Jump to content

Beksel

Pasjonat
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Beksel

Informacje

  • First name
    Bartłomiej
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Beksel

    A4 B6 2.0 ALT logi

    Po twojej wypowiedzi olśniło mnie że może być filtr paliwa nie wymieniony, dzięki za podpowiedź. Sprawdzenie Ciśnienia jest tylko możliwe na manometrze który dopnę do listwy wtryskowej ? Czy jest to do zobaczenia vagiem ? Sorki za może głupie pytania ale ja całe życie diesele
  2. Witam, pomagam koleżance ogarnąć auto a4 b6 2.0 ALT i proszę o analizę logów bo moja wiedza o sinikach benzynowych jest lekko mówiąc skromna, kilka słów wstępu przed analizą samochód działał bardzo kiepsko silnik przerywał prychał i dziwnie przeciągał obroty podczas zmiany biegów tu akurat winny okazał się czujnik pedału sprzęgła (jedno mniej ) później znalazłem pęknięty wąż od odmy (lewe powietrze) uszczelniłem to połączenie na 98% jest szczelne (drugi wąż zamówiony), profilaktycznie wymieniłem świece zapłonowe. Stan obecny jest taki że auto jeździ już w miarę fajnie ale na wolnych obrotach jakby wypadał zapłon na którymś cylindrze systematycznie co około 5-10s później z 2 min jest ok i dalej takie jakby przerywanie delikatne. W statycznych pod koniec sam podniosłem obroty raz agresywnie i raz powoli i w dynamicznych pierwsza próba kabel stracił kontakt z bazą i jakieś głupoty wyskoczyły niżej jest ponowna próba udana Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Dla potomnych i innych osób z podobnym problemem winny okazał się przekaźnik który po zapłonie podawał napięcie na ecu i resztę sterowników, styk był uszkodzony i były duże spadki napięć .
  4. Witam, Mam mega problem z samochodem a4 b7 2.0tdi bkd sedan manual, raz na kilka dni ostatnio coraz częściej samochód nie odpala pojawia się błąd W liczniku 01314 Sterownik silnika - Brak sygnału / komunikacji. Po skasowaniu tego błędu samochód odpala i pracuje poprawnie do kolejnego razu. Zauważyłem że jest więcej objawów a dokładniej jeśli po włączeniu zapłonu nie pojawia się kontrolka świec żarowych informująca o grzaniu świec i w tym momencie jest pewne że pojawił się błąd i auto nie odpali jest jeszcze coś gdy kręcę rozrusznikiem i auto nie odpala z powodu błędu w momencie gdy przerwę kręcenie rozrusznikiem pojawia się masa komunikatów na fisie awaria poziomowania świateł, wykrzyknik informujący o awarii układu hamowania i raz informacja o niskim poziomie oleju, Nie mam pomysłu gdzie szukać problemu Na razie sprawdziłem wszystkie kostki elektryczne jakie tylko zobaczyłem i dałem radę do nich się dostać w tym kostka ECU licznika złącze silnika ECU suche Na drugim kluczyku to samo Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić ?
  5. Po porównaniu wartości z logów kolegi i logów innego zdrowego Brd, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to znaczna odchyłka kąta wtrysku(-7.48), czy istnieje możliwość, iż to włśnie złe ustawienie kąta powoduje wydalanie zwiększonej ilości sadzy ? Ma ktoś jakieś pomysły co powoduje tak powolne wstawanie turbiny ?
  6. Witam, autko należy do kolegi A4 b7 2.0tdi PD BRD 170km. Kolega kupił je niedawno w Niemczech i na temat auta wiadomo tyle co i nic, auto miało zapchany dpf według VCDS 140%, poziomu sadzy nie pamiętam, pracowało w trybie awaryjnym. Po dwukrotnej wymuszonej regeneracji dpf błędy dało się usunąć autko ożyło poziom sadzy w dpf coś ponad 2g poziom zapchania 0% . Teraz problem jest jest taki, że często zapełnia się dpf (do poziomu 40% wyskakuje ikonka dpf na fisie, średnio co 50-100km) proces regeneracji dpf (automatyczny, nie wymuszony) przechodzi poprawnie kontrolka dpf z fisa znika nie występują żadne błędy ani spadki mocy. Natomiast mam wrażenie że auto jest zamulone do 2.5tys obrotów (turbo nie wstaje tak jak trzeba ), oraz niekoniecznie ma te swoje 170km (mój "zdrowy" AWX przyspiesza tylko nieznacznie gorzej), w związku z tym mam do Was prośbę o analizę logów i wszelkie rady/sugestie będą mile widziane z moich obserwacji wynika że proces spalania przebiega nie do końca poprawnie i auto produkuje zwiększone ilości sadzy. Z góry dziękuję za wszelaką pomoc, i nie jestem pewien czy logi statyczne wyszły prawidłowo (w AWX robi się to odrobinę inaczej). Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_Nnoo2W.html Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_Z01nk15.htmlGrupa 004: http://vaglog.com/log-004_p4zjI3.html Grupa 007: http://vaglog.com/log-007_fybbbJ.htmlGrupa 008: http://vaglog.com/log-008_Mc4989.htmlGrupa 010: http://vaglog.com/log-010_Hv3cg.htmlGrupa 011: http://vaglog.com/log-011_iK74f.htmlGrupa 013: http://vaglog.com/log-013_reCpo3.htmlGrupa 018: http://vaglog.com/log-018_7Us3h9.htmlGrupa 023: http://vaglog.com/log-023_Jw4FD.html Z góry dziękuje za pomoc.
  7. Beksel

