Skocz do zawartości

nie_ma_lipy1229

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nie_ma_lipy1229

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nie_ma_lipy1229

0

Reputacja

  1. robiłem już zaciski w octavii, działają tak samo tyle że tych wgl nie moge ruszyć, a odpowietrznik już pryskałem odrdzewiaczem i ani drgnie
  2. Witam, mam problem z tylnymi zaciskami, nie moge wkrecić tłoczka( wiem że sie wkręca i wciska) mojego nawet nie można obrócić, ani drgnie jak sobie z tym poradzić? A drugi problem to nie moge odkręcic odpoiwetrznika a nie chciałbym go urwać.
  3. Powiem szczerze w sobote i niedziele musze to zrobić bo od poniedziąłku znowu samochód potrzebny
  4. ok dzięki za szybką odpowiedź a jeszcze jedno pytanie długo nie bede jeździl tym samochodem i teraz pytanie apropo zestawu sprzęgła mam dwa tanie do wyboru HARt lub Z polcaru SRL które z dwóch złych jest lepsze?
  5. Witam, problem jak w temacie, sprzęgło terkocze po wciśnięciu na zimnym silnku, po rozgrzaniu jest cicho, Co to jest? łożysko oporowe czy dwumas?
  6. Katalogowo 25nm różnicy na kożyść tdi, ale nie o to chodzi, octavka tdi do 180km/h to moment się buja moje 1.8t max 190 i koniec i to w ślimaczym tempie.
  7. Witam, samochód sprawdzony pod komputerem błędów brak, przepływka daje dobr wzkazania, turbo dobrze pompuje, a mimo to samochód jest jakiś ospały, do 100 jako tako jedzie ale dalej mój drugi samochód 1.9tdi 110km jedzie o niebo lepiej niz ten 1.8t, w czym może być problem? myślałem że może to być źle ustawiony rozrząd, kiedyś tak mniełem w audi 80 2.0 ABK podobne objawy, czy na komputerze można jakoś sprawdzic ustawienie rozrządu?
  8. A ktoś coś powie na temat tej sondy co pisałem, i czy wycięcie katalizatora i wstawienie pod drugą sonde tzw. emulatora ( czy to wgl działa) wpłynie na prace silnika, tzn. w wypadku zapalenia się checka
  9. A doładowanie nie jest za małe? jakie powinno być dla anb? a i jeszcze mam błedy sondy za katem 17513 17522, a w bloku 030 powinienem miec 4 wartości, a mam tylko 2, czy to przez to że sonda jest uszkodzona?
  10. Chętnie bym zrobił logi ale vag się nie chce połaczyć z autem, te błędy i wartości które podałem odczytałem launchem bez problemu. ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 14:39 ---------- Wreszcie miałem chwile czasu i ogarnąłem przepływomierz i teraz mam wskazania na poziomie 114-116 przy 5000tyś/obr, ale doładowanie max 0,48bar, gdzie szukać problemu?
  11. Witam, zapalaja mi się cały czas błędy 17513, 17522, 16524, 17545, z tego co czytałem do wymiany sonda za katem? drugi problem to wskazania przepływomierza na jałowym jest ok 3,8g/s a prz 6000tyś dochodzi do max 65g/s to chyba troche mało, ile powino być fabrycznie? A no i doładowanie dochodzi max do 0,56bar i przy ok 4 tyś spada na nawet do 0,2 w czym leży problem?
  12. Spróbuje tak zrobić, tak było sporo błędów, od przepływki od sondy za katem i jeszcze coś nie pamiętam już dlatego chce sprawdzić
  13. Też właśnie podejżewam pompe, wgl to długo go trzeba kręcić żeby odpalił, a z logami mam problem bo nie mogę sie żadnym vagiem połaczyć z autem, znajomy łaczył mi sie ale launch diagun, a vagiem nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...