Jump to content

gabrielb1

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About gabrielb1

Informacje

  • First name
    Gabriel
  • Location
    Olsztyn

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuję za podpowiedzi. Udało mi się znaleźć warsztat i wykonałem diagnostykę. Kod błędu jak w załączniku. Więc mieliście rację. Przy czym dziś rano po odpaleniu paliła się tylko kontrolka check engine i prędkościomierz działał poprawnie. Był błąd jak w drugim załączniku. Póki co po skasowaniu błędu nie świeci się nic.
  2. Podczas jazdy nagle przestał działać prędkościomierz. Wskazówka teraz ani drgnie. Zapaliły się też jednocześnie kontrolki: checkengine, abs i esp. Przejechałem nim jeszcze bo musiałek ok. 30 km . Reszta wskaźników działa poprawnie. Silnik i skrzynia działa normalnie. Zauważyłem, że od momentu zapalenia się kontrolek jakby mniej wydajnie pracuje klimatyzacja. Niestety nie posiadam przewodu diagnostycznego. Próbowałem podłączyć się przez ELM 327 ale dostałem tylko komunikat o błędzie P0600. Może ktoś podrzuci jakieś rozwiązanie. Nie wiem czy jutro znajdę jakiś czynny warsztat samochodowy (majówka w pełni) aby zdiagnozować błędy i ew. naprawić usterkę a muszę wrócić do domu jakieś 300 km.
  3. Chciałbym zainstalować w swoim audi uchwyt na bilety parkingowe taki jak tu: http://allegro.pl/uchwyt-klips-na-bilet-parkingowy-skoda-vw-audi-vag-i6413220275.html . Do jego montażu trzeba zdjąć obudowę słupka szyby przedniej. Jak to zrobić? Nie widać czy tam są jakieś zatrzaski czy śruby. Proszę o pomoc.
  4. Muszę wymienić akumulator w moim Audi. Czy po odłączeniu starego akumulatora i podłączeniu nowego potrzebny będzie kod do radia? Radio fabryczne.
  5. Czujnik był wymieniany wiosną więc chyba to nie to.
  6. W moim Audi od jakiegoś czasu czasami podczas jazdy zapalają się razem kontrolki ABS i ESP. No i oczywiście w takiej sytuacji te systemy przestają działać. Kontrolki znikają po wyłączeniu silnika i ponownym rozruchu. Mam wrażenie, że dzieje się tak gdy jakiś czas wcześniej podczas jazdy zadziała kilka razy lub raz dłużej właśnie ESP. Ciężko jest to zdiagnozować na komputerze bo jak się nic nie pali to komputer nie widzi błędów, a jak kontrolki się zapalą to oczywiście w pobliżu nie ma zaprzyjaźnionego warsztatu żeby od razu to sprawdzić. Może ktoś podrzuci jakiś trop?
  7. W moim Audi nie działa opuszczanie szyby po stronie kierowcy. Mechanizm szyby nie reaguje na naciśnięcie przycisku w pozycji otwierania, zamykanie działa. Szyba po stronie pasażera otwiera się i zamyka prawidłowo, zarówno jak używam przełącznika szyby po stronie kierowcy i pasażera. Oby dwie szyby otwierają się i zamykają bez problemu gdy przytrzymam na pilocie przycisk zamykania lub otwarcia, więc mechanizm i przewody raczej są OK. Do wymiany przełącznik czy można to próbować naprawić?
  8. Jak pisalem wczesniej w momencie kiedy nie ma juz takich mrozow u mnie klekotanie ustalo i badz tu madry co to bylo? Jutro bedzie robiony rozrzad to bedzie mozna sie lepiej przyjrzec wszyskiemu. Jak znajde powod klekotania to napisze. Wczoraj wymienilem rozrzad i przy okazji pasek wielorowkowy i rolke napinacza i jeszcze jedna rolke przy pasku. Te klekotanie to na pewno nie byla pompa wspomagania. W kazdym razie klekotania nie ma, ale nie pojawialo sie juz w momencie jak odpuscily te duze mrozy przed wymiana czesci, wiec tak naprawde nie wiem co to bylo. Moze wroci mroz i klekotanie, oby nie!
  9. Wlaczanie i wylaczanie klimy nie ma wplywu na dzwiek jak pisalem wyzej, co do napinacza i alternatora to niedlugo bede robil rozrzad to sie sprawdzi
  10. Zauważyłem też, że wczoraj jak temp. powietrza wzrosła do ok. -6 st. C to to klekotanie ustało. Zobaczymy jak będzie dzisiaj.
  11. Dzięki za sugestie, ale jeżeli to pompa wspomagania to przy skręcaniu kół chyba powinna być różnica w dźwięku, bo zmienia się obciążenie pompy? Ale sprawdzę poziom płynu, może to będzie to.
  12. Od kilku dni w mojej A4 przy pracy na jałowym biegu i wolnych obrotach podczas postoju słychać przy lewym przednim kole klekotanie. Po zwiększeniu obrotów silnika do ok. 1000 dźwięk ustaje, czasami podczas postoju np. na światłach tego dźwięku nie ma, a czasami jest, częściej jest, raz jest cichszy raz głośniejszy. Próbowałem nasłuchiwać tego dźwięku przy podniesionej masce ale nic nie słyszę. Słychać go tylko przy lewym kole (dźwięk dochodzi gdzieś z komory silnika przynajmniej tak mi się wydaje) przy prawym kole tego nie słychać. Skręcanie kierownicy nie ma wpływu na dźwięk, także wyłączenie klimatyzacji. Silnik pracuje normalnie, nie stracił mocy. Proszę o jakieś sugestie co to może być.
×
×
  • Create New...