Skocz do zawartości

dr_eV

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O dr_eV

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jutro to sprawdzę. odpalę auto, nadmuch wyłączę całkiem poczekam trochę, aż się zagrzeje, zgaszę i sprawdzę. później do roboty pojadę Wiatrak z chłodnicy tak buczy nie wiem czy cos z nim robic czy czekac az padnie..
  2. Nie to nie ona. to z okolicy rozrządu bliżej środka niż lewej(jak patrzy sie od przodu auta)
  3. Ooo na to bym nie wpadł przyjrzę mu się dzięki za wskazówkę
  4. dr_eV

    Uboga mieszanka.

    Jedyne z czym nie umiem sobie dać rady to z tym : 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded pompa śmiga, elektrozawór też.. zawór kombinowany suchy.. i też trzyma ;/ check wyskakuje raz na tydzien? czasami raz na dwa... i to przy predkosci juz okolo 70-100 na godzine jak wjadę na średnicówkę... jakieś propozycjee?
  5. Podepnę się do tematu, ay nowego nie zakładać. Czy normalny jest dźwięk, od razu po zgaszeniu silnika, taki jak hmmm cos schodzi z obrotów i robi takie wuuuuuuuu aż się zatrzyma(coś jak odkurzacz się wyłączy i zatrzymuje ). Dziś podniosłem maskę zgasiłem auto do razu do przodu i dzźwięk tak jak by zaraz za chłodnicą był i tak jak y lekko popiskiwało. Czy to turbo? i czy trzeba już coś z im robić?
  6. 058 103 373D taki Jest nr głowicy. Po przeszukaniu google, wychodzi na to, że głowica pasuje.. przynajmniej wg nr OE. ps. Jak by inaczej logi wyglądały, które logi? bo jak porównywałem swoje z kimś innym co wrzucił z bfb to prawie niczym się nie różnia.
  7. Te głowice też były podobno na szerokich kanałach.. Na kartce którą niestety zostawiłem w aucie mam nr z głowicy spisany, jutro go tu dopiszę. Wtedy się pewnie wyjaśni.
  8. Witam, Zacznę od tego jaki moduł centralnej elektryki posiadam : 8E0 907 279 E - Component: int. Lastmodul ndl 0305 W chwili obecnej mam ustawione tak, że po przestawieniu kluczyka na zapłon wszystkie światła świecą (tak już było) Efekt jaki chciał bym uzyskać to: światła mijania świecą na około 50 % a tylne nie świecą (przełącznik świateł ustawiony na 0) po włączeniu świecą normalnie. Ew. jeżeli nie da się tego ustawić tak jak bym chciał, to jak to wyłączyć? Na czym polega ustawienei pozycji na USA? - czytałem w innym wątku, że jest taka opcja. w moim VAG-COM 311.2 jak kliknąłem 07 - RECODE - to nie pojawił mi sie Lcode ;/ ( tylko jakiś skrócony zapis. Z góry dziękuję za pomoc. Jeżeli dubluje temat to przepraszam, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Można prosić o jakiś odzew?
  9. Nie wiem, dlatego pytam. Bo w końcu głowica inna ale i tak przy wymianie dla świętego spokoju policzę zęby
  10. O sai i egr mówisz o tej AGN tak? A ten otwór do spalin co idzie do turbo? Czyli z tego co napisałeś, głowica z AGN jest lepsza od tej fabrycznej BFB, dobrze to zrozumiałem? Pytanie mam odnośnie rozrządu bo będe wymieniał na jesień, Ma być standardowy takie jak do BFB?
  11. Ale ciągnie dobrze... przynajmniej tak mi się wydaje
  12. Podobno kanały są te same... I patrząc po śrubach to ona dość dawno była wymieniona. Zostaje chyba tylko jeździć, jak się rozsypie (miejmy nadzieję, że nie) to wtedy się weźmie taką jak powinno.
  13. Witam, Nie daje mi to spokoju, więc prosił bym Was o zdanie na temat Głowicy w moim bfb, mianowicie na uchwycie (chyba do podnoszenia) wybite jest oznaczenie AGN, co przedstawiają poniższe zdjęcia. W tym momencie nasuwa się pytanie, czy ta głowica jest odpowiednia? bo z tego co zdarzyłem się dowiedzieć AGN, jest z 1,8 A3 bez turba.. a co za tym idzie ma 2 różnice.. nie ma otworu do spalin, a także jakiś dodatkowych kanałów, zapobiegającym zanieczyszczeniom czy coś. Prawdę mówiąc auto dobrze jeździ, przynajmniej wg mnie.
  14. A regeneracja podobno polega na wymianie całego wkładu bo tego czujnika nie da się zregenerować ;] ja w tego 0986 zainwestowałem i sprawuje się idealnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...