
micek
Pasjonat-
Postów
184 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O micek

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Koledzy mam problem a mianowicie przejade +/- 30 km w trasie lub pokrece sie jakis czas po miescie i temperatura wody osiaga 110 stopni, temperatura oleju 120 i odczuwam jakby auto tracilo moc.Za jakis czas wyswietla sie komunikat o braku plynu chlodniczego i sie gotuje.Dodam ze niedawno wymienialem chlodnice i juz po wymianie z moich obserwacji wynikalo jakby wieksza temperature trzymala a pozniej powstal taki problem jak wyzej opisalem.Czy to zapowietrzona chlodnica?czy zapchane intercoolery?czy (to o czym nie chcem wogole myslec ) wina uszczelki pod glowica? Prosilbym kolegow o szybkie rozpatrzenie tematu...
-
I jak tam Taktus? Bedziesz dzisiaj?
-
Nie nie bylo mnie w tyg w Olsztynie...No a na spocik postaram sie zawitac bo raczej wstepnie w niedziele nie bede mial nic do roboty Pzdr
-
No widze wkoncu sie wszystko rozhustalo a pamietam jak bylo Nas tylko 3 Taktus...Widze dobrze wszystkim zarządzasz do fajnie sie wszystko rozwija...Bulem w Olsztynie w niedziele ale kompletnie nie wiedzialem ze jest spocik tak bym zawital...Jakbys mnie tam gdzies wychaczyl w Olsztynie to wpadnij na rekawie zajezdzajac mi droge to pogadamy...Ateraz jezdze takim czyms dla ulatwienia sprawy...Pzdr Jak ja to zawsze powtarzam nie wazne jakie wazne zeby Audi hehe
-
a ja instrukcji nie dostalem hehe...Napisz mi teraz jak ustawic bo ja rozkrecilem na maxa
-
Dzieki ajax podlaczylem je tak jak ori wiec juz znam przyczyne...Przerzuce je odwrotnie i jak bede mial problem z wyregulowaniem odezwe sie do Ciebie
-
Takie rozwiazanie nie wchodzi w gre raczej takze co moge zrobic zeby jakos sobie z tym problemem poradzic?!
-
Chlopaki obdarowalem kilka dni temu moje auto dwoma zaworami : http://www.shtuning.home.pl/Splitter-182.html i mam problem z ich wyregulowaniem.Moze ktos mi podpowie jak ma do tego odpowiednio podejsc.Troche rozczarowalem sie bo zawory z gornej polki a efekt malo slyszalny dla ucha tzn. charakterystyczne psssssyyt wogole mnie nie satysfakcjonuje.Jakie mam zrobic kroki w tej kwestii.
-
Koledzy mam problem a mianowicie dziwnie mi auto zaczelo przyspieszac.Z jedynki ok zmiana na dwojke gaz i gwaltowne przyspieszenie zero plynnosci.Ciekawa rzecza jest rowniez podczas dodawania gazu cofanie sie obrotow np. jade 2 tys gaz 4tys trzymajac gaz spada na 3 tys i pozniej normalnie przyspiesza.Juz bylem w trakcie zamawiania sprzegla kiedy kumpel do mnie zadzwonil i powiedzial ze jego znajomy mechanior mowil ze to moze byc wina turbiny :-? Dlatego pisze bo nie bede zamawial sprzegla a pozniej sobie w brode plul.Prosze o podpowiedzi. A jezeli to faktycznie turbina to prosze odrazu o nazwy jakis mocniejszych a pasujacych zeby odrazu jeszcze mocy dorzucic
-
Dorzucilem kilka nowych fotek patrzcie i oceniajcie
-
Czytam, zdjecia ogladam i widze ze kazdy model Audi jest mile widziany a ja myslalem ze tylko A4 wiec nie chcialem sie wychylac ale jak sprawa tak wyglada to moze i ja zawitam 14-go choc troche slabo mi auto hula po zimowych szalenstwach i asfalcie mokrym po deszczu hehe
-
W niedziele bede w Olsztynie wiec zawitam pod Uranie i zobacze czy duzo sie pozmienialo hehe
-
Byl polamany uchwyt od lampy i plastik tak pekl ze nawet jak ja pokleilem to nadal paruje i mam z tym problem bo nie wiem juz czym mam ja uszczelnic
-
Powiem ze sprzedala sie praktycznie za grosze ale nie ubolewam nad tym bo odziedziczyl ja po mnie moj dobry kumpel A6 mam od miesiaca i jestem bardzo mile zaskoczony tym co auto potrafi Pozdrawiam Taktus
-
bo jest nieszczelna...A co do chip-a to musze zobaczyc na tym wydruku gdzie bylo robione bo taka juz kupilem i jeszcze sie tym nie interesowalem [br]Dopisany: 19 Grudzień 2008, 16:29_________________________________________________Dokladnie zostala wymieniona dla wygladu