-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pluto14

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Zielona Góra
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CABB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wakacyjny wypad do Zakopanego (trasa 555 km) średnia z dystrybutora 7,85 l/100 km ? Cicho, komfortowo, bezproblemowo - żadnych oznak ubytku oleju od przeglądu w ASO
-
Pojeździłem trochę z przyczepką lekką i zużycie podskoczyło o 2 litry na 100 km niż bez przyczepki. Co prawda silnik dobrze radził sobie z ładunkiem, ale opór przyczepki robił swoje i wytracanie prędkości było odczuwalne - jazda jak z otwartym spadochronem - w ostateczności można ale na dłuższą metę męczące. ?
-
Tak, po odkręceniu wszystko zostaje na wierzchu, ale mi to nie przeszkadza bo go nie ściągam. Dziś w trasie do Poznania wybiło 145 000 km - jak na razie żadnych opisywanych tu na forum uwag co do silników tfsi nie uświadczyłem (oby tak dalej). ? P.S. Myślałem że te 160 KM do spokojnej jazdy wystarczy, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i sama żona stwierdziła że fajnie byłoby mieć coś mocniejszego. I nie chodzi mi tu o szybką jazdę, ale o manewry na drodze. np. wyprzedzanie czy włączanie się do ruchu. A kilka/kilkanaście lat temu mając 100-140 KM to było coś. ?
-
-
Montaż haka trwał 3 godziny (żadnych problemów, żadnych błędów, żadnego montowania dodatkowego wentylatora). Na ostatnim przeglądzie w ASO Audi także nic nie wynikło po podłączeniu do komputera.
-
Hak to polski zamiennik. Co do oleju to przed kupnem zaciągnąłem opinie z serwisu i tam go polecili. Podobno ograniczy to konsumcję oleju w tym silniku - czas pokaże czy faktycznie mieli rację.
-
Opinie o silniku 1.8 TFSI 160 KM w Audi A4 B8
pluto14 odpowiedział(a) na Krystian2290 temat w 1.8TFSI
Jestem po przeglądzie (przebieg 144 600 km) i serwis nie stwierdził oznak zużycia łańcucha lub napinacza. Z olejem także nie ma problemu. Może to ma związek z tym że w przeszłości miał 2 akcje serwisowe 27C5 i 15D6. W każdym razie z CABB nie jest tak źle. -
Serwisy nigdy nie robiły problemu że przyjeżdża się z własnym olejem. Sprawdzają tylko czy norma jest zgodna, czy pojemnik jest fabrycznie zamknięty, fotografują olej i wpisują w system jaki olej klient dostarczył.
-
144 691 km Przegląd techniczny w ASO AUDI Zielona Góra (wymiana oleju, płynu hamulcowego, serwis klimatyzacji) - koszt 1 354,17 zł Auto bez najmniejszych uwag - byle tak dalej ?
-
142 950 km Zamontowałem uchwyt na zakupy w bagażniku (zestaw do Skody). Z uwagi iż w fabrycznych otworach montażowych nie dało się umieścić blaszek montażowych zastosowałem metalowe kołki rozporowe i za niecałe 2 złote uchwyt trzyma jak przyspawany
-
Klimatyzacja odgrzybiona, filtr wymieniony, wnętrze wyozonowane - lato może nadchodzić
-
Od 3 lat jeżdzę na całorocznych i nie widzę potrzeby kupować już 2 kompletów. Opony te z roku na rok są coraz lepsze (oczywiście mówię tu o tych z górnej półki). 3 sezon jeżdzę innym autem na Michelin Crossclimate oraz rok na Kleberach. Micheliny są zdecydowanie lepsze, ale z uwagi iż lubię nowe wyzwania zdcydowałem się na Klebery. Czas pokaże czy w miarę dobre opinie innych użytkowników aut będą zbieżne z moimi oczekiwaniami, chodź mam świadomość że jest to uzależnione od wielu czynników.
-
Dziś auto zostało obute w nowe opony całoroczne KLEBER Quadraxer 2 245/40 R18 97W XL
-
Pakiet S-line kusi coraz bardziej Co do koloru to LZ7L Lava Grau
-
W deszczowy wiosenny dzień