
Kit
Pasjonat-
Postów
67 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kit

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć TOM , poproszę o cenę komplet sprzęgła i koła dwumasowego, Audi A4 TDI 130 2001r silnik AWX , i jeszcze jedno czy jest wysyłka za granicę (Irlandia)
-
mi akumulator w nocy rozładowywał wentylator na chłodnicy (pracował aż do wyładowania baterii) miałem wodę w komputerze tam są przekazniki które miały zwarcia po osuszeniu i uszczelnieniu i wymianie zalanych przekazników auto wróciło do normy
-
Ten kolega to Irlandczyk auto stoi nie jezdił odkąd ma tryb awaryjny, a wie że ceny w Irlandzkim ASO to masakra czy jak zrobię jakieś logi grup to coś się więcej dowiem tylko jakim programem? bo vag-com ,polski-vag port status jest OK ale interface coś nie chcę zagadać pomijając to że w mojej B6 bez problemu się łączy. P.S. co do modelu silnika jutro się dowiem. Pozdrawiam klubowiczów bo nie raz mi pomogli
-
Witam ponownie na forum kolega mnie prosił o założenie tematu ma A4 [b7] TDI 2.0 2005 auto straciło moc wygląda na tryb awaryjny, świeci się kontrolka ciśnienia oleju po wciśnięciu mocno pedału gazu (jak już zwalnia obroty) słychać w okolicy silnika lekkie puknięcie (choć ciężko to nazwać metalicznym dzwiękiem raczej coś głuchego)jest to w okolicy turbiny do tego spaliny gdzieś wylatują z silnika próbowałem podłączyć polski-VAG , VAG-com ale brak komunikacji nie mam z tym problemu z A4 b6 a w B7 nie mogę się połączyć.pozdrawiam [mod]Jaki model silnika? bo może to jest ogólnie przypadłość tego modelu[/mod]
-
Dzięki za pomoc ale muszę kupić nowe przekazniki bo te to już sporo rdzy maja i popalone styki
-
wszystko już jasne woda w miejscu komputera przekazniki napiły się wody jest w nich szambo mieszkam w Irlandii ostatnio tak lało że się nie dziwię
-
Napisze mi ktoś jak ściągnąć plastikowe podszybie z otworami na wycieraczki kiedyś to robiłem a teraz za cholery
-
dzięki klemy odpięte zobaczę rano
-
Polski VAG bez problemu próbowałem z Vag-com ale na windows 7 niby com jest ok ale interface coś nie tak
-
ale to chyba nie przez wentylator nie chcę auto odpalić
-
Witam wszystkich ostatnim razem Spanki pomógł mi naprawić autko więc próbuje po raz kolejny Problem pojawił się dzisiaj a mianowicie odpaliłem auto żeby je rozgrzać kiedy wróciłem silnik już nie pracował próbowałem go odpalić i nic więc podłączyłem VAG i też nic nie pokazuje choć komunikacja jest OK Wcześniej miałem problem z wiatrakiem wentylatora i dalej sobie z tym nie poradziłem kiedy gasiłem auto zaczynał kręcić ustawał i znowu kręcił aż jednego dnia wyładował mi akumulator do zera a że nie był pierwszej nowości więc kupiłem dzisiaj nowy nie wiem co jest z tym autem to się zaczeło wraz z zimą wcześniej dwa lata zero kłopotów. I jeszcze jedno wydaje mi się że przy przekręcaniu stacyjki nie słyszę takiego jakby cichego buczenia przez chwilę które było wcześniej ale nie jestem pewien
-
Dzieki wielkie ale jakos nie znalazlem w google jak to naprawic
-
Na wstępie chciałem pozdrowić całe forum problem polega na tym że nie można odpalić samochodu robiłem już różne rzeczy odłączałem akumulator sprawdzałem , kluczyk (baterię w pilocie) rozrusznik nawet nie zakręci , prąd dochodzi bo wszystkie kontrolki które powinny się świecić świecą poza jedną ESP (świeci cały czas i nie mogę jej wyłączyć) odkąd żona zgasiła auto poszła do domu próbowała odpalić i już się nie dało i ESP od tej pory świeci podłączyłem VAG oto kody bledow. 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent
-
Wszystko ok odkręciłem ramiona ale nie mogę za nic wyciągnąć tego małego plastikowego podszybia.
-
Mam pytanie odnośnie przekazników znajdujących się pod (kierownicą i osłoną plastikową) czy ma ktoś opis lub schemat przekazników i urządzeń którymi sterują?? jeżeli ktoś posiada jakąś fotkę z opisem lub schemat proszę o podanie na forum. Zakładam drugi temat z bardziej precyzyjnym pytaniem ponieważ pierwszy wątek poszedł do kosza.Używając wyszukiwarki nie znalazłem takiego schematu do audi A4 B6. PS. miałem to dać do działu Układ elektryczny przepraszam za pomyłkę.