Skocz do zawartości

gregor_es

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregor_es

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregor_es

0

Reputacja

  1. Mały i krótki update: Samochód działa jak powinien. Wymontowali alternator i odesłali do pana, który go robił. Okazało się, że coś w nim jest nie tak. Teraz działa bez zarzutu. To tak dla potomnych gdyby mieli podobne problemy. Temat do zamknięcia.
  2. Ok. Udało się prawie... licznik działa w 90%. Prędkość pokazuje dziwnie bo wskazówka lata a gdy się zatrzymam nadal pokazuje, ze jadę 4-10kmh, a podczas jazdy więcej niż 65 km/h nie pokazuje. Pojechałem do Seata, gdzie mam najbliżej i powiedział, ze to wina alternatora. Po odłączeniu wtyczki powinno od razu normalnie zadziałać. Wtyczka odłączona, a licznik dalej swoje, a kontrolka ładowania nie pokazała się. Teraz w ogóle jej nie ma, nawet przy podłączonym czy odłączonym alternatorze.
  3. Pare dni temu oddałem auto na wymianę alternatora na inna używkę, ale była gorszenia mój, wiec zostawiłem aż zregenerują mój. Dziś dzwonią - auto gotowe. Wsiadam, otwieram normalnie z pilota, przekręcam kluczyk i błąd czujnika ciśnienia, po chwili, błąd hamulców, w prawym dolnym rogu wyświetlacza ikonka malutka jak od tankowania, za chwile kontrolka kolejna od świateł, i piszczy i piszczy. Zapalam zapłon, dodaje gazu silnik chodzi normalnie i zapala się kolejna kontrolka ciśnienia oleju brak. Przejechałem się 100 m - patrzę, nie dział prędkościomierz. Zagotowalem się. I tu rodzi sie pytanie - bo nic innego nie robili przy samochodzie. Czy to wina zbyt długiego odłączenia akumulatora? Czytałem trochę już na ten temat ale nikt nie miał aż tak. Masakra. Gość nie wie co zrobić. Ja tym bardziej. Coś kodować, jechać do serwisu? Poradzicie proszę. Dzięki za odp. Audi a4 b6 1.8t 2001 (vin 2002)
  4. Póki co była pani likwidator, która zaznaczyła dwie sztuki drzwi do wymiany...przychodzi kosztorys od jakiegoś pana mentora pzu i zaznaczył tylne drzwi do wymiany, a przednie do naprawy...heh Wycena pzu 5060zł z uwzględnieniem rabatu 30% w Audi (ciekawe kto ma ten rabat). Wycena audi na podstawie tego samego kosztorysu 11400zł. Wycena wartości mojego audi 15600zł Jeśli dojdą drzwi twierdzi, że może spokojnie przekroczyć kwotę 15k, gdzie w zeszłym tygodniu mówił o 12 tys za dwie pary drzwi. Już nie wiem co mam robić. Póki co zgodziłem się na drugą wycenę przez Audi i pzu po rozebraniu drzwi. Pan z audi twierdzi, że te 5000zł z pzu to też kwota, jaką proponuje pzu do wypłaty. Serio... Najpierw to chciałbym aby uwzględniono dwie pary drzwi, niech podadzą kwotę te PZU.. zaczyna się robić czarny scenariusz, czyli szkoda całkowita. Dwie pary drzwi i ponad 15k, żarty. Dodali w audi, że jak przekroczy nieznacznie, np. 600zł, to mogą czegoś nie policzyć, aby się zmieścić w kwocie wyceny samochodu.
  5. Dziękuje bardzo za porady. Będę pisał w miarę na bierząco, co w trawie piszczy. Jutro maja być oględziny.
  6. Rozumiem. Pytanie czy w przypadku odmowy naprawy ze względu na przekroczone koszty wartości samochodu zapłacę za oględziny Aso, które wynoszą 140zl netto / h a będą oględziny 1 i 2 prawdopodobnie. 1.5h jedne trwają około (pewnie chodzi o koszt).
