
fil-82
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fil-82

Informacje
-
Imię
Filip
-
Miasto
Lubuskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek z wyciekiem oleju lokalizacja lewa strona silnika w pobliżu koła pasowego. Zdjęcia poniżej http://www.directupload.net/file/d/4518/gofqdffy_jpg.htm http://fs5.directupload.net/images/161024/eqfxeymf.jpg http://www.directupload.net/file/d/4518/zqwirlrr_jpg.htm
-
Witam, Jak (CZYM)? zablokować koło pasowe przed wyminą uszczelniacza na wałku rozrządu?
-
Znalazłem jeszcze coś takiego:
-
Węże sa miekkie. Problem rozwiązany.Uszkodzona wtyczka czujnika G2/G62.
-
Oczywiście poziom płynu musi być na max, i silnik odpalony. Inaczej nie odpowietrzysz. Płyn G12. Powodzenia Ok, dzięki będę się za to zabierał dam znać jaki będzie efekt końcowy.Dzięki za odpowiedz.
-
Witam, Problem z zadaną temperaturą sterownika silnika,pokazuje 139C przy podpiętym vagu przed uruchomieniem auta, po odpaleniu silnika spada do 100 stopni.(Temperatura zadana przez sterownik). Temperatura osiagana przez silnik waha się od 100 do 105 C po rozgrzaniu auta. Pompa wody wymieniona.Problem z obiegiem płynu chłodniczego górny wąż od chlodnicy gorący dolny zimny. Brak cieplego nawiewu w kabinie. Proszę o jakieś sugestie,
-
Bład na vagu : 1039 czujnik temperatury G2 otwarty obwód albo zwarcie. 16502 czujnik temperatury G62 sygnał za wysoki. Czujnik z tyłu silnika podmieniony bez zmian Termostat podmieniony,górny wąż ciepły dolny zimny bez zmian. Auto szubko sie nagrzewa włączają się wentylatory. Brak obiegu płynu chłodzącego (wody) Temperatura silnika na vagu powyżej 100 stopni. proszę o sugestie ?pompa wody może się skończyła
-
super dzięki
-
Czy możliwe jest że ten naciąg na rolce napinacza mógł się poluzować,bądz ktoś kto robił rozrzad nie ustawił go odpowiednio. U mnie pasek rozrządu wydaje się dość luzny i ten mechanizm na rolce u mnie jest w pozycji początkowej odnośnie filmu, zanim została naciągmięta rolka napinacza. Jak to ma być spasowane??????
-
Witam, Jak zdiagnozować powoli kończący się napinacz w audi a4 alt? Czy rolkę napinacza można przestawić zwiększając napięcie paska? Z góry dziękuje za sugestie. jak np na tym filmiku
-
witam, cisnienie na listwie 1bar ,szukam pompy
-
tak wiem chodzilo mi o przekaznik pompy paliwa, czyli vw b5 alt i audi a4 b6 identyczne podzespoly glownie chodzi mi o sama pompe paliwa,sam wklad bo kosz jest inny. gdzie najlepiej kupic sam nowy wklad do pompy paliwa? dzieki
-
witam na plaku cos tam zagadal,jutro moze uda sie sprawdzic cisnienie paliwa na listwie,na vagu nic nie istotnego nie pokazuje,, listwe wyciagnalem i na wtryskach rozpyla na oko troche slabo.Pompa chodzi,ale wydaje mi sie ze nie podaje paliwa odpowiednio. jaka inna pompa moze pasowac do altka? Problem z audi a4 b6 alt nie odpala po braku paliwa. Jaki numer ma przekaznik swiec zarowych 372? i jak go sprawdzic prosze o pomoc.. Dzisiaj bede sprawdzal cisnienie na listwie wtryskowej Jakiekolwiek sugestie prosze Na vagu brak istotnych bledow. Pompa pracuje Filtr paliwa wymieniony. Na co zwrocic uwage. Jest ktos w stanie udzielic jakichkolwiek wskazowek ? czy pompa od vw passat b5 2.0 alt bedzie pasowac do do audi chodzi mi o sam wklad?
-
Jest 3 sekundowe dopompowanie,gdzie jest ten przekaznik i jaki ma numer? przy kręceniu rozrusznikiem z bagażnika dochodzi pogłos jakby lekkiego uderzenia, Może jest to jakaś blokada z ecu? Akumulator się rozładowuje ma niskie napięcie od tego kręcenia..Może ktoś miał podobny przypadek?Ogólnie masakra jakaś z tym altkiem