    Analiza logów AWX

    Dziekuję, Panowie za szybką i rzeczową odpowiedź. Zacznę od wyczyszczenia przepływomierza i zrobię logi. A z kierownicą turbiny to było tak, że turbinę miałem na stole w garażu przy okazji czyszczenia dolotu i chciałem ją też wyczyścić ale obrobiłem główkę już pierwszej śruby i zwątpiłem, nie chciałem narobić sobie kłopotu i urwać którejś śruby, ale sprawdziłem prace sztangi. Wytwarzając podciśnienie ustami wymusiłem prace sztangi i pracowała bardzo ładnie. A co do przebiegu jestem świadomy że istnieje możliwość że autko może mieć przebieg duży nawet bardzo, ale bardziej prawdopodobne jest to że auto śmigało dużo po mieście na niedogrzanym silniku, mechanik (gość pracował kiedyś w aso vw) jak wymieniał uszczelke pod głowicą stwierdził że gładzie cylindrów są w bardzo ładnym stanie, a progi cylindrów minimalne, natomiast robienie gniazd PD to było bardziej zapobieganie niż leczenie, po prostu skorzystałem z faktu że głowica będzie wyciągnięta a gniazda wyglądały na "połowę swojego żywotu" ponoć w gorszym stanie składał i pracowało długo i bezawaryjnie ale ja już wiedziałem że auto będzie mi musiało posłużyć kilka długich i ciężkich lat więc zdecydowałem się na regenerację. Dziękuję jeszcze raz za pomoc i pozdrawiam.
  8. Witam, mam prośbę o przeanalizowanie moich logów . Pacjentem jest A4 b6 1.9tdi AWX na liczniku 253000 (50tys u mnie ) szacuje jednak że ma trochę więcej. Rok temu wymieniana była uszczelka pod głowicą, regeneracja gniazd pompowtryskiwaczy, wymieniany wałek ze szklankami, wymieniona pompa tandemowa (luźny króciec) na pompę z wkręcanym króćcem, Obecnie jestem po wymianie świec żarowych, filtrów, oleju, regulacji pompowtysków na 180' poprawiłem styki na kostkach pompowtrysków, tarcza sprzęgła obita kevlarem, dwumasa sprawdzona (w bdb stanie), wyczyszczony dolot i egr, sztanga turbiny pracuje w pełnym zakresie Moje obecne problemy to przy odpalaniu mam wrażenie, że nie wszystkie cylindry łapią od razu, wydaje mi się że 3 łapą od razu a 1 po dosłownie dwóch obrotach i puszcza niebieski dymek dosłownie przez 10s od odpalenia i dzieje się tak tylko po dłuższym postoju powyżej 12godz generalnie auto odpala zawsze maksymalnie po 2-3 obrotach. oraz podczas przyspieszania czuć mała przerwę w mocy w okolicach 3tys. obrotów Generalnie moje pytanie do Was bardziej doświadczonych znawców brzmi: czy w logach widać coś związanego z moimi kłopotami oraz czy generalnie wszystko wygląda w porządku ponieważ w nie dalekiej przyszłości chciałbym podnieść moc. Wykonałem logi statyczne i później dynamiczne i plik został nadpisany . Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_Z38msZ.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_eLcrak.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_XoH17zK.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_VM66g.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_O5GQ9.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_DHR74E4.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_0znAxpC.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q0064l.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9Sp3fG.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_8UBBh.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_92l0I.html Z góry dziękuję za zainteresowanie oraz proszę o wyrozumiałość pierwszy raz wykonywałem logi.
×
×
  • Create New...