-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomeks94

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Siedlisko/Nowa Sól
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja dokręcałem wszystkie śruby po kolei po trochę by wałek nie pękł, zaczynasz od środka i lecisz na zewnątrz po trochę i w międzyczasie poruszaj nim by dobrze osiadł, bo jak tego nie zrobisz to później ciężko ci będzie nim ruszyć jak już skręcisz na maxa wszystko
-
Prosze podpowiedzcie co zrobic. Problem z bakiem z obrotami.
tomeks94 odpowiedział(a) na Misiek-Łukasz temat w 1.8
jest zaraz za kolektorem wydechowym, jak wyciągniesz puszkę od filtra powietrza to masz ją na wprost EDIT. Dostosowanie składu mieszanki to błąd u ciebie 561? wartość dodatnia? Ja walczę z tym błędem od 2 lat i dalej nie wiem co jest grane, błąd po skasowaniu gaśnie na 50km i wraca jak bumerang. Czytałem że zrobiłeś adaptacje i czyściłeś przepustnicę, a nie ciągnie ci lewego powietrza gdzieś? -
Wolno opadające obroty to też wina tego?
-
Ja robiłem bez żadnych śrub do ściągania, wyciągnięty miałem tylko wałek ssący. Tam gadanie że trzeba ścisnąć... Dla chcącego nic trudnego, dobrze trzeba tylko włożyć na łańcuch i tyle. Nacisnąć trzeba go tylko ręką z łańcuchem gdy przykręca się mocowania wałka.
-
Ostatnio gdy było tam parę stopni na minusie po zejściu z ssania nagle obroty wskoczyły na 2000 i do kiedy nie dodałem lekko gazu tak trzymało. Gdy ruszyłem kawałek i puściłem sprzęgło auto znowu samo sobie dodało gazu i obroty zatrzymały się tak na 2300. Niekiedy rano gdy ruszam strasznie szarpie mi autem a pedał gazu reaguje dopiero od połowy, później auto dostaje niezłego kopa po czym jak zagrzeje się dosyć tak do mniej więcej 60 stopni już dostaje muła ( nie, nie pałuje auta na zimnym silniku max 3.5 tys obrotów po paru minutach rozgrzewania ) Na vagu ciągle pokazuje błąd 561 - skład mieszanki wartość dodatnia. Czyściłem przepustnicę, czyściłem odmę, wymieniłem węże idące do przepustnicy, sprawdziłem wszystko. Nigdzie nie łapie lewego powietrza, przepływomierz też jest nowy. Pytanie brzmi, czy mógł paść nastawnik przepustnicy? Słyszałem że on lubi padać i później są takie harce swawole... A byłbym zapomniał, bo zaraz magicy wyskoczą, Tak robiłem adaptację przepustnicy już przez komputer jak i samym zapłonem
-
Ciśnienie na biegu jałowym przy nagrzanym silniku 0.8 bara wymieniony czujnik i dwa dni spokoju. Po dwóch dniach znowu wróciło i tak przez tydzień a po tygodniu znowu spokój...
-
Ostatnimi czasy coś dzieje się u mnie z elektryką w audi. Najpierw dziwnym trafem znikło mi podświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi. Po jakimś czasie wróciło ale to tylko do następnego dnia działało. Rano po otwarciu drzwi już było ciemno, a tak jak przełączę to działa. Następną kwestią jest zniknięcie podświetlenia klawiszy w klimatroniku. Niekiedy jak w niego lekko uderzyłem to zaczęło działać. Teraz już tylko ekraniki się świecą. Czy jest możliwe, że te dwie rzeczy mają coś wspólnego ze sobą? Pozdrawiam
-
Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i twierdzi, że przy moim przebiegu (320tys km) stawiał by bardziej na panewki. Czy jest taka możliwość, że to przez panewki będzie kompresja uciekała? Wspomniał też o wale, że nie mogą być na nim żadne rysy. Kontrolka świeci coraz częściej i muszę zwiększyć obroty by było wszystko ok. Ja stawiam na pompę i teraz nie wiem co robić... Pozdrawiam
-
To co innego może z nią być? Oring cały, rurki też zero nieszczelności, wymieniałem wszystkie węże na nowe...
-
Nie ma takiej opcji ponieważ czyściłem przepustnicę oraz wymieniałem wszystkie przewody. Odma była cała i też została wymyta
-
Witam, dużo czytałem na temat błędu 561 Czyli dopasowania składu mieszanki. Zrobiłem adaptację a przed tym czyściłem przepustnice wymieniłem węże, kasowałem błędy. Wszystko było ok przez jakieś 50 km później znowu wyskoczył błąd i auto zaczęło palić o 2l więcej. Co jeszcze mogę zrobić? Dodam, że auto jeździ bez gazu pali i jeździ prawie normalnie oprócz właśnie obrotów. Obroty bardzo wolno wyrastają jak i opadają, patrzyłem już w innej audi z tym samym silnikiem i tam było o niebo szybciej, a tu jest tak leniwie. Czy w silniku adr istnieje jakiś silnik krokowy? Co odpowiada za obroty? Dadam, że z mocą w aucie też nie zbyt chociaż jest lepiej po wymianie węży
-
będę raczej musiał bo to na 18 a nie na 17
-
Mam obecnie 17 8J i opony 215/40 z et 45 i jest już lekki naciąg a na 8,5j myślę że będzie bardziej. Co do gleby to zbytnio za dużej nie chce ale wiem że z przodu trzeba będzie klepać nadkola Czyli innymi słowy zakładać 225/40 i mieć jeszcze trochę komfortu?
-
Mam okazję kupić felgi 8,5 cala et 40 rozmiar 18. Jaka opona tam będzie pasowała bo obecnie są na nich jakieś 245/40 i raczej w nadkole to ciężko wejdzie Mam gwint tak że z regulacją nie ma problemu. Nie chce za dużego naciągu a i musi być dosyć komfortu bo często komplet w aucie mam.
-
No nie powiem rowerki mnie wyprzedzały Dobra to ogarnę jakoś ten czujnik i napiszę o postępie. Dzięki za pomoc