Skocz do zawartości

vascocortez

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O vascocortez

  1. Dzięki za info. No to wracając do Multitronic. Jak to jest z hamowaniem silnikiem w tej skrzyni? Czy coś takiego dzieje się automatycznie jak zdejmuję nogę z gazu czy nie ma wcale i jest wrzucany luz? Czy biegi D i S różnią się pod tym względem? I czy jeśli w S jest hamowanie a w D nie ma - to czy jazda na S po trasie jest ekonomiczna, próbował ktoś? ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2014 at 21:47 ---------- Czy moje powyższe pytanie jest za trudne, czy za głupie? Bardzo proszę o odpowiedź
  2. Sprawdziłem na Youtube Matko święta. Kosmos jakiś. Nie o takie coś mi chodzi, nie jestem melomanem Nie obraźcie się ale w Daci mojej mamy dzwięk jest ładniejszy niż w tym A4 w którym siedziałem, w C5 którym jechałem testowo tego samego dnia też. Może mi się jakiś trefny model trafił? Czy tak AUDI ma, że albo beznadziejny dzwięk podstawowy albo dopłata za 20'000 i bede miał dzwięk jak w Daci - czytaj, ładny - normalny, zwyczajny?
  3. Dzięki za cenne info o navi No to jeszcze jedno. Wracając do tematu Multitronic. Czy dobrze kombinuję, że kupując multitronic bezpieczniej (dla skrzyni) kupić silnik 140KM a nie 170 czy 150?
  4. A zdradzicie mi sekret dlaczego raz pokrętła od sterowania są w przestrzeni przy skrzyni biegów, a w tym podlinkowanym przeze mnie na przedniej konsoli? To jakieś różne wersje czy co? I jeszcze jedno: W tym moim audi - uderzyła mnie jedna rzecz - BEZNADZIEJNE nagłośnienie, nie chodzi o moc, ale o barwę - totalnie płaski dźwięk. Czy to normalne? Myślałem, że w takim samochodzie głośniki brzmią dobrze, czysto.
  5. Szczerze mówiąc liczyłem na off. A ile taki samochod powinien kosztować? Nie chce kupić szmelcu z 400'000 przebiegu przekręcone na 80.000. Cena wydała mi się dość wysoka... ale... czy aby na pewno? Jest na forum ktoś zaufany kto sprowadzi takie pewne autko taniej? Zależało mi na małym przebiegu bo chyba w multitroniku dużo zlęzy od tego jak o niego dbano. Wydawało mi się że taki przebieg gwarantuje to że multi będzie działać. Bardzo nie chce wpakować się na minę w postaci naprawy za 10'000 zł. Dlatego też pytałem czy można to jakoś sprawdzić organoleptycznie przed wizytą w ASO. Widziałem w internecie takie A4 B8 w cenach po 50000 - 70000, ale się obawiam, że jak przyjdzie co do czego to się okażą szpachlami z przebiegiem kręconym z 400 tys. na 120 tys.
  6. Przymierzam się do zakupu tego samochodu. Samochody używane | Idczak Czy mogę jakoś "manualnie" bez wizyty w ASO wstepnie sprawdzić czy MULTI jest ok? Na co powinienem (juz poza sama skrzynia) zwrócić uwagę? Czy branie samochodu z belgii pachnie jakimś ryzykiem? typowym dla tamtejszych samochodow? Szczerze powiem, że bałem się tego Multi - ale z tego co tu piszecie to mogę śmiało kupować. Jechałem samochodem i chodzi to nieziemsko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...