Skocz do zawartości

kruszondanielw3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kruszondanielw3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kruszondanielw3

0

Reputacja

  1. już zacząłem, i natrafiłem na problem. Zacznę od początku. Kabel USB ma cztery przewody- czrny/czerwony zasilanie, biały/niebieski przesył danych.Natomiast w orginalnym kablu jest troszkę skomplikowana sprawa, ponieważ przewodów jest znacznie więcej. Muszę poszperac za dokładnym schematem (chyba że ktoś kto czyta, posiada takowy, lub ma wiedzę na ten temat- to bardzo proszę o pomoc). I tu niestety pokawia się problem. Na żadnym przewodzie nie ma zasilania. Bezpieczniki są ok, wuięc to odpada. wymieniłem natomiast radio na RNS, a tam instalacja jest trochę inaczej. I teraz właśnie zatanawiam się, czy problem zasilania może opierać się o kostkę ISO.?
  2. Witam wszystkich. a czy ktos pomyślał podobnie jak ja, tzn jak wykorzystać instalację z orginału? Chciałbym z istniejące kable połączyć z kablem USB...
  3. Zgadza się, był uszkodzony. Dzieki. zamykam.
  4. własnie w tym problem że nie wywala ;(( jutro popatrze. Dzięki wielkie.
  5. Witam wszystkich. Chciałem zapytac o coś takiego jak czujnik poziomu cieczy chłodnicy. Gdzie coś takiego znajdę? ewentualnie jak 1.9 TDI sprawdza poziom cieczy? przestało mi pokazywać na "desce" przez stały ubytek płynu. Usterkę naprawiłem, ale pojawiły sie dwie inne....
  6. hejka, dzięki Łukaszu za radę, tak zrobiłem, choć chciałem oryginał. natomiast dalej mam problemy z układem chłodzenia. napewno znajdę odpowiedź na forum, ale się podzielę w czym rzecz. włącza się wentylator na full, spada temperatura na postoju przy włączonym ogrzewaniu, i nie informuje o mały poziomie cieczy.
  7. ok, ale co mam kupić? jak ten wąż nazwać? Bo tych węży jest dużo.
  8. Witam wszystkich. Chciałbym podpiąć się troszkę pod ten wątek, ale potrzebuje bardzo pilej pomocy. Diagnosta stwierdził,że mam do wymiany przewód cieczy pod pompą vacum. i tu zaczyna sie mój problem, ponieważ nigdzie nie mogę znależć tak opisanego węża, więc może ktos się orientuje jaki jest prawidłowy nr katalogowy, lub nazwa. Jest to silnik 1.9 TDI 130km. Podobno ten przewód jest notoryczną usterką w tym silniku. dziękuje za pococ i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...