demo1
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O demo1
Osiągnięcia demo1
0
Reputacja
-
Witajcie, jest gdzieś tutaj na forum jakaś rozpiska w kolorach kabli od radia ? gdyż poprzedni właściciel poucinał je przerabiając na swoje radio. a ja zostałem jedynie z koncówkami. jak to wszystko zegrać ? interesuje mnie normalna zmiana na dwie kostki tkie jak tu widać na stronie: http://www.audiobas.pl/foto/90.jpg
-
Ile płaciłeś ?? Jaka cena ?
-
Tak nawet wypinałem i wkładałem ponownie, nic nie zmieniło, na kompie również błędów nie ma. ---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- Heh, Podłączyłem prostownik pdo akumulator i znów ożył, widocznie przez te kręcenia się rozładował, podłączyłem prostownik i od razu zaczął szybciej kręcić i od razu odpalił, myślałem że normalnie kręci ale nie, więc chyba to była teraz wina ako
-
ok dzięki, będę takiego szukał. ---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 00:51 ---------- Jednak moja radość nie trwała długo, dziś podchodzę do auta, i znów to samo auto kręci kręci i nic. co jest grane ??
-
Jaki z tych kolorow to wlasnie 100 Ohmowy ??
-
Wtrysk został dziś włożony nowy (inny) więc tutaj kabla wina raczej na pewno nie jest, wygląda jak nowy. ale spróbuje z tym opornikiem. Taki ma być ? Sklep AVT.pl ewentualnie podaj mi jakiegoś pewnego z alledro.
-
00542 Needle lift sensor (G80) 30-10 Open or Short to Plus - Intermittent
-
Tak jest opornik 430 Ohm, tylko dlaczego po odłączeniu wtyczki od niego też zapala już teraz dobrze ?? Niestety błąd G80 iglicy nadal pokazuje
-
Dzięki wiec ten pożyczony ma 50 Ohm, więc chyba wtedy uwalony ?! Ale co ? EUREKA, Dzięki koledze piotrsob1 zrobiłem czujnik w baku tak aby wskazywał na 430 Ohm i auto co zrobiło ? odpaliło od kopa i nawet nic nie zakopciło , oczywiście bak do fulla. Zobaczę jak będzie mniej. ale jak widać to wtrysk sterujący raczej powodem złego odpalania nie był. bo nawet odpiąłem od wtyczki i odpala tak samo czyli dobrze. Tylko dziwne że jak wtyczkę odpiąłem z pompy paliwa (odpowiedzialną właśnie za ten czujnik G210) to odpala równie dobrze. wiec nie wiem sam się naprawił samochód ? czy ten czujnik jest jeszcze jakoś powiązany z tą szeroką kostką odpowiedzialną za pracę pompy itd ?? muszę poszukać tego czujnika i w drogę !
-
A powiedz, jeśli obecny czujnik pokazuje mi teraz ciągle tylko 100 Ohm, to mogę go tak zostawić i pompa ciągle będzie mi paliwo pompować ?
-
a więc czujnika jeszcze nie mam ale udało mi się dostać wtrysk sterujący i jest na nim oporność około 50 Ohm, a na starym było 0. Jak poskładam silnik zajrzę do baku, można gdzieś taki opornik kupić ? nie bardzo się znam na tym i nie wiem jak to wszystko zrobić samodzielnie.
-
Witam, Czy wiecie jaką oryginalną wartość Ohm ma nowy wtrysk sterujący ? Jaką powinien mieć ?
-
Tylko jak sie dowiedzieć czy ta najtansza z pomp posiada właśnie ten czujnik ?? Ja patrzę po górze (dekiel pompy) , jeśli nie ma wtyczki odpowiedzialnej za pracę tego czujnika, to w środku kosza na próżno co szukać tego czujnika.
-
Więc wyjąłem cały środek wyczyściłem , złożyłem, i teraz pokazuje wciąz 430 Ohm, czyli teraz będzie widział wciąż pełen kosz paliwa, tak ? i pompa ani raz się nie włączy. ewidentnie coś jest nie tak z tym czujnikiem. Taki czujniczek z allegro właśnie by się przydał, szkoda że już sprzedany.
-
no niestety na tym allegro jest tylko jedna (wyglądem) pasująca do mojej (dwie kostki połączeniowe) i kosztuje aż 350zł