Skocz do zawartości

kostek77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kostek77

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kostek77

0

Reputacja

  1. kostek77

    Ciśnienie oleju 2.0 TFSI

    Witam. Temat był już poruszany ale kolega Posejdon nie podzielił się jaka była przyczyna komunikatu o niskim ciśnieniu oleju. Pacjent to Audi A5 2.0 TFSI z 2011r. Sporadycznie silnik wpadał w tryb awaryjny tzn. Ograniczenie obrotów do 4 tys i problemie z ciśnieniem oleju. Przy okazji wymiany oleju, wymieniłem także czujnik ciśnienia oraz regulator ciśnienia oleju (znajdują się obok siebie w podstawie filtra) Teraz problem z ograniczeniem obrotów nie występuje natomiast na wolnych obrotach pokazuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Wystarczy delikatnie dodać gazu i komunikat znika. Może któryś z kolegów mial już taki problem w swoim autku?
  2. Żadnego schematu nie mam. Rozkręcam zamek. Potem żeby go rozdzielić trzeba odpiąć 2 "maczugi" zieloną i żółtą. Następnie mam zamek w 2 połówkach 1 część mechaniczna a w 2 są ukryte silniczki (biała obudowa) W czwartek będę miał na warsztacie do naprawy zamek to zrobie fotorelacje z tej naprawy.
  3. Zamki w drzwiach można naprawić dosyć tanim kosztem. U mnie także występował problem otwierania drzwi z pilota. Trzeba rozebrać zamek na części pierwsze.Na jednym z silniczków wypala się pin wystarczy go wyczyścić i nadlać delikatnie cyną. Dosyć popularny problem w A3,A4,A5. Zabieg jest trwały ponieważ pierwszemu klientowi naprawiałem to 2 lata temu i zamek dalej działa bez zarzutu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...