Skocz do zawartości

Audi_B6_Fan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audi_B6_Fan

Informacje

  • Imię
    Rafal
  • Miasto
    Gdansk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Audi_B6_Fan

0

Reputacja

  1. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    W momencie jak osiagnie 90 temperature wyniki kazdego wtrysku nie przekraczaja 0.50 wiec jest ok, ale sadze ze i tak wtrysk na 3 cylindrze daje znac ze cos nie halo. Skoro na zimnym lekko sie trzesie. Tak jak widzicie na logach pobawilem sie rozrzadem i udalo mi sie ustawic synchro z -0.6 na 0.00 Czemu uważasz ze problem jest z 3? Problem jest z 4. I raczej to powoduje telepanie buda. Problem jest tam gdzie korekcja jest na+ bo to tam ecu dotryskuje paliwa by go zrównać z pozostałymi, jezeli to są logi po zmianie uszczelnień to pompka do wyjęcia i gdzieś do zakladu na test na stół Tak sorry problem byl z wtryskiem na 3 cylindrze, ale podczas wymiany uszczelek zamienilem wtrysk z 4 na 3 aby sie upewnic ze nie ma problemu z wiazka. Dlatego teraz pokazuje 4 wtrysk. Pompka zostala wymieniona na uzywke ale dzialajaca i sprawdzona takze to nie to. Znacie jakies porzadne miejsce do regeneracji wtryskow PD ??
  2. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Nie przybywa oleju i nie czuc on, co do swiec to sprawdzone i sa git, Wymienilem uszczelki na wtryskach i jest ciut lepiej wyniki na zimnym silniku pozniej: http://vaglog.pl/log_251380.html W momencie jak osiagnie 90 temperature wyniki kazdego wtrysku nie przekraczaja 0.50 wiec jest ok, ale sadze ze i tak wtrysk na 3 cylindrze daje znac ze cos nie halo. Skoro na zimnym lekko sie trzesie. Tak jak widzicie na logach pobawilem sie rozrzadem i udalo mi sie ustawic synchro z -0.6 na 0.00
  3. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Witam Panowie ponownie, a wiec tak ustawienie synchro napewno pomoglo i dzieki wam za to bo auto pali teraz za pierwszym bez problemu, natomiast teraz mam tak jakby dalszy ciag problemu. Auto na zimnym silniku strasznie sie dusi trzesie buda i ogolnie praca silnika brzmi jakby zaraz mial pasc. Zrobilem logi grupy 004,013, 023 http://vaglog.pl/log_250736.html Z tego wynika ze wtrysk jest uwalony na 3 cylindrze. W momencie jak auto sie nagrzeje i wskoczy na 90, wszystko zanika i wszystkiego odczyty wtryskow tak jak w poprzednich wczorajszych logach wzorowo, zaden nie przekracza 0.40 Jakie porady? W sobote chce wziasc sie za wymiane uszczelek na pompowtryskach i odrazu sprawdze luzy i ustawie wszystko poprawnie
  4. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Odpala od strzala, i powiem szczerze ze nawet lepiej chodzi jesli chodzi o prace silnika. Zobaczymy jak moze beda mrozy jeszcze wrazie czego czy odpali Dzieki panowie za pomoc i porady
  5. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Dobra a wiec tak, ustawilem synchro na -0.6 po wielokrotnych probach dalem sobie spokoj, sadze ze i tak lepiej niz 6.0 linki do group: 004,013,018, 023 po ustawieniu synchro i na cieplym silniku ponizej: http://vaglog.pl/log_250623.html- 004 http://vaglog.pl/log_250624.html- 013 http://vaglog.pl/log_250625.html- 018 http://vaglog.pl/log_250626.html- 023 Jak sadzicie?
  6. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:46:19 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control -0.64 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -1.08 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 2.99 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H -1.51 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:46:41 Group 023 -3.0 (no units) -13.0 (no units) -67.0 (no units) -6.0 (no units) -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:47:02 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 0.0 Cyl 1 0 0.0 Cyl 2 0 0.0 Cyl 3 0 0.0 Cyl 4 0 -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:47:14 Group 004: Unit Injectors valves command 882 /min Engine speed 790-870 3.1 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 6.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:48:35 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 882 /min Engine speed 790-870 300.0 mg/str MAF (specified) 230-310 436.1 mg/str MAF (actual) 210-350 4.8 % EGR duty cycle 40-75% ============================ Zrobilem jeszcze groupy 003 bo troche przekracza poza norme. Dodam tez jeszcze ze strasznie kopci ale to prawdopodobnie przez walniety wtrysk na 3 cylindrze. Raczej wyciagne wtryski i oddam je do regeneracji. Jakies propo mile widziane
  7. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    a wiec wrocilem do domu z roboty i po 6-7 kreceniach odpalil z wielkim fochem, a wiec musze pogrzebac i sprawdzic moze te uszczelniacze na pompowtryskach
  8. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Problem polega wlasnie na tym ze moge krecic rozrusznikiem do upadlego a on i tak nie zaskoczy, kreci kreci i nic
  9. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Czujnik Walka i Walu sprawdzone, wszystko git, gdzies czytalem o probie odpalenia auta z wlaczonymi swiatlami, nie widze tutaj sensu no ale sprobuje i zobaczymy chociaz nie spodziewam sie efektow
  10. Audi_B6_Fan

