Skocz do zawartości

krycha03bs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krycha03bs

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krycha03bs

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Na dniach zrobię wszystko tak jak napisałeś ;-)
  2. Witam forumowiczów! Napiszę pokrótce na czym polega mój problem. Zauważyłem jadąc, że przy prędkości około 120 km/h (+/-10km/h) jest gdzies 2,2 - 2,4 tys. obrotow i traci na mocy. Dokładniej to wygląda tak, że jadę i gdy dochodzi do tej prędkości następuję takie nagłe zamulenie i przez kilka sekund w ogóle nie przyspiesza, a potem robi to bardzo mozolnie. Wrzucam logi dynamiczne turbiny i przepływomierza, może coś pomogą: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Z9lCI03.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_0W0Y8G.html
  3. Super! Dziękuję bardzo! Właśnie o to mi chodziło ;). Teraz pytanie czy ktoś by miał to na sprzedaż
  4. Nie, nie chodzi mi o to. Chodzi mi o metalowy element (stelaż) gdzie właśnie te śrubę co mi wysłałeś się do tego przykreca. Nigdzie nie mogę tego znaleźć bo nie mam nr części, anie nie wiem jak to fachowo się nazywa
  5. Miałem ustawione i mi usunęło nie wiem dlaczego, ale mniejsza. Już ustawione na nowo
  6. Witam, Od zakupu nie miałem żadnych osłon silnika, zakupiłem górną osłonę i zauważyłem, że nie ma tam takiego metalowego stelaża zaraz obok pompy paliwa. Czy zna ktoś numer tej części lub/i wie kto ma takie coś na sprzedaż ? Na zdjęciu zaznaczyłem gdzie powinien się znajdować:
  7. Okej już go zamawiam. I może ktoś napisać jak wymienić płyn z układu? Cała procedurę jak zrobić by pozbyć się starego płynu
  8. Witam! Otóż mam taki problem. Miałem regenerowana maglownice z powodu wycieku i dzisiaj odebrałem samochód od mechanika po zamontowaniu zregerenowanej maglownicy i mam braki w wspomaganiu. Jadę i raz wspomaganie jest raz nie ma i nie ma na to reguły czy zimny czy ciepły. Jak mu odbije tak jest. Zauważyłem tylko, że jak straciłem wspomaganie zatrzymałem się i zakręcilem kierownica od jednego krańca do drugiego i wspomaganie się pojawiło i tak po kolejnej utracie wspomagania tak samo zrobiłem i znów się pojawiło wspomaganie. I teraz co może być przyczyną? Dodam, że pompa w ogóle nie wyje, pracuje ładnie cichutko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...