  7. Problem w tym, ze trzymałem auto jest z otwartymi drzwiami i musiałem gdzieś samochód dać, wiec skoro proponowali za darmo lawetę, skorzystałem z niej, aby zawieźć od razu do serwisu i od razu upoważnić ich do naprawy szkody. W tygodniu nie mam praktycznie czasu. Stad sobota była najlepsza. Wiec koszty będę musiał raczej ponieść sam w razie niemożliwości naprawy w Aso. Myśle, ze teraz będzie jasność może jutro będę już coś wiedział, chociaż jakieś oględziny, choć wątpię w to, ze tak szybko to nastąpi. Tak czy owak, gdzies samochód muszę trzymać na parkingu, skoro nie mogę go zamknąć z powodu uszkodzenia drzwi.
  8. Chodzi o to, ze będę musiał pokryć koszty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będę naprawiał w Aso. Jeśli zostaje nie ponoszę żadnych kosztów. Po prostu jestem ciekaw gdy przychodzi sytuacja, ze nie mogę naprawiać z powodu szkody całkowitej i czy PZU zwróci mi te koszty zabierając auto od nich.
  9. Poki co poczekam na wycenę przez Aso i likwidatora. Jeśli przekroczy to zabieram auto i daje do innego. Problem w tym, ze muszę wtedy pokryć koszty 24zl/dobę za parking plus 140zl netto za Ogledziny przez pracownika audi. Około 1.5h. Być może będą oględziny dwa razy. I będę musiał to zapłacić wtedy. Ciekawe czy mi PZU to zwróci. .. I wtedy znowu laweta do mojego miasta 40km i kolejna wycena warsztatu. Ech. Oby coś w końcu wyszło i zrobili mi auto. Co prawda dostałem zastępcze kia optima '16 wiec mam czym jeździć do pracy. Cikeoawe do kiedy będę mógł jeździć zastępczym jeśli się okaże, ze będę musiał zmienić warsztat.
  10. Tez myślałem o tym, lecz znając lakierników i blacharzy to nie potrafią drzwi tak ustawić, aby potem nie swiszczalo. Poza tym, założę się, ze przyznają mi z 2000zl i będę latał za używkami a na robociznę nie starczy potem. Chyba ze przyznają chociaż z 4-5k to wtedy będzie miało to ręce i nogi. Nie zamierzam zarabiać na samochodzie to raz, a dwa nie chce żeby przy sprzedaży potencjalny kupujący mi zarzucał, ze złom mu chce sprzedać.
  11. 2001r wrzesień. napisałem u góry. VIN 2002 r Pytałem, w jakim celu chcą wymieniać tapicerkę, skoro jest cała, to odpowiedział, ze tylko w całości elementy wymieniają. Weź teraz kup samochód z Lpg. Golasa za 15 może kupisz. Póki co czekamy na rzeczoznawcę, który zrobi swoje kalkulacje. I teraz najważniejsze - na ile zostanie wycenione auto (250tys. przebieg). Skoro naprawa - powiedział - przekroczy lekko 10 tys. złotych. a auto będzie wycenione na 10 załóżmy, to wtedy nie mogę u nich naprawiać. Natomiast jeśli będzie wycenione załóżmy na 11.5, a naprawa wyjdzie te 11 tys. to mogę naprawiać byle nie było równe lub przekraczało wartości samochodu przy wycenie.
  12. Na ile zostało wycenione auto? Ostatnio miałem wymieniany zderzak w Aso z dwa miesiące temu(sąsiadka porysowała), a teraz dwie sztuki drzwi, bo pan mi przy otwartych drzwiach przetrącił je i w ASO mówią, ze będzie szkoda całkowita bo audi warte jest góra 10tys wg eurotaxu. Moje auto to audi a4 b6 2001, czarny sedan, 1.8t 150@ 184KM, LPG,lampy LED tylne, felgi 17" z oponami 235/45 17". Z wyposażenia, tempomat, kierownica multimedialna podgrzewana, fotele podgrzewane, 4xel. szyby. Naprawdę takie auto jest teraz warte wg eurotaxu 10-11tys. ?? Powiedział w Audi mi życzliwy pan, ze robota wyjdzie z częściami ponad 10tys. zł. bo zamawiają całe drzwi z tapicerka, i pomalują porysowany słupek. Przy szkodzie całkowitej to dostanę grosze, może z 2-3 tys. :/
