Skocz do zawartości

WrobelPol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WrobelPol

Osiągnięcia WrobelPol

0

Reputacja

  1. Tak obrazu włącza się tryb awaryjny zapalają się dwie pomarańczowe diody od ESP i jeszcze jedna i jest zamulac i niecodzienne równo skaczą obroty.
  2. Właśnie już teraz mam ten problem że po zgaszeniu znów mi się włącza tryb awaryjny. Niekiedy jest tak że za którymś razem na chwilę jest dobrze po około 30 sekundach znów się uruchamia tryb awaryjny. I nie wiem czy mogę jechać na trybie awaryjnym taką odległość
  3. Witam, pytanie jak w tytule, jakiś czas temu włączał mi się tryb awaryjny przy około 2000 obr, po ponownym uruchomieniu było ok. Po podłączeniu do komputera wykazał błąd przy 2 pompo wtryskiwaczu. I tu pytanie: jestem około 120 km od swojego mechanika czy mogę na tym trybie awaryjnym przejechać taką odległość ?
  4. Witam, mam podobny problem, nie chcę nic połamać. A chce wymienić głośnik. Zrobiłem tak: - odkręciłem 3 śrubki, (zaznaczone na zdjęciu żółtymi strzałkami) - zdjąłem mały czary kwadracik przy lusterku. Prawa strona boczka zeszła, lewa nie chce ruszyć. Nie chce używać za dużo siły żeby nic nie popękało. Czy są jeszcze jakieś śrubki do odkręcenia ? Domyślam się że coś może być pod rączką ale nie chce jej na siłe wyciągać. Z góry dzięki za pomoc. ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- A co do książki Sam Naprawiam. Moje audi jest z 2001 roku i ma kompletnie inny boczek niż opisane w książkach. Mam dwie książki jedna do b5 do 2001 druga książka b6 od 2000.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...