Skocz do zawartości

krystek319

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krystek319

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Bielsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia krystek319

0

Reputacja

  1. Słuchajcie edytuje post posłuchałem rady sasiąda żęby pod pompować samochód przed odpaleniem. Zrobiłem tak zapłon -> pedał gazu 2 razy -> zgasiłem zapłon -> i odpaliłem bez problemu... Nie znam się na autach ale wygląda jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa ? Ciśnienie za małe ? Jakieś pomysły, sugestie ? Cześć nie chce się czepiać ,ale sąsiadowi nie do końca o to chodziło. Wciskając pedał na wyłączonym silniku nie" pompujesz" w zasadzie nawet na włączonym silniku on w ogóle nie podaje paliwa on tylko reguluje ilość mieszanki. Jeśli już to musisz po pompować pompą paliwa. Pompa paliwa u ciebie jest elektryczna i zaczyna pompować kiedy dostaje napięcie na kostkę. A teraz jak masz to zrobić wsiadasz przekręcasz zapłon ,wyłączasz zapłon i tak ze 4 razy. Potem odpalasz auto. Jeśli jest lepiej tak jak napisałeś to masz przyczynę. Odpalasz po długim postoju nie ma ciśnienia. Silnik dostaje mało paliwa zanim pompka nie nadrobi to się krztusi. Napisałeś ,że mechanicy rozkładają ręce. Napisz jeszcze co obstawiali to będzie można to wyeliminować. Drugi problem ,jak już jeden z kolegów już napisał ,że na początek trzeba sprawdzić czujniki i (odległości rezystancje,itp.) . Powodzenia w naprawach Poprawka Właśnie może niech ktoś bardziej doświadczony by się wypowiedział bo z tego co tu przeczytałem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315480-cieszko-odpala/napięcie na pompie jest dopiero przy kręceniu rozrusznikiem. Więc takie pompowanko nic nie da
  2. krystek319

    Problem 1.8 ADR

    Mógłbyś spróbować umyć silnik jakimś specjalnym preparatem. Wtedy co jakiś czas można zaglądać i widać miejsca z których się poci.
  3. Też myślę podobnie jak wy. Teraz koszt sprzęgła to jakieś 100 zł (patrzyłem na portalach aukcyjnych). Jeżeli znajdzie się ktoś z podobnym problemem jak ja to wklejam link w którym napisane jest co i jak . Okazuje się, że nie do końca jest tak ,że wyjąć stare założyć nowe Czeka nas jeszcze parę pomiarów ,kilka spraw technicznych i najgorsze ,że musimy się mocno upewnić ,że elektromagnes będzie pasował do naszego kompresora. I taka moja uwaga jeszcze: na stronie internetowej napisane jest ,że do demontażu potrzeba specjalnego klucza do blokady sprzęgła. Ja poradziłem sobie kawałkiem blachy 100x100x3mm, trzema śrubkami , małym młoteczkiem i wiertarką stołową. Wiem ,że brzmi to strasznie ,ale metoda nie inwazyjna i w miarę skuteczna Co do samego ściągnięcia jeszcze nie próbowałem i nie mam pewności czy nie da się jakoś bez "super specjalnego ściągacza." http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyzacja-samochodowa/serwisowanie-napedu-kompresora-klimatyzacji/
  4. Zaczynając od początku jest to mój pierwszy post więc na początek Witam wszystkich itp Mam Audi b5 1.8 99r bez turbo ,ale przynajmniej z kompresorem (niestety tylko od klimy) Jakiś czas temu i kompresor poszedł się pieprzyć. Od początku: jadąc samochodem usłyszałem dziwne harkotanie i jęczenie. Hałas nasilał się przy dodawaniu gazu. Było to jakieś 1000 km po wymianie rozrządu myślałem ,że może napinacz był wadliwa i pojechałem na reklamacje. Okazało się ,że winny jest kompresor od klimy. Mechanik zdjął pasek i było elegancko. Zająłem się poszukiwaniem kogoś do regeneracji kompresora. Najtańsze oferty oscylowały w granicach 500zł ,a jako ,że i tak był popsuty to z kolegą się tam dobraliśmy. I takim to sposobem odkryłem jakieś dwa pierścienie i dużo kulek(prawdopodobnie kiedyś było to łożysko ,ale teraz mało je przypomina ) Wymieniając samo łożysko z 500zł zejdę na 60. Problem ,że elektromagnes na sprzęgiełku jest popękany(lekko ,ale zawsze). Jedni mi mówią ,że do puki nie wystają druciki to nic złego i można śmiało montować drudzy ,że skoro popękał to trzeba wymienić. Dodam ,że po podłączeniu na krótko wszystko działa wyśmienicie i sprzęgło zatrybia.I teraz moje pytani do bardziej doświadczonych forumowiczów wymienić tylko łożysko czy kompletnie regenerować cały kompresor??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...