Jump to content

maciek2000

Pasjonat
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About maciek2000

Informacje

  • First name
    Maciek
  • Location
    Myślenice

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak przeglądam różne inne wyniki pomiarów geometrii z A4, A5 i A6 ty wychodzi na to, że PSZ w wielowahaczu zawsze jest zbliżony do 4 stopni - więc jednak szukać przy lewym kole ? ? A może za dużo kombinuje ? Proszę o pomoc.
  2. Sprawa jest dość skomplikowana więc postaram się streścić maksymalnie wątek. Problemem jest (był w moim odczuciu) jedynie kąt pochylania koła lewego. Autko Audi A4 B8 posiadam ponad rok - prowadzi się w moim odczuciu bardzo dobrze, nie ściąga, nie tnie opon. Zakupione po delikatnych poprawkach lakierniczych błotników (z Francji) Na 100% poduchy wszystkie nie ruszone i wszystkie szyby oryginalne. Pod autem brak oznak napraw. 4 miesiące temu byłem na kontrolnej geometrii - jak w złączniku - mechanik powiedział w (BOSCHu !) że wszystko OK, ewentualnie kąt pochylenia TYLNEGO koła można bardzo delikatnie podregulować - myślę sobie "jest OK". Ostatnio przy dobiciu lewego koła coś stukało więc kazałem wymienić wahacz, okazało się że coś poszło nie tak, pękło mocowanie przy dokręcaniu i musiałem wymienić lewą zwrotnicę wraz z resztą wahaczy (zakupiłem wraz ze zwrotnicą oryginały, używki w b.dobrym stanie) - stuki ustały całkowicie. Jadę kontrolnie na zbieżność (inny zakład mniej zaawansowany) gość mówi "jest delikatnie pochylone lewe przednie koło" na -1,1 a prawe na -0,1 - nie reguluje się więc może zostać. Ale drażę temat i myślę sobie - każę przesunąć sanki i wyrównać pochylenie. Jeszcze nie zleciłem, ale czytam dalej internet - patrzę na poprzedni pomiar i stwierdzam, że może coś więcej jest nie tak: - kąt "pochylenia koła" w lewym kole ładnie wyrównuje się z "kątem sw. zw." i ogólnie na "sumarycznym kącie 20stopni" jest prawie idealnie (kompensacja) - natomiast co ciekawe prawe koło choć "kąt pochylenia koła" jest praktycznie OK to "kąt sw. zw." wynosi AŻ +4 stopnie i nie kompensuje się w "kącie sumarycznym 20stopni" - kąty wyprzedzenia zwrotnicy prawidłowe. Nie znam się zbytnio, analizuję jedynie wiedzę opisaną w necie - czy takie fakty powinny mnie niepokoić ? Gdzie szukać problemu ? (prawe, lewe koło ???) (wymyśliłem sobie, że prawa zwrotnica może być krzywa i ktoś wcześniej równał sankami aby było OK) Co ciekawe - podkreślam, że przesiadłem się z BMW i Audi prowadzi się bardzo poprawnie. Dodam, że pierwszy pomiar wykonany na kołach 19", a ostatni na 17" (stąd może odchyłki w pomiarach KPK lewego obecnie 1,1, poprzednio 1,32)
×
×
  • Create New...