  13. Posiadam audi a4 b6 1.8t z 2001 rok (vin 2002) z kierownicą multifunkcyjną, podgrzewaną. Dołączyłem wczoraj tempomat, wszedłem w vag engine-login 11463, ... Ok Tempomat nie reaguje w ogóle. Oprócz tego mam błąd kąta skrętu, bo zapala sie kontrolka po przejechaniu kilkunastu kilometrów, gaśnie po uruchomieniu ponownie auta. Możliwe, ze złe ustawiłem taśmę, bo kierownica troszkę krzywo po założeniu jest. Pytanie o tempomat, złe kodowanie i nieprawidłowy sygnał? Czy chiński zamiennik moze nie działać, czy po prostu cos jeszcze jest nie tak. Moduł komfortu raczej mam prawidłowy, choć sprawdzę jeszcze drugi raz po podłączeniu. Bo nie sadze, aby nie obsługiwał tempomatu i podgrzewanej kierownicy i multifunkcji. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(8E) Na tej stronie jest napisane, że należy poprowadzić dodatkowy kabel z ecu do kolumny kierownicy. Przeczytałem wiele wątków i nikt czegoś takiego nie robił. Czyżby w benzynach trzeba to robić? In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added. Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine). Install cruise control capable lever (see parts catalog/repair manual). Ok nr modułu to 8E0953549M czyli obsługuje wszystko. Błąd w steering control [16]: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Bald w engine 01: 18107: power train data bus: missing message from steering wheel electronics P1699 - 008 implausible signal. Tempomat działa. Jakimś cudem. Przejechałem sie mimo błędów, klikam przycisk i zapaliła sie kontrolka. Podniosłem do góry manetkę i zaczął przyspieszać. Hmm. Dam znać jak z błędami po tym. Sent from my iPhone using Tapatalk Błędów brak, tempomat działa. Czyli ogólnie trzeba mieć komputer komfortu odpowiedni i zwykły nawet chiński tempomat. I tak jest tańszy niż używany oryginał. Należy na pewno zrobić adaptacje kąta skrętu kierownicy. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Na 100% eibach pro kit. 549zł kosztowały. Są czarne.Oryginalne sprężyny, z tego co dowiedziałem się, w audi sport, to nie są te same co s-line. Są to zwykłe sprężyny, z tym że krótsze, stąd może lepszy komfort. Standardowo miałem czerwone amortyzatory sachsa, a teraz mam niebieskie po wymianie na nowe, ale różnice odczułem tylko i wyłącznie po zmianie sprężyn. Powrót do tamtych trochę mija się z celem, bo zacznie mi znowu bujać autem, ale z drugiej strony o wiele więcej komfortu, nie jest to 'trochę' ale tak z 3 razy lepiej, jest miękko i ledwo czuć nierówności, a na eibach każda dziura.
  15. witam, miałem oryginalne zawieszenie audi sport, seryjnie obniżone, jednak, że autem już trochę bujało, kupiłem sprężyny Eibacha pro kit...po montażu pierwsze nierówności i załamka :/ Czy rzeczywiście one są tak twarde? Chciałem kupić nowe sportowe oryginały, ale nigdzie nie mogłem dostać prócz serwisu, a cena tam kosmos. Czy są jakieś inne sprężyny do mojego wozidła? Co prawda zmieniłem już przód i tył amortyzatory (sportowe krótkie sachsa), ale dalej przechylało, więc stąd zmiana na eibacha, lecz jest teraz audi tak twarde, że szkoda słów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...