Skocz do zawartości

timoonmjr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O timoonmjr

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia timoonmjr

0

Reputacja

  1. timoonmjr

    Dziwny problem z bfb

    a co logować panowie??
  2. timoonmjr

    Dziwny problem z bfb

    Wporządku a jest tutaj ktoś okolice wieliczki,bieżanowa,krakowa kto by mógł te logi zrobić bo ja osobiśćie nie znam nikogo takiego...
  3. timoonmjr

    Turbo

    Koledzy jeszcze jedno pytanko moje turbo po regeneracji które mam ponad rok smarka olejem po stronie zimnej na łączeniu korpusu...nie wiem czy da się tam zmienić uszczelnienie czy trzeba nową kupować.A wogóle regeneracja się opłaca bo w swoim życiu już miałem kilka regenerowanych i szlak je zaraz trafiał czy nie lepiej kupić używkę jak sądzicie??
  4. timoonmjr

    Dziwny problem z bfb

    Witam.Mam pewien problem z którym nikt się nie może uporać.Posiadam a4 b6 1.8 t bfb problem polega na tym ze przy ruszaniu czasami gaśnie i to jeszcze idzie zrozumieć ale podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1500-2000 gaz wciśnięty w podłogę auto zachowuje się tak jakby nagle ktoś odpiął wąż z paliwem obroty w dół do zera, zero mocy noga na gazie cały czas do dechy i tak przez ok 3 sec. a zaraz szarpnięcie i śmiga, nie dzieje sie tak cały czas tylko jak mu coś odwali.Zaden mechanik nie wie o co chodzi...zero błędów,przepustnica ok świece nowe silnik pompy paliwa tez nowy filtr paliwa nowy turbo po regeneracji...może ktoś pomoże o co biega....nawet nie wiem jak too dokładnie napisać z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.Mariusz
  5. Stwierdził ze jak bede robił zawieszenie za tydzień to mi to ustawi na saniach właśnie....kiedyś inny mecher wyjmował silnik możliwe że kijowo coś złożył??kumpel twierdzi że mogło tak byc że odkręcał wszystko i żle skręcił...a jak będzie robiłzawias z przodu to może to ustawic bo i tak bedzie zbieznosc do roboty....a auto na 99% raczej nie jest po strzale.
  6. Witam.Mam problem z odbojem silnika który znajduje sie z przodu mianowicie mechanik mi go wymieniltyle ze stary byl tak jakby przesuniety w prawo, zalozyl nowy i stwierdzil ze nie da sie tego ustawic po srodku kielicha w ktorym sie znajduje.moze macie jakies pomysly dlaczego...??
  7. Witam ja pisalem w sprawie silnik aawx odnosnie poduszek i zawieszenia prosze o odpowiedz na [email protected] gdyz email w profilu jest nieaktualny pozdrawiam mariusz
  8. Witam.Po powrocie z urlopu proszę o wycenę a4 b6 AWX poduszki silnika lewa,prawa+poduszka skrzyni oczywiście ori oraz kompletne zawieszenie przód łącznie z amorkami i sprężynami. Jeszcze orientacyjnie zapytam o cenę za dwumas i sprzęgło bo to mnie tez niedługo czeka.Pozdrawiam i czekam na odp.
  9. timoonmjr

    Remont silnika

    Wszystkie panewki w porządku jak i reszta.Dolot wyczyszczony,dzisiaj jadę po turbo i jutro prawdopodobnie autko do odbioru.aha kompresja sprawdzona i wszystko gra:) gadałem z kumplem robil na serwisie vw w niemczech i powiedzial ze te silniki 1,9 tdi nieraz chodzily bez oleju i sa tak wytrzymale ze gdyby sie wszystko pokrzywilo to musi miec ktos okropnego pecha...a wychodzi na to ze turbo padlo gdyz jest oryginalne i prawdopodobnie nie bylo nic z nim robione od nowosci a ma 266 tys nabite...tak przynajmniej jest na zegarze...
  10. timoonmjr

    Remont silnika

    witam samochód sprawdzony silnik wporządku tak góra jak i dół trzeba tylko turbo wymienić bo ukręcił się wirnik i wyczyścić dolot i będzie śmigał....
  11. timoonmjr

    Remont silnika

    dzieki za odpowiedzi dzisiaj wieczorem bede widzial co i jak auto stoi u mechanika...a oleju nie ma do czego dolewac bo wogole nie zakreci...
  12. timoonmjr

    Remont silnika

    Czyli wymiana silnika mnie czeka? bo z tego co wiem to bez turba powinien odpalic a nie pali i powinno sie go dać przepchać na 2,3 biegu...
  13. timoonmjr

    Remont silnika

    Witam wszystkich jestem tutaj nowy także za wszelkie błędy przepraszam i mam wielki problem...opowiem po kolei o co chodzi. Moje Audi a4 b6 1,9 tdi awx 130 KM zrobione 2 tygodnie temu na 160 KM troche sie popsuło a mianowicie jechałem sobie na biegu 3 troszke mu pocisnąłem przy wyprzedzaniu innego pojazdu zkręciłem w stronę domu i rura nagle przestał wchodzic na obroty i zaczął kopcić jak powalony więc go zgasiłem myślałem ze wpadł w tryb awaryjny ale nic z tego juz nie odpali...podniosłem maskę wyjąłem bagnet oleju a tam susza...nigdzie nic nie wyciekło więc gdzie podział się ten olej i co mogło byc tego przyczyną?i co dalej?pozdrawiam i liczę na sensowne odpowiedzi...auto stoi u mechanika ale dopierojutro będzie mógł na niego spojrzeć aha na 2,3 cięzko do pochnąć tak żeby przeskoczył...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...