Skocz do zawartości

anton:-)

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O anton:-)

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Włodawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam mam mały problem z autem i jest to audi a3 z 2005 roku 1.9 tdi na pompo wtryskach o kodzie silnika BLS auto zaczeło wiecej palić a dymi z rury jak titanic kłęby czarnego dymu wydobywają się z tłumika podczas przygazówki na postoju poprostu masakra jak chodzi na wolnych to nie dymi tylko jak dam gazu i jest to czarny smolisty dym. Audi od pewnego czasu zaczeło wiecej palic o około 1 do 1.5 l ropy więcej jak zawsze auto ma taka sama moc nie jest słabsze. Na pewno mam do wymiany dwumase bo już klepie mocno ale ja wcisnę sprzęgło to się wycisza i jest juz ok dawka paliwa nie skacze i korekty się poprawiają Ręce mi opadają bo auto dymi jak stary mercedes 123 z przebiegiem miliona kilometrów wstyd jeździć auto pali od strzała czy zimne czy ciepłe. Zauważyłem że przy chłodnicy spalin która jest przykręcona do bloku jest przepustnica i ze jest dość mocno okopcone w tym miejscu gdzie jest przepustnica i gdzie widać ośkę na której chodzi.Auto nie ma Dpf-u wiec odpada jego zapchanie. logi MS http://vaglog.pl/log_238674.html http://vaglog.pl/log_238673.html http://vaglog.pl/log_238672.html dynamiczne http://vaglog.pl/log_238668.html http://vaglog.pl/log_238669.html http://vaglog.pl/log_238670.html http://vaglog.pl/log_238671.html
  2. jak sprawdzić jaka dawka startowa odpalić auto na zimnym czy tylko zapłon przekręcić??????
  3. Witam posiadam audi a4 b5 1998 rok 1.9 tdi AHU i mam z nim problem gdyż żeby auto odpaliło musi zrobić pełne 3 obroty wału aby odpaliło. Czy silnik zimny czy ciepły jest tak samo jak trochę postoi to ciężko pali jedynie jak jest mocno nagrzane 90 C i jak zgaszę i od razu próbuje odpalić pali od strzała. Założyłem zwykły filtr paliwa bez podgrzewacza z golfa II i wymieniłem wszystkie przewody gumowe na nowe łącznie z przelewami. Dawałem nawet paliwo z banki bezpośrednio do pompy i efekt dalej taki sam 3 obroty wału i pali. Przestawiłem już mapę paliwa na automat żeby wykluczyć opcje ograniczenia liczby obrotów co było w tym aucie ze względu na dwu masę. Rozrusznik po regeneracji i aku zdrowe kreci jak szalony. Zapłon dość mocno przyspieszony bo do ok 70 jednostek w grupie 000 druga pozycja a wysterowanie zaworka na 4.7 % jak przestawiłem na 60 jednostek było jeszcze gorzej. Zauważyłem ze jak przestawię dawkę na 1.5 mg/skok to zapala dużo lepiej i lepiej przyśpiesza ale jak załączę klimę to już silnik zaczyna szatkować na wolnych obrotach wiec teraz ustawiłem coś ok 2.8- 3.2 mg/skok. definitywnie czuć brak mocy w przedziale 2-3 tys obrotów.Jest jeszcze dziwna sprawa bo jak zapomnę ze muszę trzymać rozrusznik aby zrobił 3 obroty i puszcze wcześniej to auto odpala tylko chodzi bardzo nie równo jakby nie chodził na wszystkich garach i słychać jakby dwu masa strasznie tłukła ale co najśmieszniejsze wogule jej nie słychać przy gaszeniu czy na wolnych obrotach ani podczas ruszania.Taki efekt jest na zimnym czy na gorącym silniku jak za wcześnie puszcze nie pracuje równo. Audi bardzo mało pali nie bierze oleju ciśnienie na cylindrach w granicach 30-31 barów. Przestawienie na mapę paliwa na automat nic nie dało. Czy to zima czy lato efekt odpalania taki sam. Proszę o jakieś podpowiedzi i jakie grupy zlogować??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...