Skocz do zawartości

KubaS__

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KubaS__

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia KubaS__

1

Reputacja

  1. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Nigdzie nie napisałem, że chce cokolwiek zrobić tanio. Pierwszy raz będę miał jakiekolwiek chipowane auto, więc stąd tyle wątpliwości.
  2. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Widzę Jarol, że jesteś z Zabrza i niedawno robiłeś identycznego AFNa. Podasz na PW cenę usługi?
  3. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Nie leją, autko nie kopci i pali 5-6l. Właśnie obawiam się, że może zacząć kopcić po chipie, bo jakby nie patrzeć polega on głównie na zwiększeniu dawki, nie?
  4. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    A powiedzcie mi jeszcze jedno. Gadałem z gościem od układów wtryskowych i mówił, żebym przed szczepieniem wymienił końcówki wtrysków. Zaraz będę sprawdzał ile by to kosztowało... A co jakby wsadzić wtryski 216 do AFNa?
  5. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Czyli wniosek nasuwa się jeden... 1.9 na prawdę są nie do za.... A cenowo ile taka impreza może wynosić? Około tysiaka, nie?
  6. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Dzięki za odpowiedzi. Juro będę dzwonił ile to kosztuje, jakie terminy itd. Najgorsze jest to, że każdy poleca innego tunera. Na Śląsku jest "tego" pełno...
  7. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Jak moje kupiłem 3-4 lata temu, to miało 310tkm. Przebieg był potwierdzony, a samo auto od tzw. znajomego handlarza. Oliwę zawsze wymieniam co 10tkm, filtry Mannowskie.
  8. KubaS__

    Chip AFN a przebieg

    Witam, zastanawiam się nad podniesieniem mocy w moim Audi. Mowa o 1.9 AFN seria 110km. O stan jednostki się nie obawiam bo na podstawie testów podzespołów silnika i oględzinach (chociażby przy wymianie uszczelki pod głowicą) wszystko jest jakby świeżo z Ingolstadt wyjechało. Tylko jedyne co mnie może martwić w tej zabawie to przebieg - mamy nalatane 418tkm. Chodzi mi jedynie o podstawowy chip, tj. niby 140km i 300Nm. Co o tym myślicie? Dzięki, pozdrawiam
  9. Najgorsze jest to, że każda próba czy pokaże dobrą temp. jest związana ze spuszczaniem oleju. Podepnę stary bo akurat go zachowałem i sprawdzę. Dzięki wielkie za odp.
  10. A można go jakoś pomierzyć na oporność przed wymianą? Kurde... 150 złotych kosztował mnie ten czujnik, dlatego chciałbym czegoś poszukać przed ewentualną wymianą. Mogę ewentualnie podpiąć starego do kostki, włożyć go do wrzątku i sprawdzić czy pokażę odp. temp?
  11. bediks, dzięki za szybkie i konkretne odpowiedzi. Nadal jednak trochę nie ogarniam tego dlaczego to nie działa. Wymieniałem ori czujnik w misce, bo zaczęło mi wywalać sensor oil. Założyłem febiego. Czy to możliwe, że on mimo 3 pinów nie posiada czujnika temp.?
  12. Licznik jest po lifcie, z cyfrowym zegarkiem. W misce rzecz jasna mam czujnik poziomu oliwy (3 pinowy). Co ciekawe zauważyłem, że po odpaleniu samochodu (gdy silnik jest ciepły) wskazówka temp. oleju podnosi się do 80-90 stopni i następnie opada. Na silniku zimnym nie dźwiga się z 60. Wniosek: jakiś czujnik w tej misce jest, ale czemu nie podaje sygnału cały czas tylko jedynie po odpaleniu samochodu i w dodatku tylko przez może 10 sekund? Dzięki za odp. i pozdrawiam
  13. Witam, jestem po wymianie licznika z A6 C5 w moim A4 B5 (99 rok). Prawie wszystko działa jak należy. Prawie, bo utknąłem na temacie czujnika temperatury oleju. Kupiłem czujnik wkręcany w podstawę filtra, przewód poprowadzony do licznika i tu nasuwa się pytanie: pod który pin go podpiąć? Wg schematów: kostka zielona, pin 15 - oil level/ temperature. Jak by to miało działać? Czujnik pojemnościowy i rezystancyjny na jednym pinie? Czy może czujnik w podstawie nie jest potrzebny, tylko sygnał o temp. należy wziąć z G266 w misce olejowej? Z góry dziękuję za odp, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...