Skocz do zawartości

demo1

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O demo1

Osiągnięcia demo1

0

Reputacja

  1. Witajcie, jest gdzieś tutaj na forum jakaś rozpiska w kolorach kabli od radia ? gdyż poprzedni właściciel poucinał je przerabiając na swoje radio. a ja zostałem jedynie z koncówkami. jak to wszystko zegrać ? interesuje mnie normalna zmiana na dwie kostki tkie jak tu widać na stronie: http://www.audiobas.pl/foto/90.jpg
  2. Ile płaciłeś ?? Jaka cena ?
  3. Tak nawet wypinałem i wkładałem ponownie, nic nie zmieniło, na kompie również błędów nie ma. ---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- Heh, Podłączyłem prostownik pdo akumulator i znów ożył, widocznie przez te kręcenia się rozładował, podłączyłem prostownik i od razu zaczął szybciej kręcić i od razu odpalił, myślałem że normalnie kręci ale nie, więc chyba to była teraz wina ako
  4. ok dzięki, będę takiego szukał. ---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 00:51 ---------- Jednak moja radość nie trwała długo, dziś podchodzę do auta, i znów to samo auto kręci kręci i nic. co jest grane ??
  5. Jaki z tych kolorow to wlasnie 100 Ohmowy ??
  6. Wtrysk został dziś włożony nowy (inny) więc tutaj kabla wina raczej na pewno nie jest, wygląda jak nowy. ale spróbuje z tym opornikiem. Taki ma być ? Sklep AVT.pl ewentualnie podaj mi jakiegoś pewnego z alledro.
  7. 00542 Needle lift sensor (G80) 30-10 Open or Short to Plus - Intermittent
  8. Tak jest opornik 430 Ohm, tylko dlaczego po odłączeniu wtyczki od niego też zapala już teraz dobrze ?? Niestety błąd G80 iglicy nadal pokazuje
  9. Dzięki wiec ten pożyczony ma 50 Ohm, więc chyba wtedy uwalony ?! Ale co ? EUREKA, Dzięki koledze piotrsob1 zrobiłem czujnik w baku tak aby wskazywał na 430 Ohm i auto co zrobiło ? odpaliło od kopa i nawet nic nie zakopciło , oczywiście bak do fulla. Zobaczę jak będzie mniej. ale jak widać to wtrysk sterujący raczej powodem złego odpalania nie był. bo nawet odpiąłem od wtyczki i odpala tak samo czyli dobrze. Tylko dziwne że jak wtyczkę odpiąłem z pompy paliwa (odpowiedzialną właśnie za ten czujnik G210) to odpala równie dobrze. wiec nie wiem sam się naprawił samochód ? czy ten czujnik jest jeszcze jakoś powiązany z tą szeroką kostką odpowiedzialną za pracę pompy itd ?? muszę poszukać tego czujnika i w drogę !
  10. A powiedz, jeśli obecny czujnik pokazuje mi teraz ciągle tylko 100 Ohm, to mogę go tak zostawić i pompa ciągle będzie mi paliwo pompować ?
  11. a więc czujnika jeszcze nie mam ale udało mi się dostać wtrysk sterujący i jest na nim oporność około 50 Ohm, a na starym było 0. Jak poskładam silnik zajrzę do baku, można gdzieś taki opornik kupić ? nie bardzo się znam na tym i nie wiem jak to wszystko zrobić samodzielnie.
  12. Witam, Czy wiecie jaką oryginalną wartość Ohm ma nowy wtrysk sterujący ? Jaką powinien mieć ?
  13. Tylko jak sie dowiedzieć czy ta najtansza z pomp posiada właśnie ten czujnik ?? Ja patrzę po górze (dekiel pompy) , jeśli nie ma wtyczki odpowiedzialnej za pracę tego czujnika, to w środku kosza na próżno co szukać tego czujnika.
  14. Więc wyjąłem cały środek wyczyściłem , złożyłem, i teraz pokazuje wciąz 430 Ohm, czyli teraz będzie widział wciąż pełen kosz paliwa, tak ? i pompa ani raz się nie włączy. ewidentnie coś jest nie tak z tym czujnikiem. Taki czujniczek z allegro właśnie by się przydał, szkoda że już sprzedany.
  15. no niestety na tym allegro jest tylko jedna (wyglądem) pasująca do mojej (dwie kostki połączeniowe) i kosztuje aż 350zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...