    Auto nie odpala

    Witam, Od tygodnia mam problem z moja Audi a4 b6 avf 130 1.9TDI a mianowicie nie chce odpalic. Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu, filtr paliwa wymieniony, pompa paliwa dziala i pompuje prawidlowo, wymienilem wczoraj pompe vacuum na uzywana ale dzialajaca. Auto odpalilo ale na samostarcie, po kilku minutach jak odpalil na samostarcie kolejne proby odpalal od reki. Dzisiaj rano krecil ale nie uruchomil sie. Jakies porady?? Powiem jeszcze tyle ze jak odpalil na samostarcie to sprawidzilem vagiem wszystko, zero bledow, i wiem ze jeden wtrysk padl na 3 cylindrze reszta wtryskow w normie,
  11. Klima nie smiga bo nie jest nabita, i ogolnie nie uzywam klimatyzacji ( odrazu jestem przeziebiony) a wiec smiga na econ i wentylator nie smiga bo nie ma klimy. Stwierdzilem ze nie chodzi bo nigdy go nie slyszalem ani nie widzialem zeby chodzil. Zrobilem tak jak mowiles 10 minut na 3000 obrotow, temperatura ani rusz powyzej 90 stoi i siema. A wiec troche mnie to zastanawia. Zadnych objawow nie zauwazylem wiec jak narazie smigam skoro nie ma problemu. Bardziej sie tym zastanawiam czemu tak jest, i probuje zapobiec Test zrobiony, przelecialo caly test, test klimatronika itd, wentylator ani rusz. Jakies dodatkowe wskazowki???
  12. Czujnik temperatury za silnikiem, wiesz moze gdzie znajduje sie od wentylatora przy chlodnicy? I nie chodzi mi o to ze temperatura jest na 90C tylko o to ze wentylator sie nie wlacza. Pytanie czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem? przy jakiej temperaturze wentylator powinien sie wlaczyc? z gory dzieki
  13. Witam, W zeszlym tygodniu zauwazylem ze moj wentylator od chlodnicy (jeden duzy wentylator, nie dwa) nie zalacza sie. Pierwsze co zrobilem to podpielem na krotko wentylator 12v i smiga jak wariat full obroty, a wiec doszedlem do wniosku ze zapewne FCU ( fan control module), wymienilem czesc na nowa z ASO, nic dalej to samo, termostat i czujnik od temperatury takze wymieniony. Temperatura dobija do 90 i stoi. Nawet podczas dluzszego chodzenia silnika, zero reakcji, ciagle tylko te 90 stopni, czy silnik nie powinien sie przegrzewac skoro wentylator nie chodzi i nie chlodzi? Podpielem vag-a i zero bledów. Ktos ma jakies pomysly?
  14. juz nie pamietam, blad sie juz nie pojawia od skasowania, ale klima dalej chodzi bez mozliwosci jej wylaczenia jak mam powyzej 1500 obrotow
  15. Tak nowa sprezarka calkowita. sprężarka od modelu B6 ma stały napęd poprzez sprzęgło zrywalne, zgadza sie, sprezarka chodzi, sprzegielko tez bo jest przykrecone na 3 srubki, jest tam zawor ktory odpowiada za wlaczenie i wylaczenie chlodzenia po wcisnieciu guzika econ. Problem polega na tym ze mimo ze to wszystko chodzi dalej nie idzie zimne powietrze. Dalej nurtuja mnie te wentylatory. Ja widze tylko jeden ktory jest odpowiedzialny za chlodzenie silnika. Niestety nie wlacza sie on odrazu gdy klima ma chodzic. Ok podlaczylem kompa tak dla sprawdzenia i wyskoczyl mi blad sensor g62 high pressure sensor, blad zostal skasowany, i teraz niespodzianka, klima sie uruchamia lecz problem polega w tym ze wlacza sie jedynie na obrotach powyzej 1500 nawet na econ kiedy nie chce zeby klima chodzila, w momencie kiedy auto stoi na swiatlach i obrotow nie ma klima automatycznie nie dziala :-o jakies dorady w tej kwesti
×
×
  • Dodaj nową pozycję...