nowy. A vacum pompa nie bedzie dawać takich objawów. Klyczykem przekraczając 10 razy trochę lepiej poprawia odpalenie ale dalej to samo. Denerwujące jest to auto wsadzilem 2500 tysiąca a problem jak jest tak jest dalej jutro będę sprawdzał szczelność ukladu oraz jak kolega piszę cisnienie pompy paliwa.
  3. Mam Oring stare nie widać wytarcia na nich aby w jakiś sposób wskazywał nawet na gniazdo pompek. Tu ewidentnie wina jest po stronie paliwa gdyby były gniazda zrobił bym to gdy wyjmowalem pompki. Zaraz po odpaleniu kotekty mam bliskie zeru bipy nie przekraczaja wartości 10. Byly na stole bosh servis powiedzieli ze pompki pod obciążeniem są ok. Pompka paliwo podaję ale słychać jej prace w baku dość charakterystyczny dziwęk sprawdzę jeszcze raz układ
  4. Jeśli były by to gnziazda to zdajesz sobie sprawe że przybywali by ON w oleju. A tu nie przybywa gniazda pierwsza diagnoza była pisałem wcześniej po to były wyciagniete pompki uszczelki nowe pompki na stuł. Gniazda dokładnie były przejrzane. Widywalem w.gorszym stanie. Wymienie vacum pompe jeszcze tylko to zostało.
  5. Tak wyglada rozruch moj po 12 godzinach
  6. Później jak odpali pali na dotyk. Tak jak kolega pisze auto próbuje załapać ale nie może wchyta i później odpali zgasze odpale ponownie jest wszystko ok. Auto moc ma nic nie brakuje. Uklad nieszczelny tylko gdzie przewody paliwowe zmieniane te które wydawaly się nie ok. Opaski nowe auto stawialem tył auta w górę niby cofajace się paliwo ale nie. Jesli jest nieszczelność to gdzie może być. Filtr paliwa nowy oringi nowe. Po wyciągnięciu pompek do.sprawdzenia poszly to auto wcale nie chcialo odpalic krecilem aż aku sie rozladowal. Brakuje sił wasdzilem muzr ponad 2500 tys. Rozrząd pompki sprawdzenie oringi czujnik temperatury paliwa cieszy. Wałek sprawdzany nie wytarty szklanki nowe Ina panewki wałka nowe filtry oleje nowe świece żarowe nowe prąd dochodzi do każdej. Przewody paliwowe od pompy vacum do filtra nowy vag biegów nie ma egr nowy. Tak chodzi naprawde fajnie ale to odpalanie rano wstyd zapalić. Pozniej ok problem zaczyna sie pojawiać po 5 godzinach. Na poczatku nie równo pracuję kilka sekund rano zaś nie chce odpalic odpala ale jak by paliwa nie mial odpali dym delikatnie po minucie gasze ponownie zaplam wszystko ok zero objawów
  7. Bo gdy wyciagłem pompki nie chcial wcale zapalic chodz paliwo ze zbiornika dawało natrudzilem się aby go.odpalic więc jeszcze to obstawiam
  8. Dziś.jeszcze rozmawiałem z gościem mówił ze vw maja problem z vacum pompa niestety dostaje sie powietrze co powoduje takie objawy ja jeszcze spróbuję wymienić pompe ale nie na luk tylko bosh ta z wkręcanym króccem bo pompki kompresia czujniki walek szklanki nowe a dalej tak samo
  9. Witam. Prosze was o pomóc opadaja mi już ręce. Problem jaki borykam się z autem to odpalenie po 12 godzinach lub po 4 godzinach po 12 przy minusowych temperaturach auto lapie jak by na 2 gary odpali chodzi przez kilka sekund nie równo późniejsze odpalenie wszystko jest ok. Po 4 godzinach auto nie równo pracuje przez kilka sekund ponowne odpalenie jest wszystko ok. Co zostało zrobione. Uszczelniacze pompowtryskow nowe bosh. Gniazda w idealnym stanie. Popychacze hydrauliczne nowe ina czarne wzmacniane. Świeczki 4 nowe prąd dochodzi do każdej. Egr nowy. Rozrząd oleje filtry nowe przewody od pompowtryków nowe czujnik temperatury nowy oryginał. Pomóżcie opadaja mi.już ręce mechanicy wydaje kase w błoto wałek rorzadu mierzony sprawny. Sychronizacja ustawiona na 0.0 korekty pompek na w normie przy odpaleniu auto zakopci. Kompresja w normie spalanie oleju na 15 000 1L
  10. Witam przekopałem caly internet aby dowiedzieć się jaki najlepszy jest kąt sychronizacji dla awx teraz mam ustawione na ~1.1 spalanie z 0.4 zwiększyło się na 0.6 za to auto głośniej pracuje gdy ustawie na 0.0 spalanie normuje sie na 0.4 za to reakcja na gaz jest gorsza z dolnych obrotów jest zamulony ale ciszej pracuje znalazlem wątek ze awx na 0.0 sa zamulone na jakim najlepiej ten silnik pracuje
  11. 10 000 km ale tak samo działo sie przed wymiana borykam się z tym każdej jesieni i zimy gdy jest ciepło tego problemu nie ma. Pojawia sie zaś gdy auto postoi kilka dni w tedy nierówna praca wystepuje. Akumlator nowy. Nie zależnie czy tył auta stoi wyżej czy niżej bo wziąłem pod uwagę cofajace się paliwo. Również sprawdzałem pompe paliwa ale podaje paliwo. Pompki wymontowane zostały zawiozlem je do kontroli mówi że nie wymagaja regeneracji wyminiłem zestaw cały gumki podkładki. Głowica również sprawdzałem gniazda czy nie wytarte ale są ok nie widać zużycia kompresja również jest dobra taka sama na każdym cylindrze. Listwa pompek konektory przygiete ale nie dało to nic. Przepływomierz również nowy stary nie domagał. Czujnik temperatury paliwa nowy. Świece żarowe nowe grzeja prąd dochodzi do każdej. Czujnik temperatury płynu wcześniej byl czarny kupiłem nowy w aso zielony dalej tak samo czy szklanki lub vacum pompa może nie domagać.
  12. U mnie jak jest poniżej minus 10 odpali ale zgasnie ponownie odpali telepie i później jest ok. Możliwe że problem może być w szklankach z ina widziałem sa po 130zl za komplet pod koniec roku bede robił rozrząd to wymienie szklanki na nowe bo objawy jak by olej z.nich uciekał i powoduje nierówna prace ustabilizuje się gdy.się napełnia dzieki kolego to może być właśnie to
  13. Okolo 30 sekund nie równo pracuje.
  14. Kąt na 0.0 zamula silnik szczególnie awx było równo na 0 i Z dolnych obrotów był zamulony. Teraz czuć że przy wczesniejszym zapłonie lepiej się zbiera. Czujnik temperatury wymieniony był 3 lata temu na nowy orginalny dzięki kolego sprawdzę najpiej odczyt z czujnika
  15. Witam mam problem z silnikem AWX gdy temperatura jest minusowa auto odpala ale zaczyna go trzepac tak jak by paliwa nie było w filtrze. Gdy temperatura jest poniżej minus 10 auto odapli ale gaśnie. Gdy odpali ponowne zapalanie wszystko ok dzieje sie tak gdy auto próbuje odpalić po nocy lub dłuzszym postoju gdy jest ciepło wszystko jest ok. Wymieniłem 4 świece żarowe prąd dochodzi gumki na pompowtryskach korekcjie nie przekraczaja O.23 0.11 w normie. Auto jeździ bez zarzutu nic innego sie nie dzieje kąt sychronizacji przeatawilem na -1.1 co miało dac poprawe niestety nie pompa paliwa podaje paliwo. Gdzie jeszcze szukać problemu pompki gdy zostały wyjete gumki były na maszynie nie leja iglica sie nie zacina
×
×
  • Dodaj nową pozycję...