Skocz do zawartości

Tileer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tileer

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Tileer

0

Reputacja

  1. Przepływke wymieniłeś na ori? Trzeba było najpierw szczelność dolotu sprawdzić, bo to największa bolączka tych silników,szczególnie jeśli taki błąd wyskakuje i nie ma mocy, zresztą wszędzie na forum o tym piszą. Zrób to w miarę szybko , bo wali na ubogo i bardzo cofa zapłon.
  2. Sorry racja popieprzyły mi się silniki... W takim razie słuszna uwaga z przepływką.
  3. Sprawdź szczelność dolotu. Jak bedzie szczelny zloguj 002+033 115+118 i w 032 podaj tylko wartości bez kasowania błędów jak pojezdzisz na benzynie.
  4. Musisz zrobić test szczelności jak pisałeś i jak będzie ok to zloguj 115 i 118 kanał żeby sprawdzić n75 ,bo coś turbo późno wstaje i jak dla mnie nieregularnie ładuje.
  5. Błąd dotyczy systemu odpowietrzenia oparów paliwa ze zbiornika tzw. EVAP składa się z zaworu i filtra szczelnie zamkniętego.Poszukaj na forum jak to sprawdzić.
  6. Ja tak robiłem i nić się nie stało. Nie karze Ci Bóg wie jakiej dziury robić. Po za tym nie musisz wkręcać go na obroty, bo jeśli kat zapchany to po takim zabiegu powinno od dolnych obrotów widać różnicę. Oczywiście nie gwarantuję bezpieczeństwa tej metody, a poza tym nie jeden samochód jeździł z dziurawym wydechem przy silniku...
  7. Nie wiem czy o to samo chodzi koledze Łukasz13, ale możesz lekko odkręcić katalizator od turbiny żeby szczelina była i wtedy logi zrobić jak turbo pompuje. Bo może kat zabity. I jeszcze ewentualnie odłączyć przewód co idzie od n75 do gruchy WG i go zaślepić i sprawdzić jak ładuje turbo, żeby ominąć sterowanie n75.
  8. Pierwsza kolumna pokazuję Ci mieszankę na jałowym i masz dobrą, a druga pod obciążeniem i masz maksymalnie na ubogo. Z tego co wiem można w ecu wyłączyć samą sondę bez tablicy. Ja bym na twoim powrócił do fabryki doprowadził motor do ładu. Jeśli jakieś podzespoły są popsute to żaden program Ci nie pomoze, bo tuner będzie opierał się na niewłaściwe działających częściach tworząc program, błędne koło.
  9. Nie mogę otworzyć linka z lotami 32 kanału, możesz podać wartości z pierwszej i drugiej kolumny? Jeśli logi z pierwszego posta sa po programie, to coś jest z nim nie tak. W serii przy mocy 150k turbo powinno dmuchać do 0,6 bara przez prawie cały zakres do odcinki, a u Ciebie spada do 0,4 i przeplywka powinna wskazywać ok 120g/s przy 5000obr a wskazuje mniej.
  10. W taki sam sposób jak na stronie którą podałeś i o dmucha się kompresorem tak do 1.5 bara.
  11. Tak statyczny.Tylko nie kasuj przed tym błędów i najlepiej jak będzie po jeździe na benzynie tak przynajmniej 30 km w cyklu mieszanym.Przepływki w benzynie się nie czyści , inna zasad działania jak w deslu.
  12. Bardzo cofa ci zapłon a zdrugiej strony sonda pokazuje na bogato.Sprawdź korekcje sondy na 032 kanale. Według mnie masz nieszczelność przed turbo albo przepływka